• Oké, ik zit dus met een probleem. Er is dus een jongen die mij leuk vindt, tenminste, dat lijkt me duidelijk, aangezien hij heel de tijd met me probeert te praten, me smst en me al een keer geprobeerd heeft te zoenen. Het probleem is dus dat ik hem niet leuk vind, ik vind hem wel aardig, maar gewoon niet leuk leuk. Vandaag smste hij om te vragen of het me leuk lijkt om een keer samen een stuk te gaan fietsen. Nou ja, heel gezellig enzo, maar ik wil hem geen valse hoop geven en ik zit er ook niet op te wachten dat hij straks iets probeert, want ik wil het gewoon niet... Dus wat moet ik doen? En hoe wijs ik hem beleefd af?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Subtiele hints al geprobeerd? En als hij je probeerde te zoenen en jij wilt dat niet is dat toch ook al duidelijk?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hem vertellen dat je hem aardig vind maar alleen als vriend.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er is nog altijd ''het smoesje''. Dus lieg en zeg dat je al wat anders hebt, of wees gewoon eerlijk en zeg dat je vrienden wilt blijven en niks voor hem voelt. Hoe afgezaagd dat ook klinkt.


    The odds are néver in our favor.

    Endure schreef:
    Subtiele hints al geprobeerd? En als hij je probeerde te zoenen en jij wilt dat niet is dat toch ook al duidelijk?


    Nou, ik heb al vaak genoeg vrij kortaf gereageerd.. Dus als hij smste alleen antwoord geven op zijn vragen en voor de rest niets aan hem vragen... Dat leek me al een soort van duidelijk...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Cadentium schreef:
    Er is nog altijd ''het smoesje''. Dus lieg en zeg dat je al wat anders hebt, of wees gewoon eerlijk en zeg dat je vrienden wilt blijven en niks voor hem voelt. Hoe afgezaagd dat ook klinkt.


    Ja, maar het probleem is dat hij dus nog geen datum voorgesteld heeft & ik daardoor dus ook niet kan zeggen dat ik dan niet kan. En zeggen dat ik bv. op vakantie ben, werkt ook niet, want zo ver woont hij niet van me vandaan, dus dan kan 'ie me wel gewoon een keer zien & hij kent ook mensen waar ik mee om ga en het is nogal vreemd als hij dan wel merkt dat ik dus nog wel dingen met hen ga doen. Alhoewel het dan wel duidelijk is.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Friendzone that bitch (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Floyd schreef:
    Hem vertellen dat je hem aardig vind maar alleen als vriend.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    (...)

    Als je niet laat merken dat je hem niet leuk vind, geef je hem misschien valse hoop.Wees eerlijk en praat het uit.
    Ik weet dat het niet makkelijk is maar dat bespaard gedoegeloof me maar ik had precies hetzelfde, maar we hebben het uitgepraat en nu zijn we gewoon goede vrienden


    •*• Lululu •*•

    Floyd schreef:
    Hem vertellen dat je hem aardig vind maar alleen als vriend.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zeg dat je niet op jongens valt. (cat)
    Sorry, Ik ben niet serieus. Zeg gewoon eerlijk wat je van hem vind?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:31 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    "ooohhh ik vind je echt lief! ik ben zo blij dat we VRIENDEN zijn!!"

    f-f-f-f-f-FRIENDZONE!!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Floyd schreef:
    Hem vertellen dat je hem aardig vind maar alleen als vriend.


    Het klinkt wat suf, maar ik denk dat dat het beste is. Misschien moet je maar met hem gaan fietsen en moet je dat dan ook zeggen, voordat hij er over begint!
    Succes (flower)
    Liefs Belle fleur


    Life is full of fake people

    Knight schreef:
    Er is nog altijd ''het smoesje''. Dus lieg en zeg dat je al wat anders hebt, of wees gewoon eerlijk en zeg dat je vrienden wilt blijven en niks voor hem voelt. Hoe afgezaagd dat ook klinkt.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Floyd schreef:
    Hem vertellen dat je hem aardig vind maar alleen als vriend.


    Food.