Heey mensen,
Allereerst: ik maak dit topic op mijn mobiel dus let niet op de perfecte kwaliteit er van. (bat)
Ik heb echt een behoeft aan vernieuwing. Van wat weet ik niet, maar ik voel me echt saai. Mijn haar is al jaren hetzelfde model, behalve dan dat het langer wordt, voor de rest ook nergens iets aparte of nieuws.
Veel mensen zeggen dan, doe je haar in een heel erg andere stijl, of knip het, maar daar komen de problemen.
Mijn moeder vind het niet goed, ze wil niet dat ik naar de kapper ga om mijn haar een andere stijl te geven. Veell te duur, zegt ze. En kort laten knippen wil ik niet -vanaf dat ik er over kon denken wilde ik mijn haar al een bepaalde lengte, het is bijna tot die lengte gekomen en het lijkt me echt stom als ik dat op het laatste moment afknip-.
Dip dyen lijkt me echt gaaf, maar ook dit mag niet. Niet eens gevraagd want ik weet hoe ze er over denkt.
Verder weet ik echt totaal niks leuks of zo.
Heeft iemand tips voor mij? Ik ben 15, 1,55 of zo -ja ik ben klein ik weet het-, en wordt gek van mijn saaiheid. Mijn haar is btw blond, het wordt langzaamaan bruin wat ik totaal niet erg vind. Maar wat moet ik doen? Heeft iemand tips?
Alvast bedankt allemaal!
Xjes,
Alladin.
"It's funnier in Enochian." ~ Castiel