• Ik heb een goede cover nodig. Dus het liefst van iemand die het al vaker heeft gedaan of iemand die het écht goed kan, maar als je het gewoon leuk vind of te doen of je verveelt je, doe je best! c:
    Eisen:
    Sfeer; een beetje avontuurlijk maar niet met teveel kleuren.
    Foto's; In ieder geval een spin (op een web) en dit meisje. & Als je nog iets hebt om er bij te doen, mag dat ook hihi.
    Titel; Aranea, a spiders web. Lettertype maakt niet veel uit, als het maar niet te saai is.

    Het is dus best een open opdracht, maar als er mensen zijn die dit zien zitten, en het ook kunnen zou ik dat heel fijn vinden.
    Veel spoed heeft het niet, want ik wil het perfect hebben, hihi.
    Het is niet de eerste de beste, ik wacht tot ik een aantal heb bekeken, dan pas kies ik.

    Iemand? c:


    Ik heb gekozen voor de cover van Luhan.
    Heel erg bedankt allemaal voor de moeite, en serieus, ik vond ze allemaal heel erg mooi.


    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:45 ]

    Hiyorin schreef:
    Ik heb er drie gemaakt. x) Kijk maar of je het iets vind.





    Ik vind de tweede en de derde het best van de drie, maar is die spin nep? Want ik vind die spin erop minder mooi. Desnoods (als het nog kan) haal je die spin er dan gewoon af, vind ik ook goed hihi.

    prejudices schreef:
    (...)

    Ik vind de tweede en de derde het best van de drie, maar is die spin nep? Want ik vind die spin erop minder mooi. Desnoods (als het nog kan) haal je die spin er dan gewoon af, vind ik ook goed hihi.


    Ja, ik kon geen web vinden met spin en aangezien je er een spin op wilde, dacht ik: dan doe ik het zo. Ik kon het al niet meer veranderen, maar ik heb de laatste twee overnieuw gemaakt. (: Het is wel een beetje gelijk gebleven hoop ik?



    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hiyorin schreef:
    (...)

    Ja, ik kon geen web vinden met spin en aangezien je er een spin op wilde, dacht ik: dan doe ik het zo. Ik kon het al niet meer veranderen, maar ik heb de laatste twee overnieuw gemaakt. (: Het is wel een beetje gelijk gebleven hoop ik?




    Haha okey. c:
    Dankje! Super. :3

    Het is graag gedaan! (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Het duurde even, heheh, moest tussendoor eten enzo :')
    Heb geprobeerd zo min mogelijk erg verschillende kleur te gebruiken.. Hope you like it~


    En een met texture~


    Ik kan 'm nog veranderen :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb er 2 gemaakt en ze kunnen nog veranderd worden



    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:34 ]