• Aww, dat vind ik zo zielig... Mijn vader liet de hond vanmiddag uit en ze was lekker met haar tennisbal aan het spelen (d'r alles is dat :'D), toen er een jong meisje met een heel grote pitbull teef aankwam. Die hond wilde het balletje van Tequila afpakken, die gromde omdat ze nooit d'r balletje aan andere honden wilt geven. Toen hapte die andere hond een paar keer naar mijne en stuurde mijn vader dat meisje weg, omdat hij zag dat het anders mis zou gaan. Eerst zag hij niks, maar toen hij niet veel later de bal in het water gooide en ze er uit kwam, zat ze he-le-maal onder het bloed. Echt eng gewoon. Mensen op straat keken ook helemaal om erdoor en werden er geloof ik bang van. :'D
    Maar erg zielig, want nu heeft ze een flinke scheur in haar oor die afgedekt zijn met grote pleisters. En ze is zó lief, dat dat het nog veel zieliger maakt. Arm beestje doet nooit een vlieg kwaad! ):


    Til hug og blod.

    Nawh, dat is echt kut, wens je hond sterkte van me :3 (H)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:46 ]


    Tijd voor koffie.

    Zal ik doen door middel van extra stukjes worst. :]


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    Zal ik doen door middel van extra stukjes worst. :]


    :3 Alsjeblieft!



    Sorry, had to do it


    Tijd voor koffie.

    Ach dat is echt zielig :( Beterschap aan je hond (flower)

    Mijn kat is ook een keer gebeten in haar oor door een hond, was een hele hap uit en nu durft ze bijna niet meer naar buiten meh


    As travars

    Ik had enkele jaren geleden een poedel en toen we voor het eerst onze labrador in huis hadden, vloog de poedel letterlijk over de keukentafel omdat de labrador had aangevallen omdat hij zijn eten beschermde.

    Buiten een hoop gejank van het hondje, was hij volledig in orde.
    Al moet ik toegeven dat ik schrok.

    Dus waarschijnlijk ziet het er erger uit dan het is :)

    En om eerlijk te zijn, zo'n poedel vliegt best ver als het er op aankomt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aw, wat zielig. ):


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben je zeker dat het een pitbull was? Want als er een hondje gebeten wordt door een andere grote hond wordt nog al wel eens vaak gezegd 'oh het was een pitbull' , terwijl het evengoed een stafford of zo kon zijn.
    Sorry als ik bot overkom, maar ik kan er echt niet tegen dat het weeral om een of andere pitbull gaat, terwijl het enorm lieve honden zijn die gewoon een slechte naam hebben gekregen door de mensen.

    Heel veel sterkte voor je hondje trouwens, mijn chihuahua is ooit eens bijna doodgebeten geweest door een boxer, daardoor heeft ze nu regelmatig last van epilepsie aanvallen..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    Ben je zeker dat het een pitbull was? Want als er een hondje gebeten wordt door een andere grote hond wordt nog al wel eens vaak gezegd 'oh het was een pitbull' , terwijl het evengoed een stafford of zo kon zijn.
    Sorry als ik bot overkom, maar ik kan er echt niet tegen dat het weeral om een of andere pitbull gaat, terwijl het enorm lieve honden zijn die gewoon een slechte naam hebben gekregen door de mensen.

    Heel veel sterkte voor je hondje trouwens, mijn chihuahua is ooit eens bijna doodgebeten geweest door een boxer, daardoor heeft ze nu regelmatig last van epilepsie aanvallen..


    Ik heb zelf een Amerikaanse Bulldog -en dat is echt geen klein hondje- (die vaak als boxers aangezien worden) en ik ben zeker bekend met de rassoorten, evenals mijn vader. Dit was een grote pitbull teef. 200% zeker.
    Ik weet ook dat veel pitbulls lieverdjes zijn, maar deze was dat helaas niet.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:55 ]


    Til hug og blod.

    -

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:54 ]


    Til hug og blod.