• Ja, het ging zo:

    Mijn vriendin had het doorverteld tegen hem(dat ik hem leuk vond, dit mocht ze eigenlijk niet) En later, in de avond zei hij via DM(Direct Mail) op Twitter 'HAHAAHAH --- vertelde dat jij me leuk vond, ik lag slap!' En toen was het voor mij al meteen verpest. Ik vind hem nu nog steeds leuk, maar ik weet het gewoon even niet meer..


    Wanneer je hart blijft volgen, zal hij je leiden naar die ene speciale vriend.

    Leuke vriendin.
    Gewoon niks van aantrekken. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maar hij dacht dan toch gewoon dat wat die vriendin van je had doorverteld een grap was?


    effort never betrays you

    Barnabas schreef:
    Leuke vriendin.
    Gewoon niks van aantrekken. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nou, dat is niet lief. =(
    Hem gewoon negeren! Als hij zo reageert, is hij je niet waardig!
    Ik zou toch ook eens je vriendin aanspreken over het feit dat het niet zo leuk is dat ze dat heeft doorverteld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lekkere vriendin dan.


    ars moriendi

    Scandal schreef:
    Nou, dat is niet lief. =(
    Hem gewoon negeren! Als hij zo reageert, is hij je niet waardig!
    Ik zou toch ook eens je vriendin aanspreken over het feit dat het niet zo leuk is dat ze dat heeft doorverteld.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Scandal schreef:
    Nou, dat is niet lief. =(
    Hem gewoon negeren! Als hij zo reageert, is hij je niet waardig!
    Ik zou toch ook eens je vriendin aanspreken over het feit dat het niet zo leuk is dat ze dat heeft doorverteld.


    That is a perfect copy of reality.

    Scandal schreef:
    Nou, dat is niet lief. =(
    Hem gewoon negeren! Als hij zo reageert, is hij je niet waardig!
    Ik zou toch ook eens je vriendin aanspreken over het feit dat het niet zo leuk is dat ze dat heeft doorverteld.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Je kan het van twee kanten bekijken.
    Of hij lachte je uit omdat hij gewoon mean is.
    Of hij lachte omdat hij dacht dat het een grap was, en hij vond het best grappig en het bijna geloofde ofso?
    En ik zou gewoon niks meer tegen die vriendin vertellen, en als hij je wel uitlachte, zou ik me niks van hem aantrekken.


    Life is a beautiful struggle

    Scandal schreef:
    Nou, dat is niet lief. =(
    Hem gewoon negeren! Als hij zo reageert, is hij je niet waardig!
    Ik zou toch ook eens je vriendin aanspreken over het feit dat het niet zo leuk is dat ze dat heeft doorverteld.


    Ja, dat heb ik gedaan. En ze hoeft niet meer te komen verzorgen(dat deed ze, bij m'n paarden, en nu na woensdag niet meer) maar volgens haar zei ze 'Hee, ken jij Amy?' en zei hij 'Ander onderwerp alsjeblieft?' ofzo, heel onduidelijk.


    Wanneer je hart blijft volgen, zal hij je leiden naar die ene speciale vriend.

    Jieber schreef:
    Je kan het van twee kanten bekijken.
    Of hij lachte je uit omdat hij gewoon mean is.
    Of hij lachte omdat hij dacht dat het een grap was, en hij vond het best grappig en het bijna geloofde ofso?
    En ik zou gewoon niks meer tegen die vriendin vertellen, en als hij je wel uitlachte, zou ik me niks van hem aantrekken.


    The first step is the hardest.

    Klinkt niet als een leuke jongen, misschien hem maar vergeten?


    You are beautiful, you are love.

    You deserve better, girl.


    26 - 02 - '16

    Haha wat een kansloze jongen is dat dan. Gewoon vergeten, zoveel andere jongens op de wereld die wel leuk zijn en normaal kunnen reageren


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Idd geweldige vriendin zeg. Stom dat die jongen het zó zei. Als hij jou niet leuk vindt, had hij ook gewoon niks kunnen zeggen. Uitlachen is namelijk niet zo aardig :3.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.