• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:11 ]

    Risus schreef:


    [doe maar dat we hoger de bergen in klimmen ofzo.. verzin maar iets leuks :D waar is iedereen? Ik wil posten schatjes.]

    [topic 21: Klik!]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:35 ]

    [Fredje binnen bereik...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Dat is een goede vraag.' Ze sprong het water in en ik zag hoe ze een aantal slokken nam.
    'Yup - dit is zeker drinkbaar! Heb jij lege flessen om te vullen? Ik heb niets namelijk.' Gelijk toen ze het eerste zei sprong ik haar achter na en nam ook gulzig wat slokken.
    'Hmmm, heerlijk. Alleen ik heb niets om het mee te kunnen nemen helaas.' Met een sip gezicht begon ik achter haar aan te waden door het hoge water en veegde even wat natte haarplukken van mijn voorhoofd.
    'Gaat toch ietsjes sneller dan lopen,' lachte ze. Ik kon haar geen ongelijk geven, dus volgde ik haar voorbeeld. Nu maar hopen dat mijn rugzak water dicht was. Maar die gedachte vergat ik bijna meteen weer. Dit water voelde zo goed aan. Ik maakte een aantal krachtige slagen, daarbij proberend de bomen te ontwijken. Even zuchtte ik en hield in om te wachten op Esmee. Water was echt een van mijn grootste liefdes.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Dan gebeurt hetgeen waar ik zo bang voor ben. Het water stijgt boven mijn hoofd uit. Ik begin te spartelen, en na kort onderwater gezeten te hebben, zuig ik de kostbare zuurstof in mijn longen. Ik zie de andere een eindje voor me, en ik spartel naar ze toe, wat niet echt lukt. De bomen zijn buiten mijn bereik {<-- Toch?}, misschien kan ik erheen proberen te geraken? Ik ga weer kopje onder, maar ik sper mijn ogen wijd open. Door het water is het wazig, geel en beige door het zand. Wat verder voor me, zie ik de zwarte omtrekken van de anderen. Ik zink iets naar beneden, en ga met mijn vingers door het zand, dat na mijn aanraking zich vrij door het water begint te bewegen. Mijn haar drijft wat boven me, en ik voel een druk op mijn oren. Ik kan onderwater blijven. Ze zullen alleen een last minder hebben: Ik bedoel, ik kan niet eens zwemmen. Dan lijkt het alsof mijn longen beginnen te krimpen, en ik kijk omhoog. Dan hurk ik, en zet ik me af tegen de bodem. Met een hoop gespetter kom ik boven het wateroppervlak uit, en haal adem, om weer onderwater te zakken, en weer omhoog te gaan, en naar beneden, tot ik blijf drijven. Ik verdrink misschien, schiet door mijn hoofd. "Gaan jullie maar!" roep ik naar de anderen. "Ik zoek wel naar een boom daar!" schreeuw ik, vastbesloten niet dood te gaan.


    Tijd voor koffie.

    --Dubbelpost--

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 12:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ben je nou helemaal gek!?'
    Ik nam een duik, greep Alex en sleurde haar weer naar boven. 'We laten je toch niet achter?'
    Met mijn ene arm om Alex geslagen en Yoëlla die zich op mijn rug vastklampte, kwam ik moeizaam vooruit met mijn vrije arm. Het ging traag, maar het lukte in ieder geval.
    'We zijn er bijna,' mompelde ik, al was dat meer aan mezelf dan aan de anderen gericht om mezelf te motiveren en niet op te geven.
    'We zijn er bijna! Nog een klein stukje...'



    [haha, Rowan en Esmee lijken best wel op elkaar :P Esmee is ook dol op water <3]

    Esmee McCane || District 4

    Ook Rowan had geen flessen om het frisse water in op te slaan.
    'Volgende keer beter!' riep ik over mijn schouder en ik zag dat hij me op de voet volgde.
    Ik nam een duik: het frisse, koele water drukte aangenaam tegen mijn lijf aan en ik deed een paar krachtige slagen om vooruit te komen. Toen ik weer bovenkwam, nam ik dankbaar een aantal teugen zuurstof voordat ik weer een duik nam.
    Ik hield van water. Het was, net als bij de meeste District 4 bewoners, hun favoriete element en hun first love.
    Plotseling streken mijn vingers door donker zand heen en duwde ik mezelf van de bodem naar boven.
    'De grond stijgt hier!' riep ik naar Rowan.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Het was duidelijk dat we allebei erg genoten, ook al was het weer hartstikke slecht.
    'De grond stijgt hier!' hoorde ik Esmee boven het harde klettergeluid van de regen komen. Om eerlijk te zijn was ik er een klein beetje teleurgesteld om. Natuurlijk was het mij ook wel duidelijk dat we hier niet konden blijven, maar op dit moment voelde het goed.
    'Zullen we nog even 5 minuten wachten voor we beginnen met klimmen?' Met puppyogen en mijn handen gevouwen keek ik haar aan. 'Asje- asjeblieft?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Esmee McCane || District 4

    'Zullen we nog even 5 minuten wachten voor we beginnen met klimmen?'
    Met grote smekende puppybruine ogen en gevouwen handen keek hij me aan.
    'Alsje-alsjeblieft!?'
    Ik lachte, gooide mijn donkere krullen in mijn nek zette me af tegen de bodem en zwom naar hem toe. Met speelse zeeblauwe ogen blikte ik naar hem op.
    'Oké!' Ik lachte opnieuw, greep zijn pols en nam een duik.
    Ik sloeg, onder water, mijn donkere wimpers op en trok Rowan naar me toe, terwijl ik mijn lippen brutaal op de zijne drukte.
    De omtrekken van de inmiddels wonderlijke water Arena waren wazig, maar dat kon me vrij weinig schelen. Het erin waadden voelde zó goed dat ik op dit moment hier voor eeuwig wilde ronddwalen.
    Ik was van District 4 en, net als Rowan, een typische bewoner. We hielden van water. Als het even kon en we onze fantasieen waar konden maken, zouden we het wel weten. Ik in ieder geval wel.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ik heb mezelf in mijn hele leven nog nooit zo rot gevoeld. De pijn in mijn voet is ondragelijker dan ooit. De moeheid begint nu écht door te slaan en dan nog de honger.. Als ik boven op de berg kom, wat ik nooit kom, kan ik het vlees in mijn rugzak boven een vuurtje bakken. Ik moet de mensen die het ergst gewond zijn een blad geven, aangezien ze maar ongeveer een dag nadat ze geplukt zijn nog helend sap hebben. Mijn ademhaling gaat sneller, maar ondanks het feit dat het water steeds een stukje naar beneden zakt, doordat ik hoger kom, denk ik er nog steeds aan om gewoon op te geven. "We zijn er bijna! Nog een klein stukje..." Ik weet niet waardoor ik opeens mijn twijfel wegwuif en met veel moeite door het water trek. Het zou gewoon de aanmoediging kunnen zijn, of het zou haar stem kunnen zijn. De stem die in zo'n korte tijd al vertrouwd klinkt.
    Ik zet mijn handen tegen de droge grond en laat mijn knieën vervolgens twee kleine kuiltjes maken. Ik kan niet meer. Al kom het water nog hoger, het maakt me niet uit. Ik moet even rusten. Mijn voet werkt niet meer mee en mijn oogleden vallen bijna dicht, ookal zou je denken dat dat in zo'n situatie onmogelijk zou zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik propte zoveel mogelijk eten in mijn rugzak en begon te rennen, de jongens waren al weg. Als ik nu iets fout deed, was ik er geweest niemand kon me dan nog helpen. Ik sprong een boom in, zo kwam ik sneller vooruit dan in het kniehoge water.
    'He wat? Luke!' gilde ik, zat hij nu echt ín het water. Zonder na te denken sprong ik uit de boom, maar mijn normale katachtige sprong werkte niet goed in het water en ik viel voorover, mijn pols ving de klap op, het verband was waardeloos, ik beet heel hard op mijn lip terwijl ik weer opstond.
    'Ben je gek ofzo?' Ik sleurde hem hardhandig onder zijn schouders mee, de pijn zoveel mogelijk negerend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Luca!' Paniek weerklonk onbedoeld door mijn stem heen. Ik liet Alex haar armen rond Fred slaan en liet Yoëlla zelf verder zwemmen, omdat ze al bijna kon lopen. Toen nam ik een duik en zwom naar hem toe.
    Het moment dat ik hem echter vast wilde grijpen, was Freya me voor.
    'Ben je gek ofzo!?' gilde ze en ze sleurde hem onder zijn schouders mee.
    Met grote, geschokte ogen liet ik mijn blik even in de zijne haken. Toen rukte ik me lukraak om en liet Yoëlla weer op mijn rug klimmen, terwijl ik Alex hielp om haar te ondersteunen.

    [Omg nee.. Ik had een post geschreven.. Is die weg --"]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "He wat? Luke!" Gilt er iemand, maar door de regen kan ik niet aan de stem horen van wie hij is. Ik wil niet meer opstaan. Mijn voet wil niet meer. Niet alleen mijn voet. Ík wil niet meer. "Luca!" Hoor ik een paniekerige stem weer van een andere kant roepen. Voor even denk ik dat de hongerspelen voor mij voorbij zijn, maar dan beland er iemand met een lichte plons naast me. "Ben je gek ofzo?" Nu herken ik de stem. De stem die ik nu een paar uur helemaal niet of zachtjes in de verte heb gehoord. Freya. Wanneer ze me hardhandig onder mijn schouders meesleurt, besef ik eigenlijk wat ik aan het doen was. Niet alleen wat ik aan het doen was, maar ook hoe arrogant ik net was. Ik wou sterven, terwijl de mensen die me liefhebben, tenminste dat mag ik hopen, thuis naar me zitten te kijken. Met grote, geschokte ogen zie ik Noëmi even naar me kijken, als onze blikken elkaar kruisen. Mijn blik is niet erg helder door al het water, maar als ik met mijn vrije hand even snel over mijn oogleden strijk, komt er toch wat zicht en kan ik bijna alles weer zijn. Langzaam herpak ik me weer. Toch blijf ik moeizaam lopen, aangezien ik met twee minuten pauze geen gekneusde voet kan wegwerken. "B-bedankt" Rolt er zachtjes, maar net aan verstaanbaar tegen Freya. Als Freya me daar niet had weggehaald, was ik daar waarschijnlijk blijven zitten in de waan dat ik zo wel weg zou gaan. even twijfel ik, maar pak dan toch haar hand om er vervolgens even zachtjes in te knijpen en mijn hand dan weer langs mijn lichaam te laten vallen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Omg nee.. Ik had een post geschreven.. Is die weg --"]


    [haha das kut he:P

    BOOM.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt