• Ik had laatst in de hitkrant gelezen dat Bill
    eerst een meisje was en zich heeft laten ombouwen tot een jongen!!:8
    Daar geloof ik geen reed van!!!!!:@


    Here I Am

    dat stond helemaal niet in de hitkrantt =O. Die Kim Feenstra of hoe ze ook mag hete noemde Bill een ZIJ:|


    I don't need words to feel those lips.

    jaaahh die kim moest een paar beroemde jongens een cijfer geven... geeft ze bill als jonge een 6,5 en als een meisje een dikke 7... zucht dat wijf is egt stom.. bill verdient gwn een dikke 10!!!! of 11 of nog hoger xD

    jaaahh die kim moest een paar beroemde jongens een cijfer geven... geeft ze bill als jonge een 6,5 en als een meisje een dikke 7... zucht dat wijf is egt stom.. bill verdient gwn een dikke 10!!!! of 11 of nog hoger xD


    idd:) Bill is gwoon f*cking lkkr, en hij durft uit te komen voor zn stijl!(Y)
    zkr wel dikke 10!!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Uuhm.. een ééneiige tweeling is toch zowiezo àltijd van hetzelfde geslacht? (ik kan verkeerd zijn mr ben vrij zeker) En Tom is een jongen, dus Bill ook, da zou toch al genoeg zekerheid moeten geven aan die roddelboekskes? Jj ziet dat trouwens ook zonder da te weten mr de mensjes die denken dat Bill een meisje is, zijn gewoon blind! xD:P
    Bill is gwn gemaan stoer(cool)

    BILL IS GWN MEGAA UBER COOL ! x33. && dat stomme wijf vn een kim feenstra .. IK MAAK HAAR AFF! =D wie denkt ze wel niet wie ze is !! Die heeft een véél te groot EGO ! Bill is gwn mega mannelijk als maar kan && superstoer & Hot & lekker &z .. =D Ciaaoo x

    Bill krijg vn mij op 10 : 100/10 ^^

    Bill is absoluut geen meisje en de mensen die denken dat die een meisje zijn die zijn gewoon HARTSTIKKE BLIND

    Bill is gewoon een jongen en durft voor zijn stijl uit te komen en hij is stoer en cool(cool)

    Bill een meisje? =O
    Hm. Dat plaatst de Hitkrant heus niet ;) Ze weten daar wel hoe veel Fans TH heeft, en ze weten ook dat die fans dan heel kwaad worden =O. Maar dat van Kim feenstra ofzo noemde Bill idd een meisje echt erg :S
    khaat dat mens ;l ze is lelijk, snap niet waarom ze HNTM (ofzo.) heeft gewonnen =O.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    iedereen heeft het over
    TH
    het wort *** saai

    goh XMENMARSH dit is een topic ovr bill van TH en deze topic staan in een forum van TH dus nogal logisch dat hier gepraat word ovr TH en als je het so saai vind.. hier heb je een gouden tip.. lees het dan niet..

    Bill verdient een 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 (A)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    [ en Tomselltjúuh auchh:) ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik ook nie !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wat ik denk dat BIllemans is.. Metro-seksual.. voor de mensen die niet wetne wat dat is check southpark xD:P.. en denk dat hij bi is.. geloof niet dat hij homo is.. Maar hetro vind ik ook niet helemaal betrauwbaar.. dus ga voor de middenwegxD en das Bi..

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    haha, daar zat ik laatst toevallig ook aan te denken xD het zal me niet echt verbazen, en zo is elke fan blij xD whaha, bovendien, het boeit me niet wat hij is, de muziek blijft toch hetzelfde ?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    tsss.. gwoon omdat je erug slank bent, make-up draagt, zwarte haren hebt en je nagels doet, ben je tog geen wijf? :S
    ik bedoel, dat zijn dingen (buiten dat slank zijn) die iedreen kan doen!

    Bill zn stijl is übergeil..

    en btw, good news: in een belgisch boekje zijn een opkomende BV (Dean) dat iedreen die beweert dat ze niet jaloers zijn op TH, allemaal liegen! Ik citeer:
    'Wat die jongens bereikt hebbe, das tog waar je voor in de muziekbussiness gaat? Elke artiest die beweert niet jaloers te zijn, die liegt! ik zelf ben alvast stekejaloers, en heb egt respect voor die mannen!'

    en nog een andere (Esther) zei:'ik vind die Kaulitz-broertjes niet egt mooi, maar ze hebben gwoon een vette X-factor! en dat is wat je nodig hebt om het te maken!'

    :P