• De nieuwe moderators zijn bekend!!

    BeIIisario
    Haddock
    Landon
    Aria
    Scandal

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:57 ]

    Pioneer schreef:
    (...)
    Mag ik even zeggen dat ik het knap van jou vind dat je het zo sportief opneemt dat je het uiteindelijk toch niet geworden bent? c: Vind het fijn om te weten dat er ook nog mensen zijn die het niet beledigend of persoonlijk opvatten, en erop vertrouwen dat het goed is zo c:

    Vind ik ook (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pioneer schreef:
    (...)
    Mag ik even zeggen dat ik het knap van jou vind dat je het zo sportief opneemt dat je het uiteindelijk toch niet geworden bent? c: Vind het fijn om te weten dat er ook nog mensen zijn die het niet beledigend of persoonlijk opvatten, en erop vertrouwen dat het goed is zo c:
    Welja zij heeft er misschien een andere visie op dan andere mensen.

    @ Escritura, ja ik kan ze niet aandoen, ik vond jullie echt een aanwinst voor het modschap. De manier waarop jullie soms dingen regelen is gewoon goed. Ik vind het echt jammer dat jullie er niet bij zitten ook al gun ik het de nieuwe zeker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ik vind dat er meer schelden in die zin moet. Jij bent een slechte kapitein haddock :Y)

    Ik weet het, ik doe mijn naam geen eer aan. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zie wel hoe de nieuwe mods het gaan doen. Zolang ze hun werk goed doen, is er toch niks aan de hand? ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin schreef:
    (...)Welja zij heeft er misschien een andere visie op dan andere mensen.

    @ Escritura, ja ik kan ze niet aandoen, ik vond jullie echt een aanwinst voor het modschap. De manier waarop jullie soms dingen regelen is gewoon goed. Ik vind het echt jammer dat jullie er niet bij zitten ook al gun ik het de nieuwe zeker.

    Ik wist niet dat mensen zo positief over mij dachten (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik zie wel hoe de nieuwe mods het gaan doen. Zolang ze hun werk goed doen, is er toch niks aan de hand? ^^


    Nee, want de oude mods mogen liegen tegen heel quizlet omdat?

    Gefeliciteerd Iedereen (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Morgue schreef:
    (...)

    Nee, want de oude mods mogen liegen tegen heel quizlet omdat?

    Ik weet niet hoe het zit, maar volgens dat plaatje doen ze dat wel ja. Maaaaar, daar kun je de nieuwe mods niet op afrekenen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 20:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgue schreef:
    (...)

    Nee, want de oude mods mogen liegen tegen heel quizlet omdat?


    Dat de oude mods liegen? Waarom breng je zoiets nou weer op? :/


    Til hug og blod.

    Misschien kunnen we gewoon afwachten hoe deze nieuwe mods het doen voordat we meningen over ze gaan geven? Dat lijkt me wel zo eerlijk, eigenlijk. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik wist niet dat mensen zo positief over mij dachten (cat)
    Wees eens blij met positieve kritiek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Dat de oude mods liegen? Waarom breng je zoiets nou weer op? :/


    I Love You

    Gefeliciteerd!

    ik vind het alleen raar dat iemand die nog geen jaar op Q zit mod is geworden


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe het ziet, maar volgens dat plaatje doen ze dat wel ja. Maaaaar, daar kun je de nieuwe mods niet op afrekenen.


    Ohja, Sorry ik ben in mijn verbazing e.d helemaal vergeten om de nieuwe mods te feliciteren (: Het is inderdaad hun fout niet, dat zal ik ook nooit zeggen.

    Renner schreef:
    Gefeliciteerd!

    ik vind het alleen raar dat iemand die nog geen jaar op Q zit mod is geworden


    I Love You