• heey ik heb rollen nodig... hier effe een kleine samenvatting van mijn story...

    liv werkt bij haar neef in het hotel, ze heeft het erg druk maar vind haar werk leuk. maar ook omdat ze spaart voor een trip naar Australië, waar haar zus gaat trouwen, en haar vriend, (vriend) weer gaat zien. haar gevoelens voor (vriend) krijgen een stoot omdat ze eindelijk de waarheid ziet. het doet haar zo ontzettend pijn, en het voelt nog stommer omdat ze het eigenlijk aan had kunnen weten. als ze weer in het koude kikkerlandje is wil ze weer verder, maar het is zo ontzettend moeilijk. het word nog moeilijker als 1 direction hun hotel wandelt nu snap liv waarom mensen altijd zeggen, dat het leven ingewikkeld is.

    liv heb ik zelf al...
    ik moet nog een paar rollen.
    -zus
    -vriend van zus
    -vriend van liv
    -goede vriend
    -goede vriendin 1
    -goede vriendin 2
    -als je nog wilt nog een goede vriendin 3
    -vriendin van het werk dus collega
    -kok en andere banen in het hotel
    -andere collega's met iets belangrijks in het verhaal!
    als je nog een goed idee hebt hoor ik die echt graag...

    wat moet er in:
    welke rol:
    naam + achternaam: (let op, ze wonen in Nederland!)
    leeftijd:
    school/opleiding:
    baantje:
    karakter: (als het botst met het verhaal zal ik het iets moeten veranderen maar dat is onwaarschijnlijk! ik waarschuw alvast!)
    hobby's:
    plannen voor de toekomst:
    extra:
    uiterlijk:
    als het een bekend persoon is even melden alsjeblieft!

    dat was het wel zo'n beetje! heel erg bedankt!
    XX

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:07 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    naam + achternaam:Cheryl Smit
    leeftijd:even oud als Liv
    school/opleiding:Opleiding voor kapster doet ze nu.
    baantje:Nog niet, het liefst zou ze in de newyorker een baantje willen.
    karakter:Cheryl is een erg vrolijk meisje je zal haar nooit verdrietig zien want ze loopt weg voor haar problemen,ze is in het begin erg verlegen maar als ze je lang kent kan ze falende acties maken,
    Cheryl zal het altijd voor je opnemen en nooit zal ze ruzie met je maken,
    Ze is er altijd voor haar vriendinnen.
    ze is een directioner.
    hobby's:Naar One direction luisteren,Paardrijden en zingen
    plannen voor de toekomst:Meedoen aan the voice of holland/xFactor.(een zangprogramma in ieder geval xD)
    extra:ze heeft een crush op Liam payne.
    uiterlijk:http://weheartit.com/entry/31546830

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 10:08 ]


    “I don't think it's going to work out. Winning..won't help in any case. Because she came here with me.- Peeta Mellark

    Ik maak de vriend van Liv wel :3


    26 - 02 - '16

    Naam + achternaam: Johan de Ruijter
    Leeftijd: Even oud als Liv. Hij is jarig op 18 oktober
    School/opleiding: Hij doet op dit moment Havo.
    Baantje: Als baantje werkt hij als postbezorger. Dit doet hij op zaterdag zodat hij doordeweeks nog genoeg tijd heeft om met Liv af te spreken.
    Karakter: Johan is een vastberaden type en best wel eigenwijs. Hij kan soms best wel gemeen en sarcastisch zijn en is niet bang om iemand te confronteren met wat dan ook. Hij is ongeduldig en wie aan zijn meisje komt...
    Hobby's: Hij hangt rond met vrienden, maar beschouwd dit niet echt als een hobby. Het is overigens wel een van de enige dingen die hij doet.
    Plannen voor de toekomst: Hij hoopt ooit een succesvol kok te worden.
    Extra: Johan houdt van muziek luisteren.
    Uiterlijk:


    26 - 02 - '16

    Hier is mss een ideetje:

    welke rol: Goede vriend
    naam + achternaam: Elias De Polder
    leeftijd: Een half jaar ouder dan Liv
    school/opleiding: Dezelfde school als Liv
    baantje: Hij is een picollo in hetzelfde hotel waar Liv werkt
    karakter: Hij is sportief, grappig, aardig, knap (maar niet Livs type), ...
    hobby's: Basketbal, BMX, muziek luisteren, met vrienden rondhangen, ...
    plannen voor de toekomst: Professioneel sportman worden (hij kan niet kiezen tussen basketbal en BMX)
    extra: Hij rookt niet, komt voor zijn vrienden op, is vrij gespierd -lol-, ...
    uiterlijk: Elias

    welke rol: zus
    naam + achternaam: Jenna Taffeiren (ik gebruik lekker mijn eigen naam:p)(let op, ze wonen in Nederland!)
    leeftijd:21
    school/opleiding:
    baantje: parttime fotografe/kapster
    karakter:vriendelijk bijna altijd goed gezind soms een beetje koppig (als het botst met het verhaal zal ik het iets moeten veranderen maar dat is onwaarschijnlijk! ik waarschuw alvast!)
    hobby's:fotograferen,zingen,tekenen,dansen,lezen,...
    plannen voor de toekomst:/
    extra: drinkt bijna nooit rookt niet houd van leuke kledij soms een beetje andere stijl dan de meeste mensen
    uiterlijk: bruin lang haar niet te mager niet te grof bruingrijze ogen,

    Ik verveel me, dus vul ik maar in (:
    Welke rol: Bediende in het hotel
    naam + achternaam: Daphne van der Donck
    leeftijd: 18
    school/opleiding: VWO afgemaakt en studeert psychologie
    baantje: Bediende in het restaurant van het hotel.
    karakter: Daphne is een vriendelijk type met een goed luisterend oor, ze vertelt zelf niet veel over zichzelf maar is wel altijd geïnteresseerd in wat andere mensen vertellen. Ze is slim en heeft het snel door als mensen liegen of niet lekker in hun vel zitten.
    hobby's: Muziek luisteren, schrijven, film kijken, koken en lezen.
    plannen voor de toekomst: Ze wilt eigenlijk stoppen met studeren en een eigen lunchroom openen in Londen.
    extra: Als ze ergens niet geïnteresseerd is raakt ze snel afgeleid of geïrriteerd. Ze heeft veel belangstelling voor mensen met meerdere persoonlijkheden ofwel mensen met dissociatieve identiteitsstoornissen
    Uiterlijk: Ze heeft krullend bruin haar dat in een boblijn is geknipt en sproeten bij haar neus. Ze heeft een gemiddelde lengte en is vrij dun.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:46 ]

    ik heb nog steeds rollen nodig mensen!!!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Never mind.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:02 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    welke rol: goede vriendin 1
    naam + achternaam: Michelle Joris
    leeftijd: Ze is net 20 geworden, 14 april?
    school/opleiding: Journaliste
    baantje: Ze werkt in een game winkel.
    karakter: Eigenlijk is Daphne het tegenovergestelde van Liv, ze is meer het rebelse type, ze haalt graag kattenkwaad uit en wil ook altijd alles weten. Als mensen haar iets niet vertellen zal ze uitzoeken wat het is. Daarbuiten is Daphne ook zeer klungelig.
    hobby's: Ze hangt bijna altijd bij Liv rond, en is constand aan het zingen en dansen en gek doen waardoor haar vriendinnen soms wat gegeneerd zijn.
    plannen voor de toekomst: Ze hoopt om zo snel mogelijk een flatje voor zichzelf te kunnen kopen.
    extra: Ze draagt best veel make-up maar houd er helemaal niet van, ze doet het om bij haar strenge moeder in de smaak te vallen, ze is de baas van een cosmetica bedrijf.. Misschien als je het niet erg vind is haar celebrity crush Zayn Malik of Louis Tomlinson c:
    uiterlijk: Mila Kunis

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:26 ]


    The artist is the kid that survived.

    Morgen vul ik nog eentje in maar nu ga ik lekker een filmpje kijken c: x


    The artist is the kid that survived.

    welke rol: vriendin van het werk dus collega
    naam + achternaam: Naomi Aalmoes
    leeftijd: 18, 25 augustus.
    school/opleiding: Ze doet nu een opleiding voor makeup artiest.
    baantje: Bediende? Ja doe maar wat het beste uitkomt c:
    karakter: Lief, staat voor iedereen klaar, heeft overal haar eigen mening over. Ze zal zich ook met alles bemoeien, ze is altijd blij en heeft de hele tijd een glimlach op haar gezicht, ze maakt graag grapjes.
    hobby's: Films kijken, met vrienden afspreken, praten, dansen, shoppen ofcourse, feesten, uitgaan...
    plannen voor de toekomst: Ware liefde vinden.
    extra: Ze geloofd in ware liefde.
    uiterlijk: Kirsten Stewart.


    The artist is the kid that survived.

    heel erg bedankt!! ben ik al heel wat verder!!! maar ik heb aldoor nog steeds rollen nodig! jullie zijn echte schatten!!! thnx!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    welke rol: vriend van zus
    naam + achternaam: Florian Van Bael
    leeftijd: 20, hij is jarig op 27 juni.
    school/opleiding: Hij is gestopt met school om zijn modellen baantje verder te kunnen zetten.
    baantje: Model.
    karakter: Florian is een lieve jongen, hij zal altijd voor iedereen klaar staan, hij mag soms dan wel eens arrogant zijn en egoïstisch maar dat komt door zijn harde werk.
    hobby's: Hij houd ervan om te sporten en gewoon lekker thuis te zitten bij zijn familie en vrienden, een filmpje kan er ook wel eens bij en voor de rest is het gewoon voor de camera staan of de catwalk op lopen om een modeshow te openen.
    plannen voor de toekomst: Hij wil zo snel mogelijk zijn vriendin ten huwelijk vragen en heeft daar best wel wat hulp bij nodig waardoor hij iedereen gaat vragen om hem te helpen daarmee.
    extra: Hij is model voor ford models en vogue magazine + zijn ultra schattig accent.
    uiterlijk: Florian Van Bael, hij is een Belgisch model.


    Ja hij bestaat echt, maar ik vond het wel passen c:


    The artist is the kid that survived.

    Welke rol: Goede Vriendin
    Waarschuwen als je mijn personage gebruikt: Ja
    Naam + achternaam:Shia (Shyaa) Bree Valdés
    Leeftijd:17
    School/opleiding:VWO , leerjaar 6
    Baantje: in een ijssalon
    Karakter: Shia is altijd erg aanwezig en heeft overal een duidelijke mening over. Ze houd er niet van als mensen brutaal tegen haar doen, alhoewel ze dat zelf wel behoorlijk kan zijn. Mensen die haar niet goed kennen zouden denken dat ze heel erg arrogant is. Shia kan niet goed tegen kritiek en heeft een hekel aan mensen die haar commanderen. Ze doet het liefst waar ze zelf zin in heeft en kiest altijd de makkelijke weg. Toch heeft Shia een klein hartje en zou ze alles doen voor haar echte vrienden.
    Hobby's:Shia voetbalt in een Damesteam, ze zijn erg goed, maar meestal lopen ze alleen wat te ouwehoeren.
    Plannen voor de toekomst:Geneeskunde gaan studeren
    Extra:
    Shia rookt. Ook heeft ze een Spaans accent, omdat ze bij haar Spaanse oma woont. Haar ouders wonen gewoon een paar straten verderop, maar shia wou graag haar oma vergezellen in haar grote huis.
    Uiterlijk: Shia heeft een getinte huid en donkerbruin stijl haar tot haar onderrug. Ze heeft grote donkerbruine ogen met lange volle wimpers. Haar lippen zijn ietwat te vol. Shia heeft lange benen en heeft een zandloper figuur.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:36 ]


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    welke rol: Kok in het hotel
    naam + achternaam: Timothy van Leeuwen
    leeftijd: 19
    school/opleiding: VWO afgemaakt, maar is niet verder gegaan want hij wilde fulltime gaan werken als kok.
    baantje: Kok
    karakter: Timothy is altijd wel met iets bezig, hij heeft een grote hekel aan niks doen. Timothy gaat altijd voor het uiterste en het beste. Zijn angst is ook om afgekraakt te worden of kritiek te krijgen op zijn werk. Voor de rest is hij een aardige en spontane jongen.
    hobby's: Koken, sporten en feesten.
    plannen voor de toekomst: Hij heeft nog geen idee, als je het aan hem vraagt zegt hij altijd: "Trouwen, kinderen krijgen en geld verdienen. Ik vind te veel dingen leuk."
    extra: Hij heeft een lichte vorm van ADHD, hij heeft liever dat je hem Tim noemt in plaats van Timothy en hij is verliefd op Daphne, de bediende.
    uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:28 ]