• Net weer een tegengekomen, vind ik best irritant, maar ik ben dan ook wel een zeurder. :')

    Als je een quiz maakt en een leuke uitkomst en alles en dan staat het er opeens:
    Lees dan gelijk mijn 1D story!

    Ik denk, dafuq? Als ik reclames maak gaan mensen meteen 'GFTO' en ik heb al zo weinig lezers. En hun zetten het even in een quiz en het krijgt gelijk god weet hoeveel lezers ook.

    Oh, en dit is een zeurtopic als je het nog niet zou weten * you dont say. * dus brandt los.

    Mag ik dan meteen beginnen te zeuren waarom iedereen over kudo's begint te zeuren? Als ik zo'n vraag krijg bij een quiz heb ik al meteen geen zin meer om een kudo te geven. >.<

    But, we can only say: Ignore, just ignore. (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    Mag ik dan meteen beginnen te zeuren waarom iedereen over kudo's begint te zeuren? Als ik zo'n vraag krijg bij een quiz heb ik al meteen geen zin meer om een kudo te geven. >.<

    But, we can only say: Ignore, just ignore. (A)


    Lol'd.

    Ik laat geen reactie achter als ze om reacties vragen, ik geef sowieso nooit kudo's tenzij ik écht vind dat het een goede story/quiz is en als ze reclame gaan maken voor hun stories lees ik ze niet (: punt.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik laat geen reactie achter als ze om reacties vragen, ik geef sowieso nooit kudo's tenzij ik écht vind dat het een goede story/quiz is en als ze reclame gaan maken voor hun stories lees ik ze niet (: punt.


    Aaaaamen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien