• Nou eigenlijk heb ik 2 problemen
    1. ik weet niet welk niveau ik moet kiezen. Ik doe havo/vwo en afgelopen toetsweek had ik niks lager dan een 6. En op mijn cijferlijst staan alleen maar zevens en achten. maar mijn totaal gemiddelde is 7.333333333333333333333333333.................... en ik moet een 7.5 staan wil ik sowieso naar vwo gaan. bijna al mijn vriendinnen gaan naar vwo alleen 1 van mijn 2 beste vriendinnen gaat waarschijnlijk havo doen. Wat moet ik gaan doen??
    2. en nu een ander probleem ik zit op volleybal en ik ga naar de B jeugd. Nu kom ik in het laagste team in B5 daar zitten meiden in die echt NIET kunnen volleyballen. en ik wil misschien naar een andere club. ik zit ook bij 5 meiden uit mijn oude team waarmee ik kampioen ben geworden. 1 van hun (degene met wie ik het best kan opschieten) gaat misschien naar een andere club. ik weet niet of ik bij deze club wil blijven. Wat zouden jullie doen als jullie mij waren??

    1. Vwo.
    2. Andere club.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    1. Als het je lukt VWO en anders kun je altijd nog afstromen. Want 'niet geschoten is altijd mis'.
    2. Als ik jou was zou ik voor een andere club gaan als je het echt niet meer naar je zin hebt op je oude club. Het gaat namelijk uiteindelijk om plezier.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    1. Je moet echt goed nadenken of je Vwo wil doen, niet vanwege je vriendinnen, maar of je het niveau aankan. Als je een 7,3 staat, moet het je wel lukken toch?

    2. Ik zou naar een andere club gaan. Het gaat om plezier dus en ik krijg het idee dat als je blijft, dat je dat niet zo leuk vind! Misschien zijn er op die andere club wel weer andere gezellige meiden, waar je mee om kan gaan.


    It's never gonna happen, Guys.

    1. Waar je je zelf het beste bij voelt, denk je dat je hard moet werken voor die 7.5 gemiddeld? Dan wil je misschien liever havo, maar als het je makkelijk af gaat zou ik vwo doen. Niet kijken naar wat je vriendinnen gaan doen

    2. Andere dan maar hè.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 17:05 ]


    You are beautiful, you are love.

    DoctorReid schreef:
    1. Als het je lukt VWO en anders kun je altijd nog afstromen. Want 'niet geschoten is altijd mis'.
    2. Als ik jou was zou ik voor een andere club gaan als je het echt niet meer naar je zin hebt op je oude club. Het gaat namelijk uiteindelijk om plezier.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorReid schreef:
    1. Als het je lukt VWO en anders kun je altijd nog afstromen. Want 'niet geschoten is altijd mis'.
    2. Als ik jou was zou ik voor een andere club gaan als je het echt niet meer naar je zin hebt op je oude club. Het gaat namelijk uiteindelijk om plezier.

    1. Je kan, net als ik, gewoon VWO proberen. Als dan blijkt dat je het toch niet aan kan, kan je terug gaan naar HAVO. Doe waar jij je het beste bij voelt.
    2. Misschien kunnen jij en diegene waarmee jij het beste kan opschieten allebei naar aan andere club gaan? Naar dezelfde?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Sorry, maar deze beslissing moet je eigenlijk volledig zelf maken. Je moet niet je vriendinnen volgen, maar doen wat je zelf wil, je maakt gauw weer nieuwe vrienden.


    Olive

    1 het hoogste
    2. andere club


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik doe zelf vwo, en je moet je wel echt heel goed beseffen dat vwo echt hard is, veel leren. Bijna geen vrije-tijd meer. Bijna nooit meer afspreken met vriendinnen. Maar, niet geschoten is altijd mis. Je kan altijd nog havo gaan doen..


    She knew the rules so she knew how to break them.

    iloveZaynx schreef:
    Ik doe zelf vwo, en je moet je wel echt heel goed beseffen dat vwo echt hard is, veel leren. Bijna geen vrije-tijd meer. Bijna nooit meer afspreken met vriendinnen. Maar, niet geschoten is altijd mis. Je kan altijd nog havo gaan doen..

    I'm doing VWO too, next year I'm going to my fifth year and that isn't quite true. Ik heb genoeg vrije tijd. Zolang je goed werkt in de les en oplet, kom je al een eind op school.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    I'm doing VWO too, next year I'm going to my fifth year and that isn't quite true. Ik heb genoeg vrije tijd. Zolang je goed werkt in de les en oplet, kom je al een eind op school.


    Dan let ik denk ik niet zo goed op, maar ja wat moet je dan als je crush voor je zit. :$


    She knew the rules so she knew how to break them.

    iloveZaynx schreef:
    (...)

    Dan let ik denk ik niet zo goed op, maar ja wat moet je dan als je crush voor je zit. :$

    Ik zou zeggen; kies een nieuwe zitplek volgend jaar :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Impressie schreef:
    1. Waar je je zelf het beste bij voelt, denk je dat je hard moet werken voor die 7.5 gemiddeld? Dan wil je misschien liever havo, maar als het je makkelijk af gaat zou ik vwo doen. Niet kijken naar wat je vriendinnen gaan doen

    2. Andere dan maar hè.


    Makkelijk af? Wat is er mis met dat je een beetje moet blokken.
    Als je denkt dat je VWO aan kan door er voor te blokken en dat er voor over hebt VWO doen en anders kan je altijd nog naar de HAVO.
    Niet naar je vriendinnen kijken, alsof je die dan nooit meer ziet -facepalm- EN je maakt echt wel nieuwe vrienden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Authors schreef:
    Sorry, maar deze beslissing moet je eigenlijk volledig zelf maken. Je moet niet je vriendinnen volgen, maar doen wat je zelf wil, je maakt gauw weer nieuwe vrienden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.