• Hey mensjes ik ga morgen met scouting op kamp.
    Nou maken wij zegmaar spooktochten voor de jongere groep.
    Maar omdat dit niet echt te voorbereiden is falen ze de laatste jaren.
    Bij de jongere groep zijn er nieuwelingen die heel snel bang zijn dus we moeten gewoon een geode maken.

    Nu vroeg ik me af hebben jullie nog enge ideeën.
    We zijn met 5 kinderen (waaronder ik meisje en de staf heeft liever niet dat ik dan in mijn eentje rond zwerf in het bos because you never know.)
    We hebben 2 stafleden en eventueel kunnen we er 1tje gebruiken van een andere groep.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geen spooktocht, gewoon niet D:
    Trauma's o.o


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Geen spooktocht, gewoon niet D:
    Trauma's o.o

    geheheh de vorige groep had bij ons een mega enge met vuurwerk en toen snachts kwam er een boze boer met hooivork achter hun aangerent:Y) nee zelf heb ik gelukkig mar 2 jaar dat gehad omdat ik met mijn 2 vrienden vervroegd overgeplaats ben omdat de groep uiteklaar viel dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol, dat hadden wij met mijn laatste 'kinderfeestje' gedaan. x] Een van de meisjes brak haar arm. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Als jullie gaan zwerven / mensen begeleiden / bang maken, ga in paren van 2 mensen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Spooktochten zijn geweldig!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Tafel met 'n gat erin, iemand gaat eronder zitten en steekt z'n hoofd door 't gat. Dan zit er iemand achter de tafel, heeft een schaal over 't hoofd staan, trekt 't omhoog, hoofd doet 'BWAAAH' :V


    "I shut my eyes in order to see.'

    Iemand een masker opdoen en onder een laag bladeren liggen, ze zijn zo gefocust op het ontdekken van de 'spoken', dat ze er niet op letten dat er iemand onder de bladeren kan liggen.

    Je kan ook met lint werken, waar ze overheen stappen en waardoor een eng iets te voorschijn komt.

    Enge geluiden, niet de hele tijd natuurlijk.

    En deze is wel heel erg leuk: Een eng iemand moet ergens verstoppen en opeens tevoorschijn komen met een motorzaag. Het heeft dan wel geen zaag meer, maar iedereen denkt dat wel door de motor. Niet voor alle leeftijden geschikt?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ideetje (gebaseerd op dingen van onze spooktocht op de basisschool ;P)

    -Handen op schouders leggen, jeweetwel ;P
    -Als ze 'eindelijk klaar zijn' nog iemand tevoorschijn laten springen :3
    -Griezelverhaal vertellen voor je begint?


    Tijd voor koffie.

    Haal een meisje van een jaar of zeven, trek haar een lange witte jurk aan, geef haar een teddybeer en laat haar nét een tikje te krankzinnig grijnzen. Nou ja, ik weet niet of kids van die leeftijd al moeten slapen dan, want ik weet niet hoe laat het begint x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Van die enge opera-muziek die iedereen bang maakt en dat afspelen in een donker bos.

    Ik zou gek worden ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ergens achter verstoppen waar the heel donker is (misschien handig om als een ninja te gaan) en dan wanneer ze langs je lopen keihard naar hun toe rennen en keihard schreeuwen en dan sla je af wanneer hun bang weg rennen ^^


    Shoganai i ne~

    Bedenk voor je begint een heel eng spookverhaal, en baseer dan de hele spooktocht op het verhaal. Dan is het nog echter.

    Dozen met een gat in voor je hand, voeldozen... En in die dozen zit bv gekookte spaghetti...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Van die orgel muziek in het bos,
    mensen met scream maskers en keukenmessen.
    Mensen met hockeymaskers en kettingzagen :3


    26 - 02 - '16

    Laat er eentje zich verkleden als Bloody Mary [lange haren over het gezicht, uitgelopen makeup, bloederig mondje) en laat haar uit de bosjes komen en laat haar met een Gollemstemmetje praten. Muwhahaha


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May