• Ja, ik ga mijn kamer binnenkort opnieuw inrichten, maar ik heb wat inspiratie nodig! Zouden jullie hier foto's van je kamer willen droppen (of eventueel goede tips/ideeën)?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zal ze zo posten! Even uploaden. Whoop Whoop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik had je graag willen helpen, maar mijn kamer is nogal een zooi op dit moment.


    26 - 02 - '16

    xFreedom schreef:
    Ik zal ze zo posten! Even uploaden. Whoop Whoop.

    Dankjewel, dat vind ik erg fijn! :')

    Crcker schreef:
    Ik had je graag willen helpen, maar mijn kamer is nogal een zooi op dit moment.

    Geeft niet, toch bedankt voor het reageren.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zal zo wel even wat foto's maken c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    Ik zal zo wel even wat foto's maken c:


    Dankjewel! (ll')

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 10:16 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Haha, ik dacht het niet:W
    Mijn kamer is op dit moment enorm rommelig.
    Misschien als het is opgeruimd :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Haha, ik dacht het niet:W
    Mijn kamer is op dit moment enorm rommelig.
    Misschien als het is opgeruimd :)


    Dat zou fijn zijn! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Crocker schreef:
    Ik had je graag willen helpen, maar mijn kamer is nogal een zooi op dit moment.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.




    http://i46.tinypic.com/2h4w3ut.jpg
    http://i48.tinypic.com/34sq6v5.jpg

    Hihii, beetje rommelig. I know ^^.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat was een goede gelegenheid om even de kleine dingetjes op te ruimen haha.




    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vraagje: Waar maken jullie je huiswerk? Of doen jullie dat beneden ofzo. Ik heb echt een mini kamer en ik weet eigenlijk niet hoe ik daar mijn huiswerk aan het bureau wil maken, aangezien mijn computer daar ook op staat. (:[

    Jullie hebben beide trouwens een erg mooie kamer! Ik ben jaloers!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 10:34 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik kan mijn camera niet vinen, dus helaas geen foto's
    Maar ik zal je een rondleiding geven
    MIjn deur is beplakt met gele bladwijzers naar allemaal plekken uit boeken en films
    Je doet de deur open
    Aan je rechterkant staat een witte, ouderwetse, twijfelaar met een bloemtjes dekbed
    Aan je reachterketn zie je een witte make-up tafel
    De vloer onder je voeten is wit laminaat
    De muur aan je rechterkant is behangen met lichtblauw vogeltjes behang van pip
    De andere muren zijn in een lichtblauwe kleur geschilderd
    Achter het bed staat een grote wit/lichtblauwe kledingkast met een spiegeldeur
    Op de vensterbank staat een boom met fotolijstjes waarin foto's van beroemdheden zijn gesopt
    Op de andere vensterbank staat een stereo
    Daarvoor staat een wit beurau en daarnaast een witte boekenkast die uitpuilt
    Op de boekenkast staan ee heleboel vogelhuisjes en op de kleerkast staan foto lijstjes aan de muur bij het bed hangen de affiches van de Hongerspelen an Breakingd Dwn
    Ook staat er nog in de vensterbank een rozenplant waarvan ik nu zie dat ik hem alweer half heb vermoord


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Artistique schreef:
    Vraagje: Waar maken jullie je huiswerk? Of doen jullie dat beneden ofzo. Ik heb echt een mini kamer en ik weet eigenlijk niet hoe ik daar mijn huiswerk aan het bureau wil maken, aangezien mijn computer daar ook op staat. (:[

    Jullie hebben beide trouwens een erg mooie kamer! Ik ben jaloers!


    Ik zelf maak het altijd beneden, maar dat komt omdat ik me beter kan concentreren als het niet doodstil is, maar er gewoon 'leefgeluiden' zijn ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe mijn huiswerk meestal op mijn kamer, dan zet ik mijn laptop even ergens anders


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb mijn huiswerk ook wel een tijdje beneden gedaan. Alleen dat lukt niet altijd even goed. De televisie staat (eigenlijk) altijd aan en er zit vaak iemand achter de laptop en dan hoor ik steeds dat getik van de toetsen. Het probleem is alleen dat als ik boven ga zitten dat ik ga computeren en geen huiswerk maak. Dus dan maak ik gewoon de hele dag geen huiswerk en om 10 uur 's avonds leer ik dan nog de toetsen terwijl ik al op bed lig. Om ongeveer half 11 ga ik dan slapen! (: Nu ik dit typ, vraag ik me af hoe ik ooit over ben gegaan. Daar moet volgend jaar dus verandering inkomen, dus daarom vroeg ik het even!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.