• Football Ladies.

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil



    Crazy shipnames

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:16 ]


    ars moriendi

    Bundesliga schreef:



    _O_

    GEIL. :9~ Jammer dat RvP weggaat *bij Arsenal..

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:23 ]


    ars moriendi

    Ik ken een vrouw die op haar voet een kleine 13 en op haar rug een grote 13 heeft laten tattoeren en nog ergens de naam 'Ballack'. Die vrouw kende ik via Tumblr. Ze is helemaal weg van hem, valt te begrijpen natuurlijk. En ze had foto's en alles van hem met haar want ze had op internet verspreid dat ze die tattoo's had en naar zo'n fanmail gestuurd en dat vond Michael zó indrukwekkend dat hij bij haar langsging (zonder dat van tevoren te melden) Dat is toch gaaf?

    Nu mijn vraag aan jullie: Zouden jullie ooit een tattoo van een club of iets van een speler doen? Hoeft geen grote tattoo te zijn maar toch. Dat vroeg ik me af.

    Bundesliga schreef:



    _O_


    Oh my God, I love your bikini.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Oh my God, I love your bikini.


    Haha ik moet gauw een nieuwe hebben. c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    GEIL. :9~ Jammer dat RvP weggaat *bij Arsenal..



    Ik hou mijn mond. ;x
    WHY O WHY?!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Dit is momenteel mijn badpak, precies zo. Vind hem echt vreselijk. Moet een nieuwe.

    T0RRES schreef:
    Ik ken een vrouw die op haar voet een kleine 13 en op haar rug een grote 13 heeft laten tattoeren en nog ergens de naam 'Ballack'. Die vrouw kende ik via Tumblr. Ze is helemaal weg van hem, valt te begrijpen natuurlijk. En ze had foto's en alles van hem met haar want ze had op internet verspreid dat ze die tattoo's had en naar zo'n fanmail gestuurd en dat vond Michael zó indrukwekkend dat hij bij haar langsging (zonder dat van tevoren te melden) Dat is toch gaaf?

    Nu mijn vraag aan jullie: Zouden jullie ooit een tattoo van een club of iets van een speler doen? Hoeft geen grote tattoo te zijn maar toch. Dat vroeg ik me af.


    Ik denk het niet.
    Maar ik heb wel 9 en 4, de rugnummers van Torres en Fabregas, op mijn voetbalschoenen staan (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik denk het niet.
    Maar ik heb wel 9 en 4, de rugnummers van Torres en Fabregas, op mijn voetbalschoenen staan (:


    Dat is écht cool! Ik had mijn eigen naar staan.


    The odds are néver in our favor.

    Brb etennnnn! :9~


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    Dit is momenteel mijn badpak, precies zo. Vind hem echt vreselijk. Moet een nieuwe.



    Die is scháttig!


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    Dit is momenteel mijn badpak, precies zo. Vind hem echt vreselijk. Moet een nieuwe.



    Die is leuk!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:
    Ik ken een vrouw die op haar voet een kleine 13 en op haar rug een grote 13 heeft laten tattoeren en nog ergens de naam 'Ballack'. Die vrouw kende ik via Tumblr. Ze is helemaal weg van hem, valt te begrijpen natuurlijk. En ze had foto's en alles van hem met haar want ze had op internet verspreid dat ze die tattoo's had en naar zo'n fanmail gestuurd en dat vond Michael zó indrukwekkend dat hij bij haar langsging (zonder dat van tevoren te melden) Dat is toch gaaf?

    Nu mijn vraag aan jullie: Zouden jullie ooit een tattoo van een club of iets van een speler doen? Hoeft geen grote tattoo te zijn maar toch. Dat vroeg ik me af.

    Ik denk het niet
    Maar wel gaaf dat Michael Ballack bij die vrouw langsging, wil ik ook

    Cadentium schreef:
    (...)

    Dat is écht cool! Ik had mijn eigen naar staan.


    Ik noem ze ook Cesc en Nando, die schoenen (: Cesc is links en Nando is rechts --
    En voor de wedstrijd geef ik ze allebei een kusje (:
    oké, nu klink ik gestoord


    The truth may be orange!

    Voor de mensen die mij volgen op Tumblr: hierbij waarschuw ik je. Ik ben op vakantie geweest en ga alle verloren dingen die ik leuk vind rebloggen dus je dashboard gaat flippen. (nerd)

    Waz is your Tumblr? Ik reblog trouwens ook de meest random dingen :').

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:29 ]


    The odds are néver in our favor.