• Ik zit dus met een heel groot probleem. Ik kan niet kiezen! Ik wil dus een verhaal maken maar ik weet nou niet of het een fanfiction of OP verhaal moet zijn. Meestal doe ik een fanfiction omdat ik dat gewoon leuk vind om te schrijven. Maar veel mensen willen voor dit idee heel graag een OP verhaal. Dit is het idee:

    Mary is 16 jaar en is hard op weg om een succesvolle danseres te worden. Daarvoor traint ze ook elke dag hard. Als er ineens bij haar in de dans klas een nieuwe jongen komt genaamd Liam, wordt hij het nieuwe mikpunt van pesterijen. Liam wordt al zijn hele leven gepest van de basisschool, tot de middelbare school en door de kinderen in zijn straat. Mary die zelf weet hoe het is om gepest te worden doet hier dus ook niet aan mee. Het valt de andere kinderen ook duidelijk op dat ze er zwaar op tegen is en ook zij wordt hierdoor gepest. Mary wie het weinig kan schelen probeert haar volledige aandacht bij haar droom te houden. Ze was toch altijd al een buitenstaander geweest. Maar wat als het veel slechter blijkt te gaan met Liam dan ze gedacht had. Als het pesten meer is dan alleen maar een stel woorden en er zelfs zinloos geweld wordt gebruikt? En wat nou als het Liam allemaal te veel wordt en hij het leven niet meer ziet zitten? Mary besluit de jongen te helpen zijn leven op te pakken, maar het is lastiger dan ze had gedacht. Door deze hele toestand laat ze het dansen een beetje links liggen. Maar als ze ineens een aanbod krijgt en haar droom eindelijk uitkomt, moet ze kiezen. Liam of haar carrière?


    Dit is de Prologue:

    Duisternis. De één zijn vriend, de ander zijn vijand. En van mij? Dat wist ik niet. Het ene moment begroet ik de dood met open armen, en het andere moment deins ik achteruit en kruip terug naar het licht. Ik wist het allemaal niet meer. Mijn hele leven was één waas. Ik heb serieus een aantal keren overwogen om mezelf voorgoed te ontdoen van deze pijn. Maar dan was ik weer niet sterk genoeg, en durfde ik het niet. Ik was bang voor wat ik tegen zou komen als ik dood zou zijn. Waar ik heen zou gaan en of de pijn daadwerkelijk zou stoppen. Maar aan de andere kant was ik nieuwsgierig en naief, omdat ik wist dat dit misschien de enige uitweg zou kunnen zijn. Nee, ik ging niet meer vechten tegen de pijn. Wat had het uberhaupt voor zin om te vechten als je niets hád om voor te vechten. Tenminste, dat dacht ik. Tot zíj in mijn leven kwam. Zij was het enige dat me al die tijd staand heeft kunnen houden. Er voor gezorgde dat de pijn niet mijn dood zou worden en dat het langzaam weg stulpte. Dat ik de wil zou vinden om te vechten. Maar er zullen altijd van die dingen zijn die er voor zorgen dat je terug valt in je oude staat. Dat je weer van die moment hebt waarop je de duisternis als een oude vriend met open armen begroet. En dit keer deinsde ik niet achteruit. Zelfs zíj had me niet kunnen behoeden tegen deze pijn...


    Als het dus een fanficton zou zijn zou het met Liam Payne zijn van One Direction. Dat hele band gedoe laat ik er trouwens buiten dus One Direction bestaat NIET. Dirctioners begrijpen vast wel waarom ik het met Liam zou doen (; Maar toch wil ik jullie vragen wat jullie beter vinden. OP of Fanfiction? Ik vind beide ideeën leuk en weet dus ook niet welke ik moet kiezen. Daarom ook de vraag aan jullie. Alvast bedankt! (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:06 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Onbekende personen ofcourse (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    onbekende personen, het ziet er goed uit dus als je fanfic. doet kan je het nooit naar de uitgeverij sturen

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:09 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    onbekende personen, het ziet er goed uit dus als je fanfic. doet kan je het nooit naar de uitgeverij sturen


    Daar zat ik dus ook al aan te denken. Misschien het verhaal uit te werken en er een boek van te maken. Maar ik ben pas 14 en tja, ik denk dat als de zomer vakantie voorbij is ik daar niet voldoende tijd voor zal hebben. Ik zie wel hoe het zich uitpakt (; Bedankt trouwens (:


    "We accept the love we think we deserve."

    Het verhaal klinkt best goed, dus ik denk dat het zowel als fanfic als met onbekende personen leuk wordt. Het ligt eraan wat je zelf het liefst schrijft.


    The truth may be orange!

    Onbekende personen !


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Onbekende personen: Laat mensen je verhaal beoordelen om het verhaal en je schrijfstijl, in plaats van op de sterren die je gebruikt en hoe ze er in vookromen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Maar een fanfiction kan toch ook gewoon een goed verhaal zijn, die zijn toch niet meteen slecht omdat er beroemdheden in voorkomen?


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Maar een fanfiction kan toch ook gewoon een goed verhaal zijn, die zijn toch niet meteen slecht omdat er beroemdheden in voorkomen?


    ... Als jij het zegt.

    Maar verder zullen er altijd mensen zijn die je verhaal lezen, vooral omdat die ene bekende persoon die ze cewl vinden erin zit. Ik heb liever minder lezers die mijn verhaal lezen omdat ze het echt cool vinden. Nu heb ik het ook nog eens in het engels en shiznit, dus ik geloof dat ik gewoon mijn uiterste best doe om zo weinig mogelijk lezers te hebben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Piazon schreef:
    Maar een fanfiction kan toch ook gewoon een goed verhaal zijn, die zijn toch niet meteen slecht omdat er beroemdheden in voorkomen?


    Daar heb je absoluut gelijk in. Maar wees nu eens heel eerlijk; als ik soms die fanfictions in de top lees denk ik echt: wat is dat voor bullshit? Er zijn zoveel betere, OP-stories die de top wél verdienen en dit voor hun schrijfstijl en niet omdat er een paar beroemdheden in voorkomen die in een paar jaar toch vergeten zijn.
    en zelfs als je niet naar de top kijkt. Het lijkt gewoon een schreeuw om kudo's en abo's vind ik.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Daar heb je absoluut gelijk in. Maar wees nu eens heel eerlijk; als ik soms die fanfictions in de top lees denk ik echt: wat is dat voor bullshit? Er zijn zoveel betere, OP-stories die de top wél verdienen en dit voor hun schrijfstijl en niet omdat er een paar beroemdheden in voorkomen die in een paar jaar toch vergeten zijn.
    en zelfs als je niet naar de top kijkt. Het lijkt gewoon een schreeuw om kudo's en abo's vind ik.


    Daar ben ik het totaal met je eens. Ik heb toch al een fanfiction dus waarschijnlijk ga ik dit verhaal gewoon OP doen. En als ik het écht ooit nog een keer als fanfiction wil dan herschrijf ik hem gewoon een keer.


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Daar ben ik het totaal met je eens. Ik heb toch al een fanfiction dus waarschijnlijk ga ik dit verhaal gewoon OP doen. En als ik het écht ooit nog een keer als fanfiction wil dan herschrijf ik hem gewoon een keer.


    jeeej! Mijn abo heb je! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Onbekende personen ofcourse (;


    26 - 02 - '16

    Sjiriki schreef:
    Onbekende personen: Laat mensen je verhaal beoordelen om het verhaal en je schrijfstijl, in plaats van op de sterren die je gebruikt en hoe ze er in vookromen.


    comfort in c h a o s