• Ik kijk net op magister want ik heb gisteren een herkansing gemaakt voor Nederlans, staat het cijfer er op. En ik dacht echt dat ik hem slecht had gemaakt, want ik moest een samenvatting maken en ik had eerst een kladversie die echt slecht was, toen heel snel over geschreven in een nettere versie maar ik had er een slecht gevoel over. Maar ik heb een 6,5 en dat betekent 1 minpunt minder op mijn rapport dus ben ik ook dichter bij overgaan.

    Ik ben zo ongelofelijk blij alleen nu ben ik heel bang dat ik die andere herkansing echt heb verpest.


    Physics is awesome

    Ik ben blij voor je! (:
    En ga niet gelijk van het negatieve uit, het komt wel goed (:


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Ik ben blij voor je! (:
    En ga niet gelijk van het negatieve uit, het komt wel goed (:


    Ik ben bijna aan het huilen van blijdschap, het is dat ik al in bed zit maar anders zou ik een vreugdedansje hebben gedaan of iets anders geks.

    Wat lief van je dat je blij voor me bent.


    Physics is awesome

    Wat goed! Het komt wel goed wat betreft die andere (: .


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Wat goed! Het komt wel goed wat betreft die andere (: .


    Als dat zo is, heb ik nog maar twee minpunten en word ik waarschijnlijk een bespreekgeval. Ik hoop het zo


    Physics is awesome

    Crocker schreef:
    Ik ben blij voor je! (:
    En ga niet gelijk van het negatieve uit, het komt wel goed (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik keek vandaag weer om te kijken of het cijfer van de andere herkansing er op stond, dat was niet zo maar mijn cijfer voor aardrijkskunde staat er wel op en nu heb ik nog een minpunt.


    Physics is awesome

    *Ongelooflijk

    Maar dat is heel goed van je! c: Jammer van je aardrijkskunde, maar betekent dat punt dan al per se dat je niet over mag?

    Goed van je! Wel balen van je aardrijkskunde, mag je nu niet over?


    The truth may be orange!

    Laswell schreef:
    *Ongelooflijk

    Maar dat is heel goed van je! c: Jammer van je aardrijkskunde, maar betekent dat punt dan al per se dat je niet over mag?


    Waarschijnlijk wel, ik mag twee minpunten hebben maar dan moet ik wel een compensatiepunt hebben volgens mijn mentor. Maar nu hoorde ik van iemand uit een andere klas dat ze misschien ook mensen met drie minpunten laten over gaan dus dat is heel verwarrend. Ik weet het dus even niet meer.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk wel, ik mag twee minpunten hebben maar dan moet ik wel een compensatiepunt hebben volgens mijn mentor. Maar nu hoorde ik van iemand uit een andere klas dat ze misschien ook mensen met drie minpunten laten over gaan dus dat is heel verwarrend. Ik weet het dus even niet meer.


    Ik hoop voor jou dat je overgaat! (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik hoop voor jou dat je overgaat! (:


    Dankjewel, ik hoop het ook. Anders blijf ik voor de tweede keer zitten en dat zie ik echt niet zitten want dan moet ik naar ROC en ik gun het mijn decaan niet dat hij me naar ROC kan sturen.


    Physics is awesome

    Crocker schreef:
    Ik ben blij voor je! (:
    En ga niet gelijk van het negatieve uit, het komt wel goed (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Occhi schreef:
    (...)

    Dankjewel, ik hoop het ook. Anders blijf ik voor de tweede keer zitten en dat zie ik echt niet zitten want dan moet ik naar ROC en ik gun het mijn decaan niet dat hij me naar ROC kan sturen.


    ROC? En een tweede keer blijven zitten zou wel heel erg balen zijn...


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    ROC? En een tweede keer blijven zitten zou wel heel erg balen zijn...


    Ja, daar word iedereen heen gestuurd die niet over gaat voor zover ik weet.


    Physics is awesome

    Het is al goed dat je voor Nederlands en Aardrijkskunde niet meer in de min staat! Heel veel succes nog met de andere herkansing(en)!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury