• Hallo ,
    mensjes kunnen jullie me helpen ?

    Ik heb een ongeluk gehad met een scheermesje ( vraag mij niet hoe , het is veel te belachelijk) en de helft van mijn wenkbrauw is weg ...... (lol)(lol) dus nu heb ik een vraagje : Hoe lang duurt het voor ze weer aangroeien ?
    ik hoop snel want als mijn moeder da ziet dan gaat ze flippen

    alvast bedankt lieve mensjes


    alles heeft een einde

    Pff bij mij zitten ze er in no-time weer aan, maar ik hoop dat jij dat eigenlijk niet hebt. Ik zeg... een maand.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Niet kort, denk ik, ik vind het wel klote voor je. :c
    Succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    paar weken tot paar maanden?

    nu vraag ik me best af wat je met een scheermesje doet in de buurt van je wenkbrauw


    (Be)lieve in (you)rself

    Renner schreef:
    paar weken tot paar maanden?

    nu vraag ik me best af wat je met een scheermesje doet in de buurt van je wenkbrauw

    KangDaesung schreef:
    Waarom gebruik je dan ook een scheermesje? van2 weken tot een maand





    (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Haar eroverheen doen? Als het aan de zijkant is tenminste ;;
    Voor de rest; bovenstaande reacties.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Sjiriki schreef:
    (...)



    (cat)

    Pincet is dan toch handiger denk ik..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Als het maar met het scheermesje was zal dat zolang niet duren.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geen idee hoelang dat dat duurt, maar het groeit niet terug voor je moeder thuis is. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik gebruik ook mijn scheermesje voor mijn wenkbrauwen. Gewoon bijkleuren, het duurt wel eventjes, dat wel.


    Olive

    Istaya schreef:
    Geen idee hoelang dat dat duurt, maar het groeit niet terug voor je moeder thuis is. :')

    I lol'd.

    OT: Als ik jou was zou ik het of helemaal weghalen, of in ieder geval aan de andere kant hetzelfde, en dan wenkbrauwpotlood.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Die van mij zie je amper, dus zelfs de zeldzame keer dat ik mijne epileer of laat epileren ... Duurt het maanden voor het er hetzelfde uitziet als voorheen. :'D


    Til hug og blod.

    Istaya schreef:
    Geen idee hoelang dat dat duurt, maar het groeit niet terug voor je moeder thuis is. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Istaya schreef:
    Geen idee hoelang dat dat duurt, maar het groeit niet terug voor je moeder thuis is. :')

    This. Wenkbrauwpotloden zijn heilig (cat)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 9:10 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Renner schreef:
    paar weken tot paar maanden?

    nu vraag ik me best af wat je met een scheermesje doet in de buurt van je wenkbrauw


    Ja, ik vraag me toch echt af hoe je in vredesnaam met een scheermesje in de buurt van je wenkbrauw komt en hem er af scheert. Tenzij het iemand anders was die het deed en grappig wilde zijn


    Physics is awesome