• De Allerliefste Q WAG's

    Marjolien Gomez | Kim Sneijder | Sanne Kaká | Cheryl Torres | Charissa van der Vaart | Lotte Özil | Amy Torres | Claire Huntelaar | Naomi Khedira | Demi Ronaldo | Lisanne Eriksen | Jasmine Villa | Manon Fabregas | Emmely Özil|
    ~



    ~

    Shipnames

    Marlien | Kimsley | Chernando | Claas | Chafael | Amando | Demiano | Listian | Saomi | Sanká


    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:05 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Kan iemand me trouwens het verschil tussen American Football en Rugby uitleggen?


    Rugby is volgens mij gewoon rugby en American Football is volgens mij gewoon voetbal.
    Maar eeh.. ik kom even zeggen dat ik morgen de hele dag niet online ben, omdat ik dan op kamp (kuch een nachtje slapen kuch) ga.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    MARRRRRRJOLIEN! :9~ Ghehe, ik ben over je aan het schrijven (A) dat klinkt zo stalker


    ars moriendi

    Bisous schreef:
    (...)

    Tsja eh nee xd


    Ik word altijd afgebrandt als ik American Football kijk en zeg dat het Rugby is dus nu wil ik wel eens het verschil weten. Maar niemand schijnt het te weten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    YOOOO VOETBALVROUWEN HAHA.


    Heeeaaaa LIEEEN (flower)


    ~

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Rugby is volgens mij gewoon rugby en American Football is volgens mij gewoon voetbal.
    Maar eeh.. ik kom even zeggen dat ik morgen de hele dag niet online ben, omdat ik dan op kamp (kuch een nachtje slapen kuch) ga.(:


    Nee want voetbal is soccer. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik word altijd afgebrandt als ik American Football kijk en zeg dat het Rugby is dus nu wil ik wel eens het verschil weten. Maar niemand schijnt het te weten.

    Pff ik weet het ook niet. Stomme Amerikaanse sporten, niks naast voetbal.


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Thank you:) Ik kan gelukkig gewoon online savonds(flower)


    Woop Woop dan kan ik je 's avonds nog vervelen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)

    Nee want voetbal is soccer. (:


    Maar tegenwoordig gebruiken ze daar ook Football voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    MARRRRRRJOLIEN! :9~ Ghehe, ik ben over je aan het schrijven (A) dat klinkt zo stalker


    SUPER MARIO! (wbw)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Maar tegenwoordig gebruiken ze daar ook Football voor.


    Amerika noemt voetbal soccer, omdat ze zo anders in de war raken met Football en American Football.

    Maar volgens mij is American Football/Rugby t zelfde.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    SUPER MARIO! (wbw)

    Stiekem ship ik jou gewoon zwaar met Bert van Marwijk. (cat)


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Maar tegenwoordig gebruiken ze daar ook Football voor.

    Maar niet American Football, want dat staat gelijk aan rugby, of iets in die richting.
    Uiteraard verschillen de regels op veel punten, maar het belangrijkste verschil is dat footballspelers van kop tot kont beschermd worden met maskers, schouderharnassen en wat al niet meer, terwijl rugbyspelers tamelijk naturel het veld in gaan, met een shirt en een broekje. Al dragen sommigen nog wel een toque (maar dat zijn de watjes ;-)
    Rugby is derhalve een vele ruigere sport.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Stiekem ship ik jou gewoon zwaar met Bert van Marwijk. (cat)


    OMG CLAIRE.
    pedo man HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Amerika noemt voetbal soccer, omdat ze zo anders in de war raken met Football en American Football.

    Maar volgens mij is American Football/Rugby t zelfde.


    Nee, er zit een verschil tussen want in Amerika heb je een Rugby competitie en een Football competitie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    (...)

    OMG CLAIRE.
    pedo man HAHA.

    Zoek je gewoon troost bij de bondscoach..-wbw- LOLOL x'D


    ars moriendi