• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]

Remember to be ridiculous.

[Ik weet het niet precies, ik ben er pas net. Ik hoor alleen iets over een sleutel die gevonden moet worden ofzo, dunno. Ik weet alleen dat Rikki en Nathan elkaar net ontmoet hebben in een gang.]

Your make-up is terrible

{Gewoon korte gesprekjes. Mysha, Sanne en Lauren zijn van plan de sleutel voor de drankkelder te jatten. Meer is er eigenlijk niet gebeurd}

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Maar jongen klinkt ook niet jong XD Meisje klinkt zo verkleinend en zo.. xd]

Nathan Deleon

'Mij maakt het niet zoveel uit, bijna nooit eigenlijk,' zei ze en haalde haar schouders op. Haar armen deed ze over elkaar heen en deed ze al snel weer gewoon. 'Daarom maakt het mij niet uit of ik onbeschoft ben,' zei ze en glimlachte eventjes naar mij. Glimlachen... Ze glimlachte al aardig veel in dit korte gesprek. 'Nog meer redenen om onbeschofte vragen te stellen,' zei ik en keek eventjes de gang door. 'Al was ik dat waarschijnlijk toch wel van plan, maar waarom zou ik er nu nog over denken om ermee te stoppen als het jou niet kan schelen of jij onbeschoft bent of niet?' vroeg ik met een kleine grijns.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

{Wie wil er met Daniël of Ryan praten?}

Don't be like the rest of them, darling

(Terug :3)
    Jason
    Jasper stak een sigaret aan.Hij nam een haal'beter' zei hij dan en bood me een sigaret aan'Ook een ?"vroeg hij.Dat aanbod kon ik beter niet afslaan.Ik nam een sigaret uit het pakje en stak hem aan."Zo wat nu?" vroeg ik hem.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

'Ja. Ik heb een mes.' Ik haal hem tevoorschijn. 'Ik snijd mezelf wel. Ik ben toch al... Mislukt.' Ik loop voor ze uit. 'Zeg maar als jullie klaar zijn. Eerst aandacht trekken, maar niet te opvallend.'

{Ze kunnen naar de balie komen, daar komen Sanne, Mysha en Lauren zo heen om een sleutel te jatten:)}

[Wat heb ik gemist en hoe moet ik inspringen???]

I'm finally back, Finally after a Year break

[Daniël of Ryan kan naar Jason en Jasper]
    Jasper de Ridder
    'We kunnen ff kijken of we een gesprek met iemand kunnen aanknopen,' zei ik glimlachend. 'Dat is beter als hier blijven staan en niets doen en het is misschien wel handig om mensen te kennen. Ik geloof niet dat hier geen ruzie zal ontstaan dus dan maar meteen vrienden of zoiets zoekn.'

Remember to be ridiculous.

[Ja, maar op zich is het gewoon hetzelfde haha.]

Rikki Madeleine Beck

"Nog meer redenen om onbeschofte vragen te stellen." zegt hij en kijkt de gang door, waardoor mijn ogen de zijne automatisch door de gang volgen. Maar er iets niets, heb ik iets gemist?
    "Al was ik dat waarschijnlijk toch wel van plan, maar waarom zou ik er nu nog over denken om ermee te stoppen als het jou niet kan schelen of jij onbeschoft bent of niet?" vraagt hij met een kleine grijns. Ik frons en kijk hem aan, zonder glimlach of grijns.
    "Heb je dan nog meer onbeschofte vragen? Ik dacht dat één wel genoeg was." vraag ik aan hem. Mijn stem klinkt nu iets vrijandelijker en killer. Ik hou niet van vragen behalve als ik ze zelf stel. Ik kijk hem onderzoekend aan maar daardoor kom ik natuurlijk niet te weten wat zijn antwoord gaat zijn.

Your make-up is terrible

Mysha Jae Lachesis
    Ik liep rustig naar binnen, en nam plaats op één van de stoelen dichtbij de balie. De vrouw keek even naar me, maar ik schonk haar geen blik.
    Verveeld streek ik mijn bruine lokken naar achteren, keek toe hoe Lauren ook binnen kwam.

"Do you believe monsters are born or made?"

[Ga ik even douchen, zijn er weer een paar pagina's bij :'D. So I'll ask again: Wie wilt Laurene meeten?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

{HurtedHeart, mischien kan Ayden zijn kamergenoot Daniël ontmoeten?}

Daniël

Na nog een tijdje buiten te hebben gestaan besluit ik weer naar binnen te gaan en loop naar mijn kamer waar ik een beetje doeloos op het bed ga zitten.

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:46 ]

Aragog schreef:
    [Ga ik even douchen, zijn er weer een paar pagina's bij :'D. So I'll ask again: Wie wilt Laurene meeten?]

{Ryan wel?}

Aragog schreef:

(Finn wil wel :3 )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH