• Om de een of andere duistere reden heeft mijn wiskundeleraar bedacht dat ik in de vakantie elke week wiskundehuiswerk moet gaan maken zodat ik in september 2 toetsen kan inhalen.

    Fijn.....

    Yay, het is bijna vakantie :)


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Lijkt me toch niet meer dan logisch als je iets moet inhalen?


    I am an idiot, I move.

    Wel flauw als je vakantie hebt. Maar als je nog toetsen moet in halen...

    Dat is een van de debielste dingen die ik heb gehoord, wat als je er niets van snapt of uitleg nodig hebt? o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb ik ook, maar dan voor Engels voor mijn nieuwe school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mèh! Wat vervelend! Succes ermee (:


    26 - 02 - '16

    Ach. Wees blij dat je niet hoeft stage te lopen in de vakantie, zoals ik ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb in de zomervakantie van groep 5-6 en 6-7 in de zomervakantie 2 keer per week samen met een lerares óp school tafeltjes moeten leren omdat ik een grote rekenachterstand had - en nog steeds heb.. Dát is pas big fun:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    MissGinger schreef:
    Wel flauw als je vakantie hebt. Maar als je nog toetsen moet in halen...

    Ach, het is vakantiewerk. Wees blij dat het maar dat is en dat je over mag.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Logisch toch? Als je iets in moet halen, moet je ook de opgaven maken. Heb je voor de vakantie veel toetsen gemist, of stap je van de ene wiskundevorm over naar de ander (want dan is het natuurlijk logisch dat je wel alles moet inhalen wat die klas heeft gedaan toen jij die soort wiskunde nog niet had)? In elk geval veel succes!


    “Love is a contradiction.”