• Ik heb een idee voor een nieuw verhaal, maar ik weet niet of ik het zal doen.

    hier een klein stukje:

    Het lijkt uren te duren tot die man weer terugkomt, maar eindelijk komt hij aan gelopen. Hij gaat zitten en kijkt mijn moeder aan. ‘Ik blijf het moeilijk vinden om dit netjes over te laten komen.. maar uit de resultaten van het onderzoek en de vragen die ik net stelde, is gebleken dat uw dochter leukemie heeft, een vorm van kanker. Het spijt me’ zegt hij. Verbaast kijk ik van hem naar mijn moeder die met tranen in haar ogen zit. Wat, leukemie, IK? Ik kijk naar de grond en begin zwaar te ademen, dat kan niet. Ik wil niet dood. Tranen branden in mijn ogen en voordat ik het weet stromen ze geruisloos over mijn gezicht

    Het gaat over een meisje dat krijgt te horen dat ze leukemie heeft en daarom maakt ze een lijstje met dingen die ze nog graag zou willen doen.
    ~nederlands geschreven, engels/nederlands gesproken
    ~one direction bestaat

    Aangezien er meer verhalen zijn over dit onderwerp, vroeg ik me af of ik het zou doen of niet.
    Wat vinden jullie??


    Always look on the bright side of life.

    Doet mij heel erg denken aan Lily's list.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Het doet me denken aan de Bucket List. Uh. >.< Het lijkt leuk, maar niet met 1D.


    comfort in c h a o s

    het doet mij denken idd aan een verhaal maar je kan daar natuurlijk iets anders van maken wel met wat je in je hoofd heb en ik zou het niet met id doen

    Doet mij denken aan het boek 'Voor ik doodga', maar maakt helemaal niet uit, jij kunt een eigen draai aan je verhaal geven. Zal het doen als ik jou was. (;


    You are beautiful, you are love.