• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:11 ]

    Cresseyde schreef:
    [Freds switch is turned on, input reaction for response]:Y)


    [hahaha:P]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik blikte stiekem naar Fred en duwde even met mijn vingers in zijn zij. Met sprankelende ogen liet ik mijn ogen quasi onopvallend van hem naar Alex en weer terug glijden.
    Ik wist dat hij haar leuk vond - ze pastten ook goed bij elkaar. Ik kon een vage grijns niet onderdrukken. Real pleasure kon er nog niet vanaf, mijn eerste moord zat me nog erg hoog.
    'Doe eens lief tegen Alex,' mompelde ik binnendsmonds naar Fred en ik grinnikte, terwijl mijn blik gedachteloos teruggleed naar Luca. Mijn ogen gleden vanaf zijn bruine warrige haar, naar zijn gespierde lichaam totaan zijn schoenen.
    Toen ik me dat besefte, kneep ik even geschrokken met mijn ogen.

    Jessiiicaa schreef:

    Esmee McCane || District 4

    Voordat ik mijn mond open kon gooien om haar van repliek te geven, was Noëmi me voor. Ik luisterde naar haar en knikte toen.
    'Goed. Dan gaan wij er nu echt vandoor.' Ik draaide me naar Rowan, haakte mijn arm voor de derde keer in die van hem en trok hem krachtig mee. Weg van de andere Tributen.


    [wat is een leuke taal om te leren? Ik wil denk ik een taalcursus doen, haha.]


    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Een beetje grinnikend volgde ik de ruzie tussen de twee dames en de tussenkoming van Noëmi. Geweldig. Twee vrouwen die om je vechten. Betere dingen in leven zijn er niet.
    'Goed. Dan gaan wij er nu echt vandoor.' Esmee keek weer mijn kant op, deed haar arm door die van de mijne en trok me hard mee, weg van de andere. Ik wierp nog een blik over mijn schouder en zwaaide naar ze, geen idee of ze het nog zagen.
    'Zullen we naar het meer gaan? Ik heb honger en dorst.'

    [Zijn bij het meer niet nog 2 panter-beesten? En heb ik nog iets heel belangrijks gemist?]

    [Edit; Geen idee of je al een taal hebt gekozen, maar een hele goeie vriendin van me is helemaal into Japan, en is ook bezig met het leren van Japans ='D Zelf zou ik heel graag Spaans willen spreken. Chinees heb je misschien ook wel wat aan. Maar ik weet niet wat je al kunt en wat je wilt en misschien heb je al lang wat gekozen, aangezien je dit vroeg op pagina 1 van dit topic en we nu alweer bij pagina 14 zijn (A)]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:38 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Haha, iemand gaat ruzie krijgen met een ander character van me xD]

    Frederick Smith, district 12
    Ik porde terug en negeerde het voor de rest, maar ik glimlachte wel onhandig naar Alex. No's blik op Luca was daarentegen heel interessant.
    'Iemand gaat ruzie krijgen met ons zilvertje...' mompelde ik plagerig. Freay had 'iets' met Luca, ze was taai en ijzerhard, vandaar de bijnaan, hoewel het aan ander metaal geweest zou zijn als haar tas die kleur niet gehad had...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Oh en Jessica: Spaans is cool en wordt redelijk vaak gesproken!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [klopt als een bus, daar zijn nog 2 multitanten in een zwarte panterachtige vorm! Je hebt gemist dat Noëmi Kaya heeft vermoord (ik geloof dat alleen Fred daarvan op de hoogte is), er zijn wat woordelijke conflicten geweest met Jens en Steef geloof ik en Freya begint mensen ook uit te dagen, haha :P Ohja, aardsvijanden Destiny en Noëmi hebben een vriendelijke 'verstandshouding' omdat ze ongeveer op 1 lijn zitten, Fred en Alex beginnen elkaar stiekem leuk te vinden.. mis ik nog iets belangrijks?]

    Esmee McCane || District 4

    'Zullen we naar het meer gaan? Ik heb honger en dorst.'
    Ik knikte vrolijk. 'Sounds like a plan,' zei ik knikkend en ik keek even zoekend om me heen.
    'Ik kan me niet zo goed meer herinneren waar er water was. Ongeveer. Jij wel?'
    Ik zuchtte even en mijn gedachten gleden terug naar Destiny.
    Bah. Wat haatte ik dat mens.

    [Hey, hoezo zoek ik ruzie? xD
    Is iemand online voor Freya?]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:44 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [oh haha x'D ik lees jullie 'taal' berichten nu pas(a) Ik zat Latijns of Frans (lang ingewikkeld verhaal waarom ik dat niet op school heb gehad) te overwegen. Spaans stond ook op mijn lijstje. Chinees/Japans lijkt me ook echt awesome ;D al wil ik denk ik eerst andere taalcursussen hebben gedaan voordat ik die doe. Noors ofzo lijkt me ook insane. Ik wil gewoon alle talen kunnen spreken ;D Behalve Duits, want die taal is lelijk en heb ik veel te vaak op school gehad x'D]


    Cresseyde schreef:
    [Haha, iemand gaat ruzie krijgen met een ander character van me xD]

    Frederick Smith, district 12
    Ik porde terug en negeerde het voor de rest, maar ik glimlachte wel onhandig naar Alex. No's blik op Luca was daarentegen heel interessant.
    'Iemand gaat ruzie krijgen met ons zilvertje...' mompelde ik plagerig. Freay had 'iets' met Luca, ze was taai en ijzerhard, vandaar de bijnaan, hoewel het aan ander metaal geweest zou zijn als haar tas die kleur niet gehad had...


    Noëmi Crowe || District 12

    'Iemand gaat ruzie krijgen met ons zilvertje,' mompelde Fred plagerig.
    Met een soort halve grijns blikte ik naar hem. Ik had een vaag vermoeden waar hij over sprak, maar ik was niet zeker.
    'Wat bedoel je?' mompelde ik zacht terug.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:45 ]

    [Haha, I agree for the German!
    Maar ik raad Frans ten zeerste af (persoonlijke voorkeur) en hoewel Noors awesome klinkt, wordt het niet zo vaak gesproken... Latijn leer je niet echt spréken, maar je leert wel die oude teksten vertelen, idem ditto als bij Noors, niemand spreekt het...
    Japans lijkt me ook heel leuk, maar niet een klein beetje lastig!]

    Frederick Smith, district 12
    'Dat waar je begeerlijk naar kijkt, was denk ik al bezet door iemand die al net zo taai is als jij. Het lijkt me niet slim om weer ruzie met zo iemand te zoeken,' fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:50 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Whooo, er kan veel gebeuren in 14 pagina's, haha. Maar ik ga slapen, moet morgen vroeg op. Slaap lekker iedereen! Morgen middag reageer ik weer, dit keer echt beloofd!]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Sounds like a plan,' knikte het meisje vrolijk. Terwijl ze om haar heen keek om het meer te zoeken, gaf ik lachend antwoord.
    'Klinkt alsof er iemand blij is.'
    'Ik kan me niet zo goed meer herinneren waar er water was. Ongeveer. Jij wel?' Doordat ze nog steeds om haar heen keek zag ze niet dat ik haar bij haar heupen pakte en over mijn schouders gooide.
    'Whaaaa, ik ben de grote boze bos- uhm. Bos- Shit nu ben ik het vergeten. Weet jij het misschien.' Grinnikend gooide ik haar op de grond, stortte me op haar en begon zonder genade te kietelen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik wacht nog op mijn krukken,' glimlachte hij en ik lachte.
    Toen wendde hij zijn blik naar Destiny. 'Ben jij ook klaar met dat mes van je?' vroeg hij afwachtend.
    Ik liet mijn blik opnieuw over dat mes glijden. We hadden een verstandshouding, maar dat betekende niet dat ik haar blindelings vertrouwde. Ik schudde voor een moment mijn hoofd, wat in feite een achterlijke poging was om mijn argwaan te onderdrukken en mezelf even bij elkaar te rapen.
    Destiny was dolblij met het enorme mes in haar handen - ik met een simpele EHBO doos, waarmee ik mijn wonden kon genezen en verbinden. In zoiets kleins verschilden we al als yin en yang. Als zwart en wit. Wij tweeën waren uit uitersten van elkaar, een wereld van verschil. Zij van 1, ik van 12. Ik als rebel, zij als een echte Capitolist.
    Pf. Ik moest niet zo stom denken. Ze leek zich echt in te zetten voor haar nieuwe goal. Ze was ook een mens met gevoelens. Ze wilde niets liever dan familie en vrienden terug zien.
    Ik trok mijn gezicht opnieuw in de plooi. Ik moest niet gaan doemdenken.
    Onverwachts botste Alex tegen Yoëlla op, die weer tegen mij aan viel.
    'Alex!' Een onverwachts soort opluchting sidderde door de klank van mijn stem heen. 'Ik vroeg me al af waar je gebleven was!'

    [amen (cool)]


    {Sorry, ik wil niet zeuren, maar wanneer Botste Alex tegen Yoëlla op? ;p}

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:51 ]


    Tijd voor koffie.

    [Go for Spanish! Or French! Okay sorry, hihi.]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    4Everdeen schreef:
    (...)

    {Sorry, ik wil niet zeuren, maar wanneer Botste Alex tegen Yoëlla op? ;p}


    [even zoeken! Het staat een paar pagina's terug :P you wrote it yourself x'D

    Edit; pagina 11, maar HAHAHA ik las het verkeerd :P moet je maar lezen wat er staat :P ignore that please(A)]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:54 ]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [even zoeken! Het staat een paar pagina's terug :P you wrote it yourself x'D]


    4Everdeen zei op 15 juli 2012 - 10:12:
    (...)

    Ik glimlach. Maar ik ben nog maar even alone. Het begin van de Revenge Games was ik gewoon van plan het bos in te gaan, in een boom te klimmen, en proberen te schieten op de beesten die langskomen. Dat plan had ik in de arena nog. Tot ik tegen Yoëlla opbotste en die stond bij Noëmi en bij Fred. Toen vertrokken we samen. Ben ik daardoor soft geworden? Nee, alleen positieve dingen. Ik knal met mijn achterhoofd tegen de stam. Kappen met dromen.


    {Ik bedoelde het namelijk eigenlijk als herinnering, maar ik kan het wel laten gebeuren, Alex is goed in - wel per ongeluk- tegen mensen opbotsen :3}

    {Edit: je Hebt al gereageerd, ik was een beetje langzaam aan het typen :3}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik geef een korte schreeuw van frustratie, terwijl ik op de hoogste takken van de boom sta. Hoe kan ik ze verdomme kwijt zijn? Ik kende ze net! Ik voel de woede vermomd als energie in me opborrelen, en geef een trap tegen de stam. Ik wankel. Gelukkig kan ik blijven staan. De angstvlinders in mijn buik wil ik niet nog een keer, dus ik grijp me goed vast en klim naar beneden. Ik sta op de onderste dak, maar vanwege de energie ontwikkel ik onvoorzichtigheid, en ik wankel alweer. Ik zwaai wijd met mijn armen, maar ik val voorover. Ik wordt nog kwader en geef een trap tegen de stam. Fuck- Dat doet pijn. Ik schreeuw nog een keer, en ren woedend een kant op. Ik voel bijna tranen opkomen. Waarom raak ik ze kwijt?! Met mijn stomme hoofd- BAM. Ik val op de grond, op iets. Iemand. "Yoëlla!" zeg ik geschokt maar opgelucht tegelijkertijd. Noëmi en Fred staan voor me. Gegeneerd sta ik op, en wrijf ongezien de nattigheid uit mijn ogen. Gelukkig huilde ik nog niet echt. "Daar ben je Alex, ik vroeg me al af waar je was," brengt Noëmi uit. "Je hebt geen idee," zeg ik nog, maar te zacht. Ze fluisterd iets naar Fred, die iets zegt over Zilvertjes. Ik kijk naar de kant waar hij naar kijkt. Ik sta een beetje onvoorbereid voor ze. Het voelt net alsof ik ze net pas ontmoet.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:01 ]


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Dat waar je begeerlijk naar kijkt, was denk ik al bezet door iemand die al net zo taai is als jij. Het lijkt me niet slim om weer ruzie met zo'niemand te zoeken,' fluisterde hij terug.
    Ik bloosde niet vaak, maar ik voelde nu een lichte blos op mijn wangen verschijnen.
    'Shut it,' fluisterde ik zachtjes terug. 'Ik hou van mijn vriend!'
    Terwijl ik dat zei, voelde ik me lang niet zo toegewijd aan hem zoals ik me altijd gevoeld had. Ik kneep mezelf even de arm: nee. Zo mocht ik niet denken. Luca was aardig - razendknap, ja, dat gaf ik toe - maar meer dan dat was het niet.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Je weet me altijd op de juiste snaar te raken, Freddie,' mompelde ik toen.



    Esmee McCane || District 4

    Plotseling greep hij me bij mijn heupen en gooide me over zijn schouders.
    Ik gilde en lachtte.
    'Whaaaa!' begon hij plagerig. 'Ik ben de grote boze bos- uhm. Bos- Shit nu ben ik het vergeten. Weet jij het misschien.'
    Hij gooide me grinnikend op de grond, stortte zich bovenop me en begon me te kietelen.
    'Nee! Nee! Rowan!'
    Ik gilde, lachte, spartelde tegen - ik kon niet tegen kietelen.
    'Rowan!' lachte ik gillend en ik pakte hem vast zodat ik ons tweeën omrolde, zodat ik bovenop hem zat.
    'Kun jij ook tegen kietelen?' vroeg ik grijnzend en ik liet mijn vingers plagerig over zijn gespierde lijf glijden.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:01 ]

    {Of zal ik doen dat ze verdwaalt blijft?

    Trouwens:

    Vanaf Donderdag ben ik tot 6 Augustus weg, en kan niet reageren


    Tijd voor koffie.