• Pff is het bij jullie ook al zo benauwd?
    Het is hier zo warm dat ik het gevoel krijg alsof ik in de sauna zit.(no_chears)

    Enkel op mijn kamer (cat)
    Maar ik zit nu in de keuken en hier is het lekker koel ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Enkel op mijn kamer (cat)
    Maar ik zit nu in de keuken en hier is het lekker koel ^^.

    Bij mij is het overal in het huis benauwd. Zelfs buiten. D:

    Het is overal benauwd. Welkom bij de Nederlandse Zomers!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jep, net zoals in de nacht D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Jep, net zoals in de nacht D:


    Toen het begon te regenen was het wel koel, alleen ik sliep in een tent met mn vriendin en die bliksem deed 't em, dus gingen we door de regen naar binnen >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    Toen het begon te regenen was het wel koel, alleen ik sliep in een tent met mn vriendin en die bliksem deed 't em, dus gingen we door de regen naar binnen >.<

    Ik zat binnen, maar het bleef warm D:. Vervolgens heb ik de hele nacht niet kunnen slapen door hitte, onweer en regen. en er kwam allemaal water uit een wasbak o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wij liggen hier op de bank >.< En haar broer kwam binnen en toen was de deken van me afgerold.. Awkward.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    nee... eigenlijk vadaag niet nee....het is iets van....
    24 graden, maar het is hier nou neit echt vochtig, en dus benauwd ofzo...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja , bij mij is het ook overal zo warm. Maar het is al een paar dagen enorm warm. 's nachts kan ik er niet door slapen.

    Bij mij heeft het niet geregend of geonweerd.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Bij ons heeft het vannacht en gisterenavond hevig geonweerd, dus de warmte is voor een groot deel weg (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was gister naar een feest en zelfs de muren waren gewoon letterlijk nat van het zweet. Het was zooo warm. Loopt er iemand langs me, blijft mijn haar plakken aan zijn/haar bezwete arm/rug/whatever. Fucking. Ranzig.


    i put the fun in funeral

    ik loop een stuk buiten met me hond en zweet me kapot als ik terug ben, het is idd echt benauwd.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het is echt vreselijk. Op mijn werk hebben we geen airco dus ik zweet me kapot daar aangezien we ook veel kleding aan moeten. Ik hoop dat het snel ophoud.


    Your make-up is terrible

    ik vind het verschikkelijk. Ik heb al 3 dagen slecht geslapen door dit warme benauwde weer. Waarom kunnen wij niet gewoon warme, minder benauwde zomers krijgen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see