• Mijn vriendin heeft verlult dat ik hier op Quizlet zit,.. En ik vind het totaal niet leuk, strak zit mijn hele klas mijn verhalen te lezen, de hele school.. Daar kan ik echt niet tegen....

    Hellup!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    zolang die u account nie wete
    ale u naam niej dan kunne ze u nie vinde toch?
    best wl kut voe u


    Gilles (ll)

    Oeie daar weet ik geen raad voor


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Scheisse, ik overleef het dan echt niet.... ik meen het..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat voor verhalen heb je geschreven?? Misschien heeft je vriendin het gedaan omdat ze jouw verhalen erg mooi vindhxD

    Mwahaha dat heb ik ook >,< Er zit een vriendin van mijn zus hier op Q en die leest hier zuperveel verhalen. Ook zijn er mensen die aan mij vragen van; Wat is er zo leuk op Q? Je moet mij dat echt leren hoe je dat kunt doen! Kan ik al jouw verhalen lezen!' Zit ik daar zo van; Yeah right ik dacht het niet. Believe me, er zit hier een vriend van me op Q en ik wil ook niet dat hij mijn verhalen leest maar ach, als niemand weet hoe je op Q heet dan is dat niet zo erg en als ze tóch op jouw profiel komen moet je bij je naam bijvoorbeel ; SexyThing schrijven ofzo ^^

    Mwahaha dat heb ik ook >,< Er zit een vriendin van mijn zus hier op Q en die leest hier zuperveel verhalen. Ook zijn er mensen die aan mij vragen van; Wat is er zo leuk op Q? Je moet mij dat echt leren hoe je dat kunt doen! Kan ik al jouw verhalen lezen!' Zit ik daar zo van; Yeah right ik dacht het niet. Believe me, er zit hier een vriend van me op Q en ik wil ook niet dat hij mijn verhalen leest maar ach, als niemand weet hoe je op Q heet dan is dat niet zo erg en als ze tóch op jouw profiel komen moet je bij je naam bijvoorbeel ; SexyThing schrijven ofzo ^^

    Je hebt wel gelijk..,,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou schijt hebben aan die kinders. Like; mijn hele klas leest mijn verhalen ¬¬ En ze vinden het nog goed ook >< Ik snap wel dat je er mee zit en als je echt niet wil dat ze het lezen dan inactiveer je alle verhalen toch? Tenzij ze je accountnaam niet weten, dan hoef je je natuurlijk nergens zorgen over te maken.


    Bored.

    Omg, ik weet hoe ge u voelt ><
    maar ze moeten idd eerst u naam wel weten

    Ik zou schijt hebben aan die kinders. Like; mijn hele klas leest mijn verhalen ¬¬ En ze vinden het nog goed ook >< Ik snap wel dat je er mee zit en als je echt niet wil dat ze het lezen dan inactiveer je alle verhalen toch? Tenzij ze je accountnaam niet weten, dan hoef je je natuurlijk nergens zorgen over te maken.

    AL ik mijn verhalen inactiveer word ik vermoord..x´D Ach nouja ik moet er maar niet mee gaan zitten, maar straks gaan ze erover praten.. Ach nouja Marikoe je hebt gelijk Schijt ana dat.. Toch...?:S


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als ze je vinden gewoon accountnaam veranderen?


    Mew <3

    (...)
    AL ik mijn verhalen inactiveer word ik vermoord..x´D Ach nouja ik moet er maar niet mee gaan zitten, maar straks gaan ze erover praten.. Ach nouja Mariko je hebt gelijk Schijt ana dat.. Toch...?:S

    Dat probleem heb ik ook als ik mn verhalen inactiveer maar dat interesseert me ook niet veel >< En mochten ze er slecht over gaan praten dan moet je proberen om hun kritiek om te zetten in iets positiefs waar je van kunt leren. Als ze het echt slecht vinden moet je ze gewoon negeren. Hier op Quizlet vinden ze je verhalen goed, en dat zijn ze ook. Laat je klas lekker zeiken, als zij daar blij van worden ¬¬ Dan zijn het gewoon een stel jaloerse kutkinders ¬¬


    Bored.

    (...)
    Dat probleem heb ik ook als ik mn verhalen inactiveer maar dat interesseert me ook niet veel >< En mochten ze er slecht over gaan praten dan moet je proberen om hun kritiek om te zetten in iets positiefs waar je van kunt leren. Als ze het echt slecht vinden moet je ze gewoon negeren. Hier op Quizlet vinden ze je verhalen goed, en dat zijn ze ook. Laat je klas lekker zeiken, als zij daar blij van worden ¬¬ Dan zijn het gewoon een stel jaloerse kutkinders ¬¬

    Wat zijn er toch vele jaloerse kutkinders op de wereld,.. Nouja ik zal wel zien.,,nouja mogt iemand er negatief over praten ga ik hem voor de bek slaan.x'D Laat ik dat maar niet doen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Wat zijn er toch vele jaloerse kutkinders op de wereld,.. Nouja ik zal wel zien.,,nouja mogt iemand er negatief over praten ga ik hem voor de bek slaan.x'D Laat ik dat maar niet doen..
    Van mij mag je ze op de bek slaan. Zolang het niet op Quizlet gebeurt vind ik het best :Y)


    Bored.

    (...)Van mij mag je ze op de bek slaan. Zolang het niet op Quizlet gebeurt vind ik het best :Y)

    Uh? hoe moet je iemand op Quizlet io de bek slaan gehegh nee ik hou mijn handjes thuis ik laat ze hooffstens struikelen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weet ze u inlognaam ?? x3


    A. ikmisje.