• Hier is al een topic over dus er mag een slotje op

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:20 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hier is al een topic over.


    comfort in c h a o s

    Oh sorry dat heb ik niet gezien:$


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit gebeurde al vaker, alleen nu geeft google het telkens aan, omdat bij hun laatste bezoek het tegenkwamen. Dat staat ook in de details van de melding zelf:

    Heeft deze site malware gehost?
    Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

    Hoe is dit gebeurd?
    In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.


    Oftewel, google zelf is helemaal veilig. Alleen kan het zijn dat bepaalde plaatjes/reclames slecht zijn. Het heeft gewoon te maken waar deze dingen opstaan. Die webserver is dan niet helemaal veilig, maar dat heeft verder geen effect op Q zelf.

    (Ja, ik doe ICT)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dit gebeurde al vaker, alleen nu geeft google het telkens aan, omdat bij hun laatste bezoek het tegenkwamen. Dat staat ook in de details van de melding zelf:

    (...)

    Oftewel, google zelf is helemaal veilig. Alleen kan het zijn dat bepaalde plaatjes/reclames slecht zijn. Het heeft gewoon te maken waar deze dingen opstaan. Die webserver is dan niet helemaal veilig, maar dat heeft verder geen effect op Q zelf.

    (Ja, ik doe ICT)

    Oké bedankt voor het uitleggen!!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."