• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Had reactie niet gezien:$]
    Jayson
    Ik kijk haar aan en maak een 'Pff' geluidje. 'Tuurlijk durf ik dat wel, wedden voor een kusje?"vraag ik haar lachend.

[Slaap lekker x]

jasmine

'Pff nee, een kusje vind ik niet speciaal genoeg, als ik gelijk heb wil ik wel wat speciaalers, verzin zelf masr wat' zeg ik grijzend en geef hem een kusje. 'kijk dit is toch niks'

Jayson
    Ik grinnik en kijk haar daarna nep-verbaast aan. 'Het is wel een kusje van mij hé, die zijn heeel speciaal'zeg ik overdreven en grinnik even.

jasmine

'Oja zijn die zo speciaal dan, geef mij dan maar eens zo speciaalk kusje, dan bepaal ik wel of het een deal is' zeg ik spels en schuif wat dichter naar hem toe. 'Nou kom maar op'

Jayson
    Ik grijns en druk expres in plaatst van een kus op haar mond een kus op haar mondhoek en kijk er even plagend aan.

jasmine

'Uhuh, fout gekeurd, jij kan niet zo goed mikken he, nou ik weet niet of ik wel eeb deal met je sluit hoor als,je niet eens weet waar mijn mond zit' ik kijk hem nep boos aan.

Jayson
    Ik kijk haar grijnzend aan en druk overal op haar gezicht een kusje behalve op haar mond. 'En nu dan?'vraag ik lachend en kijk er even plagend aan.

jasmine

'wat ben je toch ook een vervelend joch, je weet best wat ik wil, mar als jij zo door gaat heb je binnen een paar tellen weer lipgloss op je gezicht hoir' ik graai al in mijn zak weer naar de lipglos.

Jayson
    Ik kijk haar even aan en druk gauw een kusje op haar lippen. 'Is mevrouwtje zo blij?'vraag ik lachend en kijk even naar der hand in der zak, echt niet dat die lipglos nog bij mijn gezicht in de buurt komt.

quin98 schreef:
    Austin
    Ik glimlach en geef haar een kus terug. 'ik hou meer van jou'zeg ik lachend en druk een kusje op haar mondhoek.

Isabella

Ik kijk hem glimlachend aan. 'Kan niet, want ik houd al meer van jouw,' grijns ik. Ik druk een kusje in Zijn hals en ga san recht op zitten. 'Heb je zin om zo een wandeling met mij te maken?'

jasmine

'Hmm ja nou is het goed, hier sluit ik wel een deal voor hoir' ik lach nsar hem en leg mijn hoifd op zijn schouder' 'ondanks alles hou ik van je hoor'

(wss reageer ik nu miss niet meer want we gaan nsar andere camping waar we wrl mooi weer hebben)

Austin
    'Dat is onmogelijk'zeg ik lachend en sta daarna op en trek Isabella ook omhoog. 'Ja lijkt me leuk'zeg ik daarna nog en glimlach even.

Jayson
    'Oja? Toch wel?'vraag ik haar lachend en druk een kusje op haar wang. Ik kijk even om me heen en zie dat Austin en Isabella ook opstaan.

Isabella

'Dat weet je niet,' gijns ik. Ik sla mijn arm om zijn middel en kijk hem aan. 'Maar zolang we allebei om elkaar geven is het goed,' grijns ik. Ik geef hem een kus en loop richting het bos.