Een keertje was ik egt lauw bezig. Serieus!
Ik zat in gr. 6..[Ja ik was toen al lauw JWZ]
Nou kijk;
Ik zat te knutselen, en opeens valt een stom jongetje me lastig. Hij gaat dom zitten doen ensoo. Dus de "juffrouw" ziet het en geeft hem straf. Ik zeg in mezelf *lekker voor je8
hihi..
Dus die stomme bitch van een juffrouw hoort het en zegt so;
Je mag om half vier naar huis. Terwijl we 15:00 altijd uit zijn. Dus ik moest halfuurtje nablijve:@ STOM.
Maar toen ging iedereen naar huis weetje.. & wil je weten wat ik deed [oming lauw]
Ik pakte mijn broodtrommel, ik deed-ie in mijn tas. En ik ging oming chill naar huis. [terwijl ik een halfuurtje moest zitten]
De juffrouw merkte het niejj, en zag me niejj. Ik vertelde me ma wat ik had gdn en me ma zei goedso.!
Dus.. OMYGOD. volgende dag was égt errugg.
nOu, kijk ik kwam de volgende ochtend op school. & Ik zag dat die juffrouw raar keek naar mij ensoo. Dus we gaan in een rij naar binnen, ik ga segmaar een deur door. Maar opeens houdt de juf me tegen & zit ze tegen me te schreeuwen:S
Ik was oming bang.Wat denkt zij la! Ik zat in gr. 6!!
Dus ze brengt me naar so'n onderdirecteur. ensoo.
Die onderdirecteur wilde me ouder bellen ofsoo:s
[Ik ben nog meer lauw. wat zeg ik;]
Die onderdirecteurtje vraagt so m'n telefoonnr. van me ouders. [Want de school had oude phone number]
Maja, Ik wist het nr. so goed uit mn. hoofd. Dus ik zeg soomaar een nummer tegen die directeur. Mijn ma was niet te bereiken . Gehe
Maarr, ik moest naar gr. 3 en daar so werken.
Majaa, twas leuk hwoor, want ik zat helemaal niej te werken ik ging alleen maar tekenen, en met die mensen praten .
En tv-kijke. Maar toen moest ik tot half vijf nablijven.. zei die juffrouw.
En toen was iedereen al weg,
Maar ik bleef na tot kwart voor 4 , 4 sowiets..
Maar die juffrouw deed egt gemeen tegen mij, en ik was nog maar 9 of 10/. DUS TOEN MOEST IK HUILEN :p(huil)