• Ik heb morge geen school dus gaan mijn ouders me mij in nederland shoppen x)! Ik weet wel ni waar fsu,But maybe komt ge mij wel tege fsu ö! En dan moet ge gewoon kei hard joyce roepe fsu wnt dn roep ik automatisch wel iets terug :')

    xD lol
    ga je gwwn een dagje in NL shoppen?cool (cool)

    Honey. x33 Hopelijk kom jij bij mij winkelen! <333


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waar ga je winkelen dan:):3?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Waar ga je winkelen dan:):3?

    x.

    Awel he,ze wete het nog ni ö

    Honey. x33 Hopelijk kom jij bij mij winkelen! <333

    ge weet tog,dat ik u zouw tege kome ik kei hard op u zouw springe da we op de grond ligge he ö!

    (...)
    ge weet tog,dat ik u zouw tege kome ik kei hard op u zouw springe da we op de grond ligge he ö!

    Ja maar dat is leuk :33


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Awel he,ze wete het nog ni ö
    Naja als je in de buurt van limburg komt dan uhm.. zal ik is oppassen xD:3. Je moet morgen avond wel vertellen in een topic waar je dan allemaal geweest bent daar ben ik wel nieusgierig naarxD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Naja als je in de buurt van limburg komt dan uhm.. zal ik is oppassen xD:3. Je moet morgen avond wel vertellen in een topic waar je dan allemaal geweest bent daar ben ik wel nieusgierig naarxD

    Haha oke dan =]!
    x

    In deze topic dus, dat hoort nog bij het zelfde onderwerp.

    JE MOET GWN NAAR ALMAAR KOMEN :'D


    don't Worry...Be gay.

    Je mag ook naar Epe komen maar bij ons valt er niet zo veel te zien xD

    Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan in Nederland shoppe? xD woon jij in België ofzo (A) Ja sorry maar k doe namelijk niks anders dan in Nederland shoppe aangezien ik in Nederland woon :P en k denk dat k je niet zie aangezien k nu op school zit en vanmiddag zit k bij een crematie:S kon k maar gaan shoppe :P

    Maar wil je wel ff zeggen waar je ben gaan shoppe? Daar ben k eigenlijk nu wel nieuwsgierug naar. *in me gb ofzo even zetten want k denk dat k niet meer op het forum kan komen en k kijk altijd het eerste in me gb (A)xD

    danke(K)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight