• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Ach joh,ik kan soms ook mijn opmerkingen hebben'zeg ik lachend. Ik zie dat hij naar de zee kijkt dus grijp ik mijn kans zijn lichaam wat beter te bekijken,zoals ik al had gezien, zeker niet verkeerd. Daarna sluit ik mijn ogen even kort tegen de zon.

    Danny

    Ik lach even. "Het langst dat ik op een surfboard heb gestaan is zes seconde volgens mij."
    Ik kijk naar Drew.
    "Misschien kun jij me extra techniek leren om langer te blijven staan?" Vraag ik en kijk hem vragend aan.
    "Ian deed het alleen maar voor met staan, misschien kan jij me goed neerzetten?" Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Sorry comp liep weer vast -,-']


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Tuurlijk'zeg ik en spring op. Ik leg mijn board plat neer en kijk naar Danny. 'Nou ga maar staan'zeg ik lachend. Misschien was er dan toch niks met die Ian,anders had die hem ook wel neergezet. Ik had de hele tijd een glimlach op me gezicht terwijl ik naar Danny kijk.

    [oke geeft niet]

    Danny

    Ik glimlach en sta op, dan ga ik op het board staan.
    "Ian zei dat ik zo moest staan." Ik ga staan zoals ik moest doen van Ian.
    "Maar volgens mij hel ik te ver naar achter." zeg ik dan.
    Ik kijk naar Drew, hij glimlacht de hele tijd. Het is wel schattig.

    [Leven Isabella en Ian trouwens nog? xD]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 1:34 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik knik. 'Ja je moet meer zo staan'zeg ik terwijl ik mijn handen om zijn heup doe en hem goed zet. Ik kijk even naar zijn voeten en zet die wat veder uitelkaar. 'Dit is ongeveer hoe je moet staan'zeg ik en glimlach even naar hem. Ik doe net alsof ik nog en keer kijk of hij goed staan maar bekijk eigenlijk zijn lichaam.

    Danny

    Zijn handen op mijn heupen voelen raar aan, maar niet erg.
    Ik voel even een tinteling door mijn buik gaan.
    "Dit is ongeveer hoe je moet staan." Hoor ik ineens, ik schrik op.
    "O, dus ik zette mijn voeten niet goed?" Vraag ik dan.
    "Of lag het ergens anders aan?" Vraag ik ietwat in de war.
    Ik kijk Drew aan, ik voel dat ik rood word.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ja:) ik ben jullie stukjes lekker aan het lezen:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grinnik en zie hoe die een beetje rood word. 'Ze moesten gewoon iets meer gedraait en wat veder uit elkaar anders heb je dus geen goed evenwicht'zeg ik en kijk even op. Hij ziet er echt schattig uit als die rood wordt.'Nou,laat het is zien in het water'

    Danny

    "In het water? Je bedoeld dat ik het water in moet? Eh- Okeé."
    Heel raar, toen met Ian kon ik niet wachten met het water in gaan. Maar nu vind ik het juist niet zo leuk. Ik ben bang om voor schut te staan.
    Ik pak het board op en kijk naar Drew, dan loop ik naar het water en ga op het board liggen.
    Ik peddel verder weg en zie een golf. Oké, zet jezelf niet voor schut, oké?
    Ik draai me om en spring op het board, dan zet ik mijn voeten neer zoals Drew me had gezegt. Uiteindelijk na nu pas 9 seconde, ja ik tel het, val ik er vanaf.
    Ik kom boven en pak het board vast. "Yea!" Roep ik lachend uit en klim erop, dan kijk ik naar Drew en steek mijn armen even in de lucht.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 1:49 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik kijk lachend naar Danny en steek mijn duim in de lucht. 'Goedzo!'roep ik lachend. Volgens mij kon die met een beetje meer hulp en wat oefenen echt heel goed worden. Ik kijk nog even glimlachend naar Danny die op het board ligt.

    Danny

    Ik peddel naar het zand en loop met het board het water uit, ik loop naar Drew toe en omhels hem even.
    "O mijn god, dat was zo cool, kijk hoe lang ik erop stond. Negen seconde, negen!" Zeg ik blij en omhels hem weer.
    "Ik wil beter worden, ik wil forever op dat ding kunnen staan!" Zeg ik en spring op en neer.
    "Dankje, dankje!" Roep ik vrolijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik glimlach breed om zijn reactie en geef hem kort een knuffel. 'Je stond toch echt zelf er op,ik heb niks gedaan'zeg ik lachend als hij me bedankt. 'Nou als je wil kunnen we wat vaker samen gaan surfen? dan kan je vanzelf wel lang erop blijven staan'zeg ik en glimlach even.

    Danny

    "Daar zeg ik geen nee tegen." Zeg ik breed glimlachend.
    "Mag ik bytheway je nummer?" Vraag ik en kijk Drew aan.
    "Dan kunnen we contakt houden en afspreken wanneer we hier komen en zo?" Ik kijk hem recht aan.
    Yay, negen seconde op dat board. It's A miracle!


    Dicht! :D xD

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:04 ]


    Ich liebe dich 27.12.23