• Tokio Hotel zijn al veel fans verloren en nu is mijn vrag waarom je moet zelf weten of je wel of geen fan bent maar wrm dan ineens niet meer ik heb der is aanzitte denken maar kan der niet uitkomen
    gr THxXCB

    ik ben nog steeds fans, we moeten lang wachten op nieuw materiaal, omdat ze het nu echt heel druk hebben, maar ik ben niet zo'n freaky fan, maar ik luister gewoon hun muziek graag, en jah, vind de jongens ook nog altijd Cool enz, maar ik zou nooit meer zo jaloers zijn als vroeger, want eerlijk gezegt, ik zou echt jaloers geweest zijn als ze een vriendin zouden hebben gehad (kalverliefde -_-') gelukkig is die fase voorbij, en nu juig ik hun doorbraakwensen gewoon toe, i Hope they gonna make it. En ik zou ze, als fan daar volledig in steunen, want we moeten lang op materiaal wachten, doordat ze constand in Amerika aan het werk zijn. en niet omdat ze niets aan het doen zijn hé, dus ik zou zeggen, heb een beetje respect voor de jongens, het zijn ook maar mensen en hebben ook rust nodig, en vergeet niet, veel word constand door hun managemant opgedrongen.


    Amen, al ben ik wel heel hard fan ofzo ^^ je hebt perfect verwoord (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Ik deel haar mening (A)
    Maar TH zal snel genoeg door hebben dat ze in amerika maar een hype zijn en dan mogen ze op hun knieen terug komen naar europa (puh)
    n_n

    haha ja idd !!

    (...)

    Ik deel haar mening (A)
    Maar TH zal snel genoeg door hebben dat ze in amerika maar een hype zijn en dan mogen ze op hun knieen terug komen naar europa (puh)
    n_n

    Dankje dat je het met me eens bent ;')


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik ben nog steeds fans, we moeten lang wachten op nieuw materiaal, omdat ze het nu echt heel druk hebben, maar ik ben niet zo'n freaky fan, maar ik luister gewoon hun muziek graag, en jah, vind de jongens ook nog altijd Cool enz, maar ik zou nooit meer zo jaloers zijn als vroeger, want eerlijk gezegt, ik zou echt jaloers geweest zijn als ze een vriendin zouden hebben gehad (kalverliefde -_-') gelukkig is die fase voorbij, en nu juig ik hun doorbraakwensen gewoon toe, i Hope they gonna make it. En ik zou ze, als fan daar volledig in steunen, want we moeten lang op materiaal wachten, doordat ze constand in Amerika aan het werk zijn. en niet omdat ze niets aan het doen zijn hé, dus ik zou zeggen, heb een beetje respect voor de jongens, het zijn ook maar mensen en hebben ook rust nodig, en vergeet niet, veel word constand door hun managemant opgedrongen.



    100% agreed.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geen fan :Y) Nooit geweest dus jah, maar ik haat ze niet hoor, hoe kun je nu een band haten, dat is weird
    Gewoon niet helemaal mijn smaak kwa muziek


    Live life limitless.

    Ik bleef de hele tijd zo zitten van ja ik ben nog steeds fan enzo blabla. Maar onbewust is t eigenlijk overgegaan. Ik kan de liedjes na ze 1000000000x gehoord te hebben echt niet meer horen, vind Bill niet meer onwijs sexy maar gewoon een overdreven diva, en vind gewoon niet meer alles zoooo geweldig wat ze doen.
    Maar ga nog wel gewoon naar concerten enzo, alleen meer hoeft voor mij niet meer. Maar dat verandert misschien wel als ze met een nieuw album komen. De hype is nogal 'ingezakt' en mijn hyperheid daarmee eigenlijk ook.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    fan!


    We're all dancing to the same sad song.

    Fan x33

    ik ben evenveel fan als vroeger, en ga dat ook altijd zijn! ik vind het eigenlijk gewoon dom dat mensen stoppen met fan zijn omdat er nu even geen nieuwe liedjes meer komen {{dat is de reden waarom veel fans nu geen fan meer zijn -_-'}}: ze hebben het druk! ze zitten in Amerika hard te touren en dan is het van zelfsprekend dat ze geen liedjes meer maken. Wanneer ze weer wat tijd vrij hebben zal er wel wat nieuws komen ^_^,, en Bill vind ik nog altijd over-secci en dat gaat zo blijven ook! (A)

    nog steeds evenveel fan en jeps ik vraag het me dus ook af waarom iedereen afhaakt omdat ze steeds in Amerika zitten think about it! zij kunnen er niets aan doen, dat regelt UNiversal zelf en niet TH!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Fan alleen als ze meer tijd in Amerika gaan besteden dan gaat het steeds minder worden denk ik:|


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Fan

    Maar wel minder dan eerst, ze zijn gewoon een soort van Tja... ik ken al die liedjes al uit m'n hoofd. en al die mensen Die TH HATERS hater zijn geworden, kom op zeg laat die mensen lekker. Dat zij nou zo graag mensen willen kwetsen suc-6 en verlaag je niet naar hun niveau. En ik wil niet bij die groep horen die zo licht ontvlambaar is als er iets slechts over TH wordt gezegd. Maar TH is gewoon goed en daarvoor ben ik gewoon fan, zeg maar ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ben nogsteeds fan, ookal is het wel zo dat ik de muziek minder luister..:/
    Ik ben altijd al meer een 'Billfan' geweest, dan heel Tokio hotel.. *duikt weg*

    (...)

    Ik deel haar mening (A)
    Maar TH zal snel genoeg door hebben dat ze in amerika maar een hype zijn en dan mogen ze op hun knieen terug komen naar europa (puh)
    n_n

    Gelijk!


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ben n0g altijd een hele grote superfan van TH, en ik blijf ook fan.. ='], ..ik kan wel wachten tot het nieuwe album er is, want ondertussen luister ik naar ongelofelijk veel andere soorten liedjes en dan af en toe TH.. Zo verveelt het niet.. x3 ik gun TH het succes in Amerika.. Ik ho0p maar dat ze het naar hun zin hebben ^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    A little bit.

    Serieus, het wordt saai. Ze kunnen ons toch niet eeuwig laten wachten op een concert in Nederland of België + een nieuw album? o_O
    Ze kunnen ons toch ook niet 2000 keer de cd's helemaal grijsdraaien, terwijl het niks meer aan is?
    Ze mogen nu wel héél snel met iets nieuws komen. Ik sta op de grens.
    Voor mij is het bijna over.


    -