• Omdat niemand anders 'em maakte?

    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.




    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:23 ]


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga wat schrijven, douchen, m'n films afkijken en daarna denk ik nog even slapen want dit hele weekend heb ik nog geen vijf uur geslapen.


    Ben je er vanaaf wel?(flower)Ik ga nu even schrijven aan het verhaal van Lien & mij:)


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Misschien morgen? (: Of in elk geval na vanavond?
    *Echt baas dat jij dat nu kunt :W*


    Haha, zal het vanavond na de wedstrijd wel even aanpassen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga wat schrijven, douchen, m'n films afkijken en daarna denk ik nog even slapen want dit hele weekend heb ik nog geen vijf uur geslapen.

    Do your thang, honeh. :Y) En welterusten! xx


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga wat schrijven, douchen, m'n films afkijken en daarna denk ik nog even slapen want dit hele weekend heb ik nog geen vijf uur geslapen.


    Oké, alvast slaap lekker met Cris.(;


    There is nothing more badass than being yourself

    Khedira schreef:
    (...)

    Ben je er vanaaf wel?(flower)Ik ga nu even schrijven aan het verhaal van Lien & mij:)


    Euh, ligt eraan hoe laat ik bij mijn oma & opa wegga. Mijn oma en tante zijn er erg slecht aan toe en het is mijn oma's verjaardag. Misschien kijk ik de wedstrijd daar met mijn opa. Vanavond ben ik ook niet meer alleen dus het ligt aan mijn mama's planning en de gezondheid van mijn oma.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    In dat ene topic breekt echt een hel los van hier tot Tokio. Voel me er echt zo tussenin zitten nu, weet je, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    In dat ene topic breekt echt een hel los van hier tot Tokio. Voel me er echt zo tussenin zitten nu, weet je, hahaha.

    Aahw dat hoeft niet, niemand verwijt jou wat en jij hebt/had er toch verder niks mee te maken? :3


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Euh, ligt eraan hoe laat ik bij mijn oma & opa wegga. Mijn oma en tante zijn er erg slecht aan toe en het is mijn oma's verjaardag. Misschien kijk ik de wedstrijd daar met mijn opa. Vanavond ben ik ook niet meer alleen dus het ligt aan mijn mama's planning en de gezondheid van mijn oma.


    Aawh, sterkte meid(flower)


    ~

    Aria schreef:
    In dat ene topic breekt echt een hel los van hier tot Tokio. Voel me er echt zo tussenin zitten nu, weet je, hahaha.


    Niks van aantrekken meid:) Jij hebt helemaal niks verkeerd gedaan.


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aahw dat hoeft niet, niemand verwijt jou wat en jij hebt/had er toch verder niks mee te maken? :3


    Nee dat niet, maar al dat gezeur, echt blegh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    (...)

    Aawh, sterkte meid(flower)


    Ze gaat nog niet dood hoor, ik hoop in ieder geval nog niet er zijn alleen veel onderzoeken etc. Allemaal gedoe. Mijn neef maakt me helemaal bang maar ja het komt wel weer goed. Ze is sterk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Euh, ligt eraan hoe laat ik bij mijn oma & opa wegga. Mijn oma en tante zijn er erg slecht aan toe en het is mijn oma's verjaardag. Misschien kijk ik de wedstrijd daar met mijn opa. Vanavond ben ik ook niet meer alleen dus het ligt aan mijn mama's planning en de gezondheid van mijn oma.


    Sterkte!(flower)


    There is nothing more badass than being yourself

    Aria schreef:
    In dat ene topic breekt echt een hel los van hier tot Tokio. Voel me er echt zo tussenin zitten nu, weet je, hahaha.


    Dit waait vanzelf wel weer over.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ze gaat nog niet dood hoor, ik hoop in ieder geval nog niet er zijn alleen veel onderzoeken etc. Allemaal gedoe. Mijn neef maakt me helemaal bang maar ja het komt wel weer goed. Ze is sterk.


    Wat heeft ze dan precies? Of weten ze dat niet? En wat is er met je tante dan:$ Je kunt me altijd bellen hoor:)


    ~

    Mijn topics!

    Faal, late reactie --


    The truth may be orange!