• Twee op mijn rechteronderarm, twee op mijn rechterbovenarm. Drie op mijn rechterbeen en één op mijn linkerbeen. Twee in mijn hals en tot slot nog één op mijn kont.

    Ze hebben het wel op me gemunt deze zomer..
    Hoe zit dat bij jullie? Ook zo last van muggenbulten?


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ja, ik heb een muggenbeet aan de zijkant van mijn oor.


    Ex astris, sciencia

    Juap, maar ze zijn bijna gelukkig allemaal weer weg ;d
    Op dit moment jeukt er geen ééntje meer, dus ik weet zo niet uit mijn hoofd hoeveel ik er heb...

    Denk dat ze mijn facebook status gevalletje hebben gelezen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb er nog geen gehad! En dat hoop ik ook nog een tijdje vol te houden (krul)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Oooh, vorig jaar, drama. Had er wel een stuk of 20-30, vooral op mijn benen. Rot Griekse muggen -gayhandje- En jeeeeeeeuken dat ze deden! Ik bestierf het en toen kocht ik zo'n stift, ze verdwenen toen vet snel en geen jeuk meer. awh yeah :Y)
    Maar normaal gesproken heb ik er geen last van, vorig jaar was een uitzondering.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nope.


    Pretty is just a pretty word.

    Eentje :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, echt zo irritant. Werd laatst wakker door het gezoem van een mug, bah


    As travars

    nope, nooit gehad ook. Muggen vinden mijn bloed geloof ik niet zo lekker, hahaha.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    nope, nooit gehad ook. Muggen vinden mijn bloed geloof ik niet zo lekker, hahaha.

    N-nooit?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb heel af en toe een enkele. Maar dat komt echt zelden voor. Ik heb meer last van die rotsteekvliegen --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb geen, maar ik word nauwelijks gestoken. Muggenbulten jeuken ook nauwelijks bij mij en gaan na een uur of iets langer weer weg :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Deze zomer gelukkig nog niet, maar al de afgelopen zomers ben ik echt helemaal lek geprikt. Volgens mij had ik één zomer een keer 36 muggenbulten, dat was zo vreselijk.

    JA OMG. 2 onder op m'n linker voet, 1 op m'n kleine teen ook linkervoet. Rechtervoet een aan de zijkant. Op m'n knie eentje. Op m'n zij, en nog een aan de binnenkant van m'n arm.


    To infinity and beyond •

    2 op mijn linkerbeen, 6 op mijn rechterbeen D;


    That is a perfect copy of reality.

    Ik had laatst wat muggenbulten op mijn benen. Dat begreep ik dus echt niet, omdat mijn benen onder mijn dekens liggen en niet er boven, zoals mijn armen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.