• Omdat niemand anders 'em maakte?

    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.




    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:23 ]


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik ben niet zo van het bellen maar als het echt ernstig is hoor je het wel; jullie allemaa denk ik aangezien ik dat nooit voor me kan houden.


    Ik begrijp het:) Smsen mag ook(flower)In elk geval, als je behoefte hebt te praten ben ik er voor je


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet. Zo vaak spreek ik niet en dan speelt ze vaak mooi weer maar dat zou best kunnen. Waar dacht je aan?


    Nou kijk mijn moeder heeft een uitzaaiing van borstkanker. Dat ontdenkten ze doordat ze iets met haar darmen had (wat weet ik niet meer). Dit kwam eigenlijk bijna nooit voor, maar daar zat ik dus aan te denken.


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Nou kijk mijn moeder heeft een uitzaaiing van borstkanker. Dat ontdenkten ze doordat ze iets met haar darmen had (wat weet ik niet meer). Dit kwam eigenlijk bijna nooit voor, maar daar zat ik dus aan te denken.


    Ow, ik hoop het niet. Mijn neef heeft alleen nog maar dat vermoede en ik hoop dat het bij een vermoede blijft al komen veel symptomen wel overeen met kanker. Ergens moet ik me ook geen zorgen maken, we komen er vanzelf wel achter en doktoren vertrouw ik toch voor geen meter. Sterkte met je moeder trouwens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik begrijp het:) Smsen mag ook(flower)In elk geval, als je behoefte hebt te praten ben ik er voor je
    (K)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ow, ik hoop het niet. Mijn neef heeft alleen nog maar dat vermoede en ik hoop dat het bij een vermoede blijft al komen veel symptomen wel overeen met kanker. Ergens moet ik me ook geen zorgen maken, we komen er vanzelf wel achter en doktoren vertrouw ik toch voor geen meter. Sterkte met je moeder trouwens.


    Dankje, maar dat gaat momenteel wel goed.(:
    Maar je moet je inderdaad niet zoveel zorgen maken. Het kan vanalles zijn!


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Dankje, maar dat gaat momenteel wel goed.(:
    Maar je moet je inderdaad niet zoveel zorgen maken. Het kan vanalles zijn!


    Gelukkig maar. Mijn familie is sowieso niet zo van de kanker. Ze hebben altijd van die vage dingen die niemand anders heeft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Gelukkig maar. Mijn familie is sowieso niet zo van de kanker. Ze hebben altijd van die vage dingen die niemand anders heeft.


    Oké, bij mij in de familie komt kanker op zich wel vaak voor. Maar diabetes staat zekers op nummer 1, volgens mij.


    There is nothing more badass than being yourself

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Oké, bij mij in de familie komt kanker op zich wel vaak voor. Maar diabetes staat zekers op nummer 1, volgens mij.


    Bij ons trombose, verstoppingen in je bloedvaten en sowieso allerlei bloedklachten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:



    Hahaha, die is goed (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:



    Hij blijft leuk!<3


    There is nothing more badass than being yourself

    Boutella schreef:



    Hhahah, die is zeker goedxD


    ~

    Boutella schreef:



    Hahaha!XD


    There is nothing more badass than being yourself