• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ach Dannytje toch, Ik bescherm je wel hoor." Zegt Drew en slaat zijn armen om me heen. Ik voel zijn hand door mijn haar gaan.
    Ik grinnik en ga snel weer in mijn rol.
    "Straks komen er enge monsters, of zelfs wolven." Piep ik, ik pak hem steviger vast.
    "Of, of misschien een huurmoordenaar die erop uit is gestuurd ons te vermoorden." Zeg ik met een meisjes stem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik knik hevig. 'Ja, dar ben je veeel te leuk voor'zeg ik en geef haar een kus. 'Maar dat wist je toch al,dat ik dat vond.'

    Andrew
    'Straks komen er enge monsters, of zelfs wolven'piept Danny en pakt me steviger vast.'Of, of misschien een huurmoordenaar die erop uit is gestuurd ons te vermoorden'zegt hij met een meisjes stem en ik lach even waarna ik weer gauw ophou en hem wat dichter tegen mij aantrek. Ik span voor de grap mijn spierbal aan en hou die voor zijn gezicht. 'Dan pak ik ze gewoon allemaal' grijns ik. 'Ik zal je tegen alles beschermen'zeg ik lachend.

    Isabella

    Ik grinnik. 'Ja, maar het is altijd fijn om nog een keer te horen en Austin.... Ik houd van je. Daar ben je leuk genoeg voor,' grijns ik en ik geef hem weer een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O god iemand moet die twee echt eens zien zo xD*hinthint*]

    Danny

    "Dan pak ik ze gewoon allemaal. Ik zal je tegen alles beschermen." Ik kijk naar zijn gespierde arm voor mijn gezicht en knijp er even in.
    Oeh, wat een spieren.
    "Ja, want jij bent Drew, de sterkste jongen van het land, hé?" Ik kijk naar hem en zet een bange blik op.
    "Wat was dat." Zeg ik en draai me om, alsof ik wat hoorde kraken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik glimlach en geef haar een kus terug. 'ik hou meer van jou'zeg ik lachend en druk een kusje op haar mondhoek.

    [kuchmischienIankuch xD]
    Andrew
    'Ja, want jij bent Drew, de sterkste jongen van het land, hé?'vraagt hij en kijkt me bang aan. 'Ja zeker'zeg ik lachend.'Wat was dat.'zegt Danny en draait zich om,alsof hij iets hoorde kraken. 'Misschien je kaken die op elkaar aan het klapperen zijn?"vraag ik lachend maar schud dan mijn hoofd. 'Nee, gewoon iets waar ik je tegen ga beschermen'zeg ik grijnzend en druk een kusje op zijn wang.

    [sorry moet weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke,doeg]

    Danny

    "Misschien je kaken die op elkaar aan het klapperen zijn?" Ik lachte om zijn opmerking.
    "Nee, gewoon iets waar ik je tegen ga beschermen." Zegt hij dan en ik voel zijn lippen op mijn wang.
    Mijn ogen verwijden even en ik voel mijn hart een sprongetje maken. Snel ga ik weer in mijn rol.
    "Het is vast een beer." Zeg ik, tuurlijk op een eilandje midden in het water, een beer, aha...
    Ik lach even om mezelf en laat Drew dan los en loop rustig verder.
    Ik laat mijn hand de zijne zoeken en pak hem vast.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Het is vast een beer'zegt hij en ik grinnik even. Heel logisch,hier leven natuurlijk beren... Hij lacht even om zichzelf en laat me dan los en loopt rustig veder. ik vindt het best jammer dat hij me loslaat maar ik wordt gelijk weer wat blijer als ik voel hoe hij de mijne vast pakt. Ik glimlach even naar hem en loop rustig veder.

    Danny

    Wanneer ik vind dat we een goede plek hebben gevonden, uit het zicht van iedereen en moeilijk te vinden, trek ik Drew naast me de grond op.
    "Nou kom maar op met je, meer over elkaar te weten komen, spelletje." Zeg ik en glimlach naar hem.
    Ik houd zijn hand vast, het geeft een soort van rare maar toch aangename warmte door.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga slapen /\,,/\]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (zou jaysin alsjeblieft op jasmine willen reageren (a) )

    Andrew
    Hij trekt me naast zich op de grond en ik kijk even om me heen. We hebben echt een goeie plek nu, niemand kan ons zien en het is ook nog moeilijk te vinden.'Nou kom maar op met je, meer over elkaar te weten komen, spelletje.' zegt Drew terwijl die even naar me glimlacht. Hij houdt mijn hand nog steeds vast, het voelde eigenlijk wel heel fijn. Ik denk even na en kijk hem uiteindelijk aan. 'Uhhm op de bank hangen of sporten?'vraag ik hem. Ik besloot gewoon aan het begin wat simpele dingen te vragen diee eigenlijk niet eens zo boeiend waren.