• BFF – Wedstrijd, © Illustrator.

    Ik heb toestemming van madeupyou.



    >> De bedoeling <<

    Ik vraag minimaal 9 tot 10 deelnemers. Natuurlijk is dit niet de maximaliteit, want dat is 15 deelnemers. Elke opdracht die je krijgt is anders. De ene keer een knutselwerk (waarschijnlijk niet, maar misschien kom ik daar nog wel op), de andere keer een tekening of een vragenlijst. Misschien soms wel een schrijfopdrachtje, of een gedicht. Deze zullen jullie uit moeten voeren zoals het aangegeven staat.

    >> Rondes <<

    Als er 9 deelnemers zijn, zijn er 3 rondes. Als er 10 deelnemers zijn, dan 4 en bij 15 zijn er 5. Het kan ook nog veranderen, bijvoorbeeld dat er 12 deelnemers zijn, maar dan zal ik kijken of ik er iets aan kan doen. De eerste ronde valt er niemand af. De verdere rondes zullen verschillend zijn met afvallers: het ligt eraan hoeveel deelnemers er zijn.

    >> Uitstel <<

    Misschien wel één van de belangrijkste dingen. Heb je het te druk, kom je niet verder of moet je je gewoon even goed concentreren op de opdracht? Dan vraag je uitstel. Maar let op: het uitstel moet 2 dagen vóór de deadline aangevraagd worden. Als je het op de laatste dag vraagt, krijg je het niet, want dan schopt het mijn plannen door de war en is het misschien onhandig. Als je na de deadline nog niet ingeleverd hebt zonder uitstel, dan lig je er gewoon uit.

    >> Prijs <<

    De enigste prijs die er is, is mijn vriendschap :Y).

    >> Waar ik op let <<

    >> Hoe vaak je uitstel vraagt,
    >> Bij schrijfopdrachten het verhaal, de geloofwaardigheid, grammatica en interpunctie,
    >> Dat je je aan de regels houd van het officiële wedstrijdtopic van Quizlet,
    >> Dat je niet aan vriendjespolitiek doet,
    >> Dat je geen meerdere accounts hebt die hieraan meedoen,
    >> En dat je – je goed aan de opdracht houd (en het goed uitvoert).

    >> Jury <<

    Ik zoek geen ander jurylid (:.

    >> Illustrator, eigenaar BFF – Wedstrijd.

    >> Deelnemers <<

    Lees “de bedoeling” voor het aantal.

    >> LacunaCoil.
    I. Punt: 8,6.
    II. Punt: 8,4.


    >> Eevee.
    I. Punt: 8,0.
    II. Punt: 8,5.
    III. Punt: 8,1.
    IIII. Punt: 8,6.

    >> AmaZ4yn.

    >> Beckett.

    >> Hulk.

    >> Sword.
    I. Punt: 7,8.
    II. Punt: 6,9.


    >> Timmons.

    >> MissesStyles.

    >> Mockingjays.
    I. Punt: 5,9.
    II. Punt: 8,9.
    III. Punt: 8,0.


    >> Aragog.
    I. Punt: 8,6.
    II. Punt: 8,9.
    III. Punt: 9,0.
    IIII. Punt: 9,0.

    >> x1DCookies.
    I. Punt: 7,4.


    >> CatNap.

    >> Moonly.

    >> Illusie.
    I. Punt: 8,9.
    II. Punt: 7,2.


    >> KangDaesung.
    I. Punt: 7,9.
    II. Punt: 6,5.


    Inschrijving gesloten.

    >> Opdracht 1 <<

    Maak een tekening over alle bezigheden die jij leuk vind in je vrije tijd. Het gaat niet om de tekening of dat je goed kunt tekenen, maar of onze bezigheden op elkaar lijken. Er mogen ook zinnetjes in staan als die iets verwijzen naar jou.
    Stijl: (verf, potloden, krijt, etc.) Dat mag je zelf weten.
    Deadline: 9 juli aanstaande. (je krijgt 1 week voor elke opdracht.)
    Afvallers: Geen.
    Uitstel: 7 juli aanstaande. (de laatste uitstel-vraag-dag.)


    >> Opdracht 2 <<

    Ik stuur een vragenlijst naar elke deelnemer met “Mijn top 3…” En dan staan er vragen onder van: Boeken, films, muziek, artiesten, etc. Dan moeten jullie een top 3 van bijvoorbeeld jouw boeken maken die je het liefst leest.
    Deadline: 20 juli.
    Afvallers: 2.
    Uitstel: 18 juli.


    >> Opdracht 3 <<

    Alweer een tekenopdracht. Onder elk nummer staat een film of serie. Als het nummer bijvoorbeeld 1 is en er staat Titanic dan moet je iets tekenen of schilderen wat ermee te maken heeft. Als je het niet kent moet je het opzoeken.
    Stijl: Verf of potlood.
    Deadline: 26 juli.
    Afvallers: 2.
    Uitstel: 24 juli.

    1 :
    2 : Illusie - The Hunger Games (Alle boeken, maakt niet uit welke).
    3 :
    4 : Eevee - Twilight (Alle boeken, maakt niet uit welke).
    5 : Obscura - Percy Jackson.
    6 : Aragog - Harry Potter (Alle boeken, maakt niet uit welke).
    7 : LacunaCoil - My Little Pony, Friendship is Magic.


    >> Finale opdracht <<

    Ik wil dat jullie een verhaaltje schrijven over hoe jullie echte vriendschap zien. Het mag in de ik-persoon, zij/hij-persoon, VT, TT, als het maar een verhaaltje is van minimaal 250 woorden en maximaal 500. Er hoeft niet per sé een verhaal in te zitten, het mag ook uit pure wijsheid of iets anders.
    Deadline: 7 augustus.
    Afvallers: 2.
    Uitstel: 5 augustus.


    >> Story <<

    Klik. Neem een abo, is wel handig (:.


    En de belangrijkste regel:

    Veel plezier met deze wedstrijd!



    Aragog,

    word mijn beste vriendin op Quizlet. Zij kwam het hoogst uit en met haar hoop ik dat ik een leuke tijd met haar krijg!

    Het spijt me,


    Eevee,

    maar jij krijgt een troostprijs van 8 credits omdat je zo trouw aan mijn wedstrijd meedeed!

    En jammer genoeg moeten we ook afscheid nemen van

    Mockingjays,

    bedankt voor het meedoen. Ik weet dat je vakantie had, maar ik kon echt niet meer wachten <3. Sorry! Jij krijgt 4 credits.


    Heel erg bedankt voor het meespelen, ik heb het heel leuk gehad en sommigen vond ik zo leuk dat ik er soms misschien nog wel contact (via Q) mee opneem :3!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aragog schreef:
    (...)
    Oh oké, mooizo ^-^.


    Ik stuur hem alvast naar jou (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Man, wat had ik graag meegedaan... Sorry, ik vind deze BFFwedstrijd gewoon super!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aeden schreef:
    (...)

    Ik stuur hem alvast naar jou (:.

    Dankjewel! (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beoordeling en punten staan online!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Whoaaaa, een 8.6!
    Dankje!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Even een vraagje met muziek, zangeressen en bands. Is van muziek qua style of gewoon van wat luister je. Bij zangeressen echt alleen zangeressen of ook zangers (anders word tie leuk >.< ) ? en bij bands ook boybands?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:55 ]


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Even een vraagje met muziek, zangeressen en bands. Is van muziek qua style of gewoon van wat luister je. Bij zangeressen echt alleen zangeressen of ook zangers (anders word tie leuk >.< ) ? en bij bands ook boybands?


    Bij Muziek qua stijl, ja. Zangeressen, écht alleen zangeressen. En bij bands, alle bands, dus ook boybands zoals BTR of 1D (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeden schreef:
    Oké, AmaZ4yn, Beckett, Hulk, Timmons, MissesStyles, CatNap en Moonly liggen eruit. Ik zet straks de 2de opdracht erin, dan ga ik de beoordelingen schrijven en die komen uiterlijk vanavond. Dan stuur ik de 2de opdracht naar jullie -wbw-. LacunaCoil heeft tot vanavond.

    Ik moet heel even een andere pc opstarten en uploaden, maar ik heb hem :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor



    Tekenen (Potlood)|, schilderen -Het onafgemaakte achtergrond bij de potlood-| Muziek| The Hungergames| Harry Potter| Lezen -Die boom zit erbij, omdat je vak mee word genomen naar een andere 'wereld'. Ben het meest fan van fantasy- | Mlp| Schrijven| internet| Quizlet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vanmiddag rond half vier al weer ingestuurd, snelle Jelle (A)


    ' Nyctophilia '

    Ik zet jullie er allemaal vanavond weer op en schrijf de beoordeling van LacunaCoil, ik ga nu naar FantastyVal.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik heb bij muziek wel nummers gedaan, maar ik denk dat je daaruit wel kan zien wat mijn style zo'n beetje is (:

    Sword schreef:
    ik heb bij muziek wel nummers gedaan, maar ik denk dat je daaruit wel kan zien wat mijn style zo'n beetje is (:


    Zou je toch even genre's willen opschrijven? (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga straks álles even bijwerken. Sorry, ik had het heel druk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    15 minuten en 12 uur tot de deadline.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.