Ik zoek boeken om te lezen, maar de laatste tijd heb ik veel moeite met goede boeken. Eerst kon ik gewoon de bieb inlopen en met een hele stapel boeken naar buiten lopen en elk boek in een ruk uitlezen. Maar nu, geen enkel boek grijpt me meer zo aan dat ik me er in verlies.
Tot ik in The heroin dairies van Nikki Sixx begon. Ik ben nog nooit zo gegrepen door een boek(ok dat is niet helemaal waar maar hij is wel geweldig, echt een aanrader!). Ik denk niet dat de meeste het boek, maar het is Sixx´ dachboek van kerst 1986 tot kerst 1987, de tijd dat hij zwaar verslaaft en echt goed fuckt up was.
Maar nu terug naar het hele punt van dit topic, ik zoek boeken zoals dat. Het hoef niet perse over een shatered rock star of drugs te gaan, maar ik zoek een boek, waargebeurd, dat je echt grijpt, waarin je niet kan stoppen met lezen en je schokt. Weet iemand zo´n boek zet het dan alsjeblief hier neer. Ik word gek als ik niet kan lezen.
Dank je
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall