• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater

    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Assassin schreef:
    (...)

    Okay, ik zoek het wel op op internet haha. Maar reserveer voor mij maar een meisje bij klassiek.


    En ballet hoeft niet alleen op muziek zoals het zwanen meer (:

    Jullie staan er allemaal bij!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hwm, zet mijn meisje toch maar bij jazz anders, sorry ;s

    xheart schreef:
    (...)

    En ballet hoeft niet alleen op muziek zoals het zwanen meer (:

    Jullie staan er allemaal bij!


    I know, je hebt ook modern ballet. Van ballet weet ik wel iets haha. Maar ik sta er nog niet bij, klassiek, een meisje.


    Your make-up is terrible

    Sunbaked schreef:
    Hwm, zet mijn meisje toch maar bij jazz anders, sorry ;s


    Klassiek dan maar, haha -.-

    Iedereen staat erbij (:


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Klassiek dan maar, haha -.-


    Ik heb je met mij omgewisseld (:


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Klassiek dan maar, haha -.-


    Weetje wat, never mind -.-

    xheart schreef:
    (...)

    Ik heb je met mij omgewisseld (:


    Lief, dankjewel (:

    Trouwens, ik ga vrijdag op vakantie.
    Dus dan kan ik voor twee weken niet reageren.

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Lief, dankjewel (:

    Trouwens, ik ga vrijdag op vakantie.
    Dus dan kan ik voor twee weken niet reageren.



    Oké, veel plezier!!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    • Naam: Sage Evangeline Clark
    • Leeftijd: 17
    • Karakter: Sage is een meisje dat haar puberteit een beetje vast gehouden heeft. Ze heeft een attitude dat niets haar uitmaakt en doet zich soms heel stoer voor, hoewel ze dit eigenlijk niet is. Ze is snel bang maar laat het niet merken. Ze is erg bazig om haar onzekerheid te verbergen en kan een enorme pestkop daardoor zijn. Maar als je alleen met haar bent kan ze dan een hele lieve en zeer begrijpend meisje zijn. Ze is wel heel erg eigenwijs en probeert altijd haar zin door te drijven. Ook al weet ze dat ze ongelijk heeft, ze wilt haar gelijk wel halen.
    • Uiterlijk:


    Een klein neusje boven mooie, volle lippen en groenbruine ogen die erg licht uitvallen. Ze heeft lichte wenkbrauwen en blond halflang haar, met highlights er in van de zon. Haar lichaam is smal en ziet er soms een beetje fragiel uit. Ze is dan ook iets te dun en helemaal niet sterk. Ze is wel lang, één meter vijfenzeventig en heeft lange maar dunne benen. Hier over kan ze erg onzeker zijn. Ze draagt amper sieraden en heeft ook geen tattoos en piercings, zelfs geen oorbellen omdat ze bang is voor naalden en dergelijke. Wel heeft ze een groot litteken van haar rechterschouder die over haar rug naar links loopt en richting de linkerkant van haar middel ophoud.
    • Dansstijl: Klassiek, sinds ze negen was.
    • Extra: Ze heeft sinds haar vijftiende haar leven doorgebracht met de drie jaar oudere Chris, haar toenmalige vriend. Hoewel hij niet het beste vriendje was, negeerde ze het en leefde ze toch door met hem in een niet bestaand sprookje. Ze stopte er zelfs met dansen voor. Hij dronk veel en was vaak agressief en trok zich niets van zijn bezette status aan. Hij ging dus vaak vreemd. Als ze ergens iets over zei werd ze het slachtoffer van huiselijk geweld. Aan het einde van hun relatie, ze werd toen bijna achttien, heeft hij haar zo erg toegetakeld dat ze in het ziekenhuis terecht kwam en haar moeder haar een contactverbod opgelegd. Hij is gewoon weggegaan en ze heeft nooit meer wat van hem gehoord. Onddanks alles houd ze nog van hem en wilt ze hem terug.
    Ze drinkt geen alcohol en gebruikt geen drugs, hoewel ze een kettingroker is, ze heeft wel geprobeerd te stoppen vanwege het dansen maar dat is nooit gelukt. Ze heeft alijd meerdere grote pakjes van het merk Lucky Strike en een heel scala aan aanstekers bij zich. Met haar familie heeft ze weinig contact meer. Ze woont sinds ze op deze school zit op kamers en studeert, iets waar ze heel erg blij mee is.


    Your make-up is terrible

    Oké, ik moet even op zoek naar persoontjes, geef me wat tijd xp

    Naam: Alice 'Ally' Parker
    Leeftijd(16-19): 17 jaar
    Karakter: Alice is vaak vrolijk en gaat helemaal voor dansen. Ze doet dit haar hele leven al, en ze is er trots op. Ze vindt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar tegen arrogante mensen kan ze echt niet. Alice heeft soms ook wel vooroordelen. Alice denkt vaak aan andere, en vergeet zichzelf daarom soms een beetje. Alice is een doorzetter, en geeft niet zomaar op. Als je haar echt kwaad hebt, moet je vooral uit haar buurt blijven. Dan kan ze zelfs met bedingen gaan gooien, maar dan moet je het wel heel erg bont maken.
    Uiterlijk: klik Alice ziet er best lief uit, maar kan ook hard zijn. Dit zal ze in eerste instantie niet laten merken, dat vind ze namelijk nergens voor nodig. Alice gaat voor naturel, geen make-up. Ze heeft haar haar eigenlijk altijd wel in een hoge staart, dat is makkelijker met dansen. Ze heeft bruin haar en blauw/groene ogen. En ook wat moedervlekjes hier en daar.
    Dansstijl: Streetdance
    Extra: Alice kan heel erg koppig zijn, en is erg impulsief.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:23 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Deliah Moud Fletcher
    Leeftijd: 16
    Karakter: Deliah is een stil, verlegen meisje. Mensen zien haar als een onschuldig, klein meisje. Ze is iemand die heel veel waarde hecht aan speciale personen, die erg dichtbij haar staan. Zoals haar ouders en beste vriendin. Deliah is erg goed in luisteren en gaat altijd georganiseerd en geconcentreerd te werk.
    Uiterlijk:


    Deliah heeft donkerblond haar, met blonde plukken erdoor heen. Ze heeft blauwe ogen en een klein gezichtje. Ook is ze erg klein gebouwd. Ze draagt vaak kleding met lichte pastel tinten en bijna geen sieraden. Ze heeft zalmroze lippen.
    Dansstijl: Jazz
    Extra: Ze is gelovig, en draagt altijd een klein kruisje om haar nek en bid elke dag.

    De jongen komt morgen (:

    mag ik ook nog een meisje bij streetdance? Ik vul haar zo samen met mijn andere meisje in (:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see