• Een vriendin had ooit verteld dat ik hier aan moest denken als ik in mijn bed lig;
    Je moet plassen, dus je staat en loopt door de gang.
    Zonder reden spookt het zinnetje; 'er staat een man in de tuin met een bijl, er staat een man in de tuin met een bijl, er staat een man in de tuin met een bijl' een hele tijd door je hoofd.
    Maar dan denk je 'Mwaaaa, het zal heus wel niet waar zijn.'
    eens je klaar bent met plassen kijk je voor de zekerheid door het minicuul raampje bovzn het toilet, zoals je al dacht geen man, en geen bijl.
    Wanner je weer naar je kamer loopt spookt er 'nu zit hij in je huis, nu zit je in het huis, nu zit hij in je huis' door je hoofd, weer zonder reden.
    Maar dan denk je weer; 'mwaaaa, het zal heus wel niet waar zijn.'
    Eenmaal je je weer bevestigd hebt in je nest hoor je gekraak onder je bed, niet veel later besef je dat er iemand onder je bed ligt....

    Gelukkig woon ik op de twaalfde verdieping en heb ik een hoogslaper. I cheat stories like this :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha, ik hou van dat soort verhaaltjes! [:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik kende er ook eentje van een meisje dat alleen thuis was.
    Dat meisje heeft een hond en als ze bang is steekt ze haar vingers onder haar bed en likt hij aan haar vingers. Dus een avond was ze alleen thuis en hoorde ze een geluid uit de woonkamer. Ze ging naar beneden, maar er was niemand. Toen ze verder liep hoorde ze dat de kraan drupte in de badkamer. Dus ging ze naar binnen. Toen ze eenmaal het licht aandeed, zag ze met bebloede letters op de muur; ''De moordenaar likt je vingers.'' (sounds dirty :'D). En in een hoekje lag haar hond, dood.

    Ik vind hem niet zo goed, maar een vrienin van mijn kon echt serieus bijna niet meer slapen :').


    The odds are néver in our favor.

    Of het verhaal dat een babysitter gaat oppassen op de kinderen van een stel. De man van dat stel belt terug naar huis om zijn nummer door te geven wat hij was vergeten. De babysitter vraagt nog of ze in hun slaapkamer tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen. Dat mag wel en dan heeft ze nog één verzoek: of er een doek over het clown standbeeld mag in die slaapkamer. Ze wordt namelijk nerveus van die grijns op zijn gezicht. De man zegt meteen dat ze de kinderen moet pakken en het huis moet verlaten en naar de buren moet gaan, want ze hebben namelijk geen standbeeld van een clown.

    Hehe, tun tun tun tuuuun.
    Ik hou van dit soort verhalen (broodje aap).


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vain schreef:
    Hahahah die is eng!

    Net als deze:


    One night, you were upstairs
    then suddenly, your mom called from the kitchen.

    As you ran down the stairs, a shout from your mom
    at her bedroom upstair said:

    ''Don't go down to the kitchen!
    I heard it too!''

    Wich one would you believe?

    Deze vind 'k wel echt eng..


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    O, ik zou dit niet moeten lezen, want ik kan hier echt niet tegen...


    Born to fake history

    Ik snap het enge niet helemaal? x'D


    i put the fun in funeral

    Als ik zulke verhalen hoor begin ik daarna altijd keihard te lachen. :-)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vivaldi schreef:
    Of het verhaal dat een babysitter gaat oppassen op de kinderen van een stel. De man van dat stel belt terug naar huis om zijn nummer door te geven wat hij was vergeten. De babysitter vraagt nog of ze in hun slaapkamer tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen. Dat mag wel en dan heeft ze nog één verzoek: of er een doek over het clown standbeeld mag in die slaapkamer. Ze wordt namelijk nerveus van die grijns op zijn gezicht. De man zegt meteen dat ze de kinderen moet pakken en het huis moet verlaten en naar de buren moet gaan, want ze hebben namelijk geen standbeeld van een clown.

    Hehe, tun tun tun tuuuun.
    Ik hou van dit soort verhalen (broodje aap).

    Brrrr (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vivaldi schreef:
    Of het verhaal dat een babysitter gaat oppassen op de kinderen van een stel. De man van dat stel belt terug naar huis om zijn nummer door te geven wat hij was vergeten. De babysitter vraagt nog of ze in hun slaapkamer tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen. Dat mag wel en dan heeft ze nog één verzoek: of er een doek over het clown standbeeld mag in die slaapkamer. Ze wordt namelijk nerveus van die grijns op zijn gezicht. De man zegt meteen dat ze de kinderen moet pakken en het huis moet verlaten en naar de buren moet gaan, want ze hebben namelijk geen standbeeld van een clown.

    Hehe, tun tun tun tuuuun.
    Ik hou van dit soort verhalen (broodje aap).

    Ik kan tegen dit soort 'enge' verhalen, maar als er clowns in voor komen... I hate clowns. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Muwaah. :"D

    Vain schreef:
    One night, you were upstairs
    then suddenly, your mom called from the kitchen.

    As you ran down the stairs, a shout from your mom
    at her bedroom upstair said:

    ''Don't go down to the kitchen!
    I heard it too!''

    Wich one would you believe?


    Ik zou óf naar die in de slaapkamer gaan want als mijn moeder niet kan slapen gaat ze nooit naar beneden, of als ze beneden iets horen gaat mijn vader altijd eerst. óf ik zou lekker terug naar mijn eigen bed gaan, deken oven mijn hoofd trekken en hopen dat ik de ochtend haal. :')

    Volgens mij weet ik er nog een, zag ik een keer op 9GAG, kijken of ik die nog eens kan opzoeken. [ja, ik ben 9Gagger.]


    Lol.

    Ik ken er nog een, van een plaatje maar die kan ik niet vinden, dus die vertel ik maar gewoon zo. Hij is wel Engels.
    One night, i drove with my boyfriend on a lonely road. Suddenly a man was standing in the middle of the road, asking us for a ride. We were a little scared so we drove on without him.
    When we were driving near the forest, the car suddenly stopped.
    My boyfriend said: 'I'll go search for help, you wait in the car.' And he locked the car so i would me safe.
    After a long time he came back with a sort of ball in his hand, but the fog was too thick soo i couldn't see his face. When he came up closer i saw it wasn't my boyfriend but the man earlier. In his right hand he carried my boyfriends head and in his left hand...
    The carkeys.


    Ik ken er nog wel een, maar die ken ik niet helemaal dus dan zou die voor jullie nogal vaag klinken.

    Dragneel schreef:
    Muwaah. :"D

    (...)

    Ik zou óf naar die in de slaapkamer gaan want als mijn moeder niet kan slapen gaat ze nooit naar beneden, of als ze beneden iets horen gaat mijn vader altijd eerst. óf ik zou lekker terug naar mijn eigen bed gaan, deken oven mijn hoofd trekken en hopen dat ik de ochtend haal. :')

    Volgens mij weet ik er nog een, zag ik een keer op 9GAG, kijken of ik die nog eens kan opzoeken. [ja, ik ben 9Gagger.]


    Lol.

    Ik ken er nog een, van een plaatje maar die kan ik niet vinden, dus die vertel ik maar gewoon zo. Hij is wel Engels.
    One night, i drove with my boyfriend on a lonely road. Suddenly a man was standing in the middle of the road, asking us for a ride. We were a little scared so we drove on without him.
    When we were driving near the forest, the car suddenly stopped.
    My boyfriend said: 'I'll go search for help, you wait in the car.' And he locked the car so i would me safe.
    After a long time he came back with a sort of ball in his hand, but the fog was too thick soo i couldn't see his face. When he came up closer i saw it wasn't my boyfriend but the man earlier. In his right hand he carried my boyfriends head and in his left hand...
    The carkeys.


    Ik ken er nog wel een, maar die ken ik niet helemaal dus dan zou die voor jullie nogal vaag klinken.


    Zo 1 als die laatste ken ik ook maar ik ga hem niet vertellen want dan slaap ik niet, hehe, ik ben zo een raar persoon c:


    The artist is the kid that survived.

    Limerry schreef:
    Als ik zulke verhalen hoor begin ik daarna altijd keihard te lachen. :-)


    The artist is the kid that survived.

    Ghehe. Ik zit hier met een wtf-face.


    Food.

    Louriox schreef:
    O, ik zou dit niet moeten lezen, want ik kan hier echt niet tegen...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky