• Ik garandeer niet dat ze altijd lukken, ik heb er nog maar 2 of 3 gemaakt maar ik zal me best doen. ik heb een nieuw programma vandaar die 2/3 dus wil ik even kijken of dit ook werkt, wie bied zich aan? Even zeggen wat voor tekst er op moet komen te staan en welke plaatjes.

    (http://oi45.tinypic.com/102s9d0.jpg)



    Andere voorbeelden:
    http://oi45.tinypic.com/2ldbsqh.jpg
    http://oi49.tinypic.com/2dhad04.jpg

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:48 ]


    I'm a fighter, let me go.

    het word te vol met al die tekst er op.


    I'm a fighter, let me go.

    Doe de extra tekst maar weg
    x


    Be yourself, then you reach the most!

    Titel: Back to red for her
    Beschrijving van de story etc.: Als je het wilt, stuur ik je een pb met de beschrijving. Maar dat is alleen als je het zelf nodig vind c:
    Username erbij? Nee
    Afbeeldingen: Nicole Richie - Fernando Torres - Liverpool FC - Chelsea FC - Achtergrond Graag die van Liverpool en Chelsea zo ver mogelijk uit elkaar.
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Afstandelijk, verlangend, doorzettend.
    Verdere wensen: Niet teveel rotzooien met de kleur(en) van de cover dus geen felle kleuren of dingen een hele andere kleur geven en zo (:
    Kan de titel in JSL Ancient Font en daarvan de schuingedrukte. En de tekst: YOU'LL NEVER WALK ALONE in het lettertype DK CRISS CROSS FONT. De titel veel groter als de andere tekst. Tekst het liefste zwart of wit.

    Ik heb nog geen cover voor het verhaal, het verhaal staat nog niet online namelijk. Wel al bij meerdere een aanvraag ingediend.

    Vorige vond ik super leuk van je!

    Sunshinegirl schreef:
    Titel:I will wait for you, but you would never come back into my life.

    andere tekst:When you look at me from a little distance,
    you'll see a very happy smiling girl.
    But if you come a little closer,
    and look a little better,
    you'll see two sad eyes and a fake smile..

    Afbeeldingen:
    /

    Eventuele korte uitleg over je story: een meisje verliest haar vader aan kanker en komt daardoor in de problemen met haar zelf, ze komt in een kliniek terecht waar ze een leuke jongen ontmoet.

    Eventuele andere eisen: ik wil het extra stukje tekst het liefst klein in een hoekje bovenin maar dat het wel goed zichtbaar is, de foto van Doutzen in het groot in het midden en de andere foto's er klein omheen


    xxx alvast bedankt!!


    Dit heb ik er van gemaakt;




    Of:


    Ware grote: http://tinypic.com/view.php?pic=e9w5j6&s=6

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:25 ]


    I'm a fighter, let me go.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:49 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    haai,

    ik vind hem echt super!, dankjewel.
    maar alleen zouden de letters iets duidelijke mogen?

    x.


    Be yourself, then you reach the most!

    dat word niet mooi doordat het door de gezichten heen komt dan.


    I'm a fighter, let me go.

    T0RRES schreef:
    Titel: Back to red for her
    Beschrijving van de story etc.: Als je het wilt, stuur ik je een pb met de beschrijving. Maar dat is alleen als je het zelf nodig vind c:
    Username erbij? Nee
    Afbeeldingen: Nicole Richie - Fernando Torres - Liverpool FC - Chelsea FC - Achtergrond Graag die van Liverpool en Chelsea zo ver mogelijk uit elkaar.
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Afstandelijk, verlangend, doorzettend.
    Verdere wensen: Niet teveel rotzooien met de kleur(en) van de cover dus geen felle kleuren of dingen een hele andere kleur geven en zo (:
    Kan de titel in JSL Ancient Font en daarvan de schuingedrukte. En de tekst: YOU'LL NEVER WALK ALONE in het lettertype DK CRISS CROSS FONT. De titel veel groter als de andere tekst. Tekst het liefste zwart of wit.

    Ik heb nog geen cover voor het verhaal, het verhaal staat nog niet online namelijk. Wel al bij meerdere een aanvraag ingediend.

    Vorige vond ik super leuk van je!



    Ik ga morgen denk ik bezig aangezien ik nog wat andere dingen nog te doen heb.


    I'm a fighter, let me go.

    haai,

    zou je het even kunnen laten zien wat je bedoelt?

    dan kies ik daarna wel.
    x


    Be yourself, then you reach the most!


    &


    (de eerste eruit geknipt)

    Op deze achtergrond:

    (Home mag je eruit knippen, als dat kan?)

    Liefst een beetje gespeeld met wazigheid enzo ;p
    Oké, heel vaag, maar ik ken de termen niet ;p
    En er mag op: No way back

    Heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:32 ]


    The pen is the tongue of the mind

    Ik had kamp van school en ben net weer terug, aan de covers word morgen weer gewerkt.


    I'm a fighter, let me go.

    Theepotje schreef:
    Titel:I will wait for you, but you would never come back into my life.

    andere tekst:When you look at me from a little distance,
    you'll see a very happy smiling girl.
    But if you come a little closer,
    and look a little better,
    you'll see two sad eyes and a fake smile..

    Afbeeldingen:


    Eventuele korte uitleg over je story: een meisje verliest haar vader aan kanker en komt daardoor in de problemen met haar zelf, ze komt in een kliniek terecht waar ze een leuke jongen ontmoet.

    Eventuele andere eisen: ik wil het extra stukje tekst het liefst klein in een hoekje bovenin maar dat het wel goed zichtbaar is, de foto van Doutzen in het groot in het midden en de andere foto's er klein omheen


    xxx alvast bedankt!!


    Met grotere tekst kom ik op dit uit:


    I'm a fighter, let me go.

    T0RRES schreef:
    Titel: Back to red for her
    Beschrijving van de story etc.: Als je het wilt, stuur ik je een pb met de beschrijving. Maar dat is alleen als je het zelf nodig vind c:
    Username erbij? Nee
    Afbeeldingen: Nicole Richie - Fernando Torres - Liverpool FC - Chelsea FC - Achtergrond Graag die van Liverpool en Chelsea zo ver mogelijk uit elkaar.
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Afstandelijk, verlangend, doorzettend.
    Verdere wensen: Niet teveel rotzooien met de kleur(en) van de cover dus geen felle kleuren of dingen een hele andere kleur geven en zo (:
    Kan de titel in JSL Ancient Font en daarvan de schuingedrukte. En de tekst: YOU'LL NEVER WALK ALONE in het lettertype DK CRISS CROSS FONT. De titel veel groter als de andere tekst. Tekst het liefste zwart of wit.

    Ik heb nog geen cover voor het verhaal, het verhaal staat nog niet online namelijk. Wel al bij meerdere een aanvraag ingediend.

    Vorige vond ik super leuk van je!


    ik heb een beetje een probleem, als je hem echt afstandelijk ect. wil hebben zal ik met de kleuren van de cover moeten rotzooien anders krijg ik dat niet goed.


    I'm a fighter, let me go.

    Titel: You may say i'm a dreamer
    Afbeeldingen:




    Eventuele korte samenvatting: La-isha Natasha Aphrodite Raey heeft goud gewonnen in de catagorie Estafette bij de Olympische jeugdspelen. Dit is de derde keer voor haar. Ook woont ze alleen in een villa in Olympia. Ze is erg rijk maar er is een ding waarbij ze speciaal is. Ze is gestoord. In dit verhaal zie je de wereld uit het oogpunt van een echt gestoord meisje.
    Extra: Het liefste gewoon in kleur en wil je de link pb'en van de cover?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 11:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."