• Hoi allemaal ^^
    Ik besloot dit topic te maken voor de mensen die op zoek zijn naar nieuwe animes die momenteel nog uitgezonden worden.
    Deze zomer (juni 2012 - augustus 2012) zijn er weer tal van nieuwe series, dus welke volg jij?
    (Hier staan alle lopende of komende animes/movies/specials voor deze zomer en de datum van uitzending)

    Ik volg momenteel:
    - (La storia della) Arcana Famiglia
    - Sword Art Online
    - Koi to Senkyo to Chocolate
    - Kokoro Connect
    - Oda Nobuna no Yabou
    - Tari Tari
    - Binbougami ga!

    Specials & Films die ik van plan ben om te kijken:
    - Sankarea OAD
    - Hyouka OVA (bekeken)
    - Fairy Tail: Houou no Miko

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:14 ]

    Yaaaaaaay pokémon! =DDDDDD
    ~ik volg geen van deze series, maar sommige zien er echt heel leuk uit! ^.^

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:44 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik wilde kokoro connect gaan kijken, die lijkt me super droog ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik volg ook Sword art online!(a). Heb de manga gelezen, en ik vond het super!
    En ik volg ook nog andere anime ^^.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Er zitten idd veel leuke animes tussen deze zomer C:
    En Kokoro Connect ziet er grappig uit ja, ik ga denk ik zometeen even de eerste aflevering bekijken want ik zie dat die al uit is ^^

    Ik vind Sword Art Online tot nu toe echt awesome, verwacht ook dat het alleen maar beter wordt. Vraag me af hoe lang de anime wordt.

    Hier heb ik ook lijst met animes, misschien dat daar wat tussen zit voor jullie? ^^

    Daarnaast, heeft één van jullie myanimelist.net? Want ik heb een probleempje..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik heb MAL. What's the problem? ^-^

    En ik zag je topic al, maar dit is eigenlijk een topic voor de animes die specifiek deze zomer worden uitgezonden. Ik kijk nu 9 animes tegelijk dus voorlopig zit ik goed :'D

    Ninth schreef:
    Ja, ik heb MAL. What's the problem? ^-^

    En ik zag je topic al, maar dit is eigenlijk een topic voor de animes die specifiek deze zomer worden uitgezonden. Ik kijk nu 9 animes tegelijk dus voorlopig zit ik goed :'D


    Dit is het probleem ;p

    En is goed, maar hé, is er ergens een site waar al die anime op een rijtje staan met uitleg? Dat plaatje vind ik nogal onduidelijk ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    webmaster@myanimelist.net
    Probeer dit e-mailadres eens?

    En normaal kan je op het plaatje klikken zodat het wordt uitvergroot. Of lukt dat niet?

    Ninth schreef:
    webmaster@myanimelist.net
    Probeer dit e-mailadres eens?

    En normaal kan je op het plaatje klikken zodat het wordt uitvergroot. Of lukt dat niet?


    Mijn mails komen niet aan, dus ik dacht dat misschien iemand even voor mij dus vraag zou willen posten op het forum ;p Ik heb namelijk nu een account op mijn e-mail adres, maar ik weet de gebruikersnaam en het wachtwoord niet meer en mijn mails komen dus niet aan.

    Ja kan wel, maar ik vind het niet zo overzichtelijk :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, ik keek even in het Support-gedeelte van het forum en daar staan wel methodes, maar daarvoor moet je wel je gebruikersnaam nog kennen. :c
    En toen googlede ik even en vond ik dat e-mailadres, dus misschien werkt dat wel? ^^

    En deze site misschien? Het lijkt op dat plaatje maar dan iets overzichterlijker. Anders vind ik geen sites die echt volledig zijn.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:21 ]

    Ninth schreef:
    Nou, ik keek even in het Support-gedeelte van het forum en daar staan wel methodes, maar daarvoor moet je wel je gebruikersnaam nog kennen. :c
    En toen googlede ik even en vond ik dat e-mailadres, dus misschien werkt dat wel? ^^

    En deze site misschien? Het lijkt op dat plaatje maar dan iets overzichterlijker. Anders vind ik geen sites die echt volledig zijn.


    Staat er niks anders? Ik heb alleen mijn e-mail adres.. En ik wil wel met dat e-mail adres D:
    En wat bedoel je, dat ik dat e-mail adres moet mailen? Vorige keer kwam ie ook niet aan, eerst 2x vertraagd en toen mislukt :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nope, niks anders. :w

    En welk e-mailadres heb je toen gemaild dan?

    Koi to Senkyo to Chocolate
    Sword Art Online
    Tari Tari
    Yuru Yuri season 2
    En Joshiraku als die subs ooit nog eens uitkomen.

    Heb m'n lijstje aangepast, net de eerste aflevering van Kokoro Connect bekeken. Wel leuk maar niet super, ik zie wel hoe de tweede aflevering uitdraait :3

    Oke, ik ga ook de eerste aflevering van Tari Tari en Oda Nobuna no Yabou kijken. Die zien er ook wel leuk uit. C:

    Ik wil aan Darker than Black beginnen.


    No growth of the heart is ever a waste