• Hey allemaal !
    ik ben gisteren naar antwerpen gaan shoppen en heb echt een super leuk kleedje ( vind ik zelf toch) gekocht ! een bloemenjurkje en op de onderrug is het een beetje open in de vorm van een driehoek. Wat vinden jullie ervan ? En hebben jullie nog leuke zomerkoopjes gedaan ? ;D
    Het jurkje : http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkabe/nl/bershka/179547/944535/Jurk%2BBershka%2C%2Bbloemenprint


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    een leuk jurkje, maar niet iets wat ik zou gaan dragen (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het opzich wel een leuk jurkje maar ik haat bloemenprintjes


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik houd niet van bloemetjes. >.<

    Ik vind persoonlijk, dat de bershka veel leukere jurkjes met bloemenprint verkoopt. Vind deze niet zo geweldig, maar zolang jij hem mooi vindt :Y)

    Mijn laatste zomeraankoop was toevallig ook van de bershka.


    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 11:29 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind 'm cute! Iets te roze voor mijzelf, maar ik vind het een lief modelletje en de print is schattig en leuk. So: nice dress! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het wel leuk, maar ik zou het nooit dragen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hij is wel leuk, maar ik zou hem nooit kopen.
    Mijn laatste zomeraankopen zijn twee topjes en een bikini.


    Take risks and conquer your fears.

    Heb je die handschoenen ding daar al gevonden? Ik heb gekeken, maar ik vind ze niet.
    Mooi kleedje, hoewel ik er niet zou mee passen. Te veel print.
    Er was braderie en nu heb ik twee toffe rokjes uit de vero moda!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh! Dat kleedje is cute ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Bwha, een beetje te druk. Voor mij althans, maar als jij 'm echt leuk vindt :')

    Ik heb nog geen zomerkoopjes gedaan eigenlijk, maar dat ga ik snel eens doen :'D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”