• heey
    ik moet echt heel vaak nablijve vandaag nog omdat ik men potlood was vergete slaat gewoon nergens op bijna alle leraren hebben iets tegen me ik moet gewoon bijna elke week zeker 3 uur nakome of penne ben ik de enige die dat zo vaak heeft ik zit nu in de tweede :P


    maar wie moet nog zo vaak nablijvee :P????


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Een keertje was ik egt lauw bezig. Serieus!
    Ik zat in gr. 6..[Ja ik was toen al lauw JWZ]
    Nou kijk;
    Ik zat te knutselen, en opeens valt een stom jongetje me lastig. Hij gaat dom zitten doen ensoo. Dus de "juffrouw" ziet het en geeft hem straf. Ik zeg in mezelf *lekker voor je8 (6)
    hihi..
    Dus die stomme bitch van een juffrouw hoort het en zegt so;
    Je mag om half vier naar huis. Terwijl we 15:00 altijd uit zijn. Dus ik moest halfuurtje nablijve:@ STOM.
    Maar toen ging iedereen naar huis weetje.. & wil je weten wat ik deed [oming lauw]
    Ik pakte mijn broodtrommel, ik deed-ie in mijn tas. En ik ging oming chill naar huis. [terwijl ik een halfuurtje moest zitten]
    De juffrouw merkte het niejj, en zag me niejj. Ik vertelde me ma wat ik had gdn en me ma zei goedso.!
    Dus.. OMYGOD. volgende dag was égt errugg.

    nOu, kijk ik kwam de volgende ochtend op school. & Ik zag dat die juffrouw raar keek naar mij ensoo. Dus we gaan in een rij naar binnen, ik ga segmaar een deur door. Maar opeens houdt de juf me tegen & zit ze tegen me te schreeuwen:S
    Ik was oming bang.Wat denkt zij la! Ik zat in gr. 6!!
    Dus ze brengt me naar so'n onderdirecteur. ensoo.
    Die onderdirecteur wilde me ouder bellen ofsoo:s
    [Ik ben nog meer lauw. wat zeg ik;]
    Die onderdirecteurtje vraagt so m'n telefoonnr. van me ouders. [Want de school had oude phone number]
    Maja, Ik wist het nr. so goed uit mn. hoofd. Dus ik zeg soomaar een nummer tegen die directeur. Mijn ma was niet te bereiken . Gehe
    Maarr, ik moest naar gr. 3 en daar so werken.
    Majaa, twas leuk hwoor, want ik zat helemaal niej te werken ik ging alleen maar tekenen, en met die mensen praten ;).
    En tv-kijke. Maar toen moest ik tot half vijf nablijven.. zei die juffrouw.
    En toen was iedereen al weg,
    Maar ik bleef na tot kwart voor 4 , 4 sowiets..
    Maar die juffrouw deed egt gemeen tegen mij, en ik was nog maar 9 of 10/. DUS TOEN MOEST IK HUILEN :p(huil)

    Ik vergeet ook altijd me spullen.
    Dus ik heb altijd de poltoden en pennen van me vriendinnen.
    En ik heb bevoorbeeld nog nooit me sk boek bij me gehad. (ja ik vergeet hem iedere keer)
    Dan krijg ik hem van me vriendin omdat de leraar er bij mij dan op let.
    Zo geef ik vaak mijn Duits boek aan haar xD
    Eerst was ik ook me geo vergeten terwijl we een wi toets hadden.
    Wat doet die schat?
    Knipt ze hem door midden :O
    Geeft ze een helft aan mij (A)
    En zo bijde een voldoende xD

    Zelf ben ik ook altijd wel druk ik de klas.
    Maar ik hou altijd wel optijd op.
    En weet wat ik bij welke leraar wat kan maken.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik moest in de 2de 1 keer nablijven samen met een vriendin omdat k moest lachen. Maar k denk dat daar wel een goeie reden voor was want er waren een paar kinderen die stonden me op te wachten en die hadden eerder die dag gedreigt me te vermoorden. Maar k ben er wel vaak uitgestuurd omdat k moest lachen xD hoofdzakelijk toen k in de vierde zat. Dan begon die mooie vriendin van mij maar vervolgens deed ze of zij niks deed en stond ik in me uppie op de gang terwijl zij begon:@ en ze mocht dus ook gewoon met haar dikke reet in de klas blijven:X


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight


    Maar om een fucking potlood nakomen? Zeg zelf. beetje overdreven -__-'.

    Je hebt er dikke kans op dat ze een eerstejaars is. Hoezo? Omdat die vaak strenger worden aangepakt. In de eerste moet je weinig flikken of je wordt eruit gekicked. Eigenlijk aan de ene kant frustrerend maar aan de andere kant wel deels begrijpelijk: veel eerstejaars moeten nog leren om zelfstandig te werken en dat gaat niet 1, 2, 3. Tenminste, niet bij mij :]


    No growth of the heart is ever a waste