• Ik zit hier serieus te wenen bij 'Love How It Hurts' het heeft een belangrijke betekenis in mijn laatste relatie...

Hebben jullie een liedje met waardevolle betekenis?? X

Why van Rascall Flats.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

My heart will go on- Celine Dion
    en
    I'll always remember you- Miley Cyrus

Believe in yourself.

R.E.M - Everybody Hurts :c, omdat alles aan dat liedje klopt.

My Heart Will go on - Celine Dion, maar vooral omdat het me laat denken aan die film, waar ik elke keer als een klein kind jank. Ja, echt erg..

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 15:48 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

bij veel liedjes eigenlijk $: maar vooral bij deze. het boeit me dus echt geen reet dat het over micheal jackson gaat ofzo, maar ik heb dat liedje gehoord door de oortjes van mijn eerste vriendje. we zaten op zijn bed, tegen elkaar aan. ik was te dom om te begrijpen dat hij het letterlijk bedoelde; hold my hand. enkele dagen later maakte hij het uit...

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:01 ]

Swag,♥ Van Inge(L)

Ik heb dat met best veel liedjes maar deze blinkt er wel uit. ;d
    One Direction - Same Mistakes.

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:00 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Stil in mij. Omdat dat lied zoveel betekent voor mij, vanwege vroeger.

Ik had ooit eens zo'n liedje waar ik elke keer van moest janken als ik de clip zag. Kan best zijn dat ik die clip alleen gezien heb toen ik ongesteld was, maar ik moest gewoon telkens janken. Ik weet het niet meer.

Verder vind ik Farewell van Within Temptation erg mooi.

Deep inside, I've never felt alive

Vooral bij fanmade video's met dit liedje. Die video-makes kunnen echt mijn hart breken.
    Not like I need it our anything.

Cool, neat, swell -Cry

Rubik's Cube van Athlete. Het liedje betekent echt erg veel voor me.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

No one but you(only the good die young)-Queen
    Skin-Sixx AM

En nog wel een paar

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:08 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

ik bij A shoulder to cry on (2012) - Only seven left

Dit nummer hadden ze al met de vorige zanger, maar 3 juli hebben ze hem opnieuw laten uitkomen met de nieuwe zanger speciaal voor de vader van Jochem(gitarist) en Hinne (bassist) want hun vader was een maand geleden overleden. En aangezien er voor mij al betekenis aan zat, en nu ook voor hun, is dit zo'n janknummer voor me.

Where words fail, music speaks

Aragog schreef:
    R.E.M - Everybody Hurts :c, omdat alles aan dat liedje klopt.

My Heart Will go on - Celine Dion, maar vooral omdat het me laat denken aan die film, waar ik elke keer als een klein kind jank. Ja, echt erg..

Luister nu vandaag al voor de tweede keer naar de soundtrack van Titanic en Hymn To The Sea maakt me ook echt elke keer weer aan het huilen.
    Maar bij de film zelf is het inderdaad ook echt erg met me gesteld; huil nog iedere keer weer, ook al heb ik de film serieus al wel bijna honderd keer gezien.

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:40 ]

To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

Maria Mena - Just hold me
    Nas - Hate me now

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

Élke keer als ik dit hoor barst ik gewoon in huilen uit. :c

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 10:57 ]

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Dit liedje omdat ik al mijn hele leven onzeker ben, en ik heb een vriend leren kennen via internet die in Zeeland woont, hij is helemaal vanuit Zeeland naar Amsterdam gekomen just to be on my birthday, en toen heeft hij toegegeven dat hij gevoelens voor me had, en tja. He stayed untill it was 4 o'clock in the morning

Deze versie maar ook de Glee Chris Colfer versie hebben mij heel erg geholpen om mijn angsten te overwinnen en mijn dromen achterna te gaan.

Je ziet niet het hele liedje, maar het liedje No More Night van the Heritage singers heeft mij geholpen om niet onzeker te zijn te zeggen dat ik in God geloof, en een van de zangers van de Gospell groep, een van mijn grote voorbeelden heeft mij bedankt voor een edit die ik eens voor hem heb gemaakt.