• Kayleigh haar laatste schooldag !

    Op 26/06/2012 was Kayleigh het slachtoffer van pesterijen terwijl ze op haar bus zat te wachten. 2 van de pesters hebben dit gefilmd met hun GSM en dit filmpje online gezet op You Tube (ondertussen is het filmpje door You Tube zelf verwijderd). Wij als ouders waren hiervan in choque !!! Kijk zelf en oordeel ...

    Kayleigh Vandeleene wil zelf dat dit filmpje openbaar gezet wordt.
    Hiermee wil zij een actie tegen de pesters (en pesten in het algemeen) starten.
    Klik 'vind ik leuk' als je haar een hart onder de riem wil steken en deel het filmpje als je haar actie wil steunen.

    Bedankt aan iedereen die dit wil doen.

    Kayleigh bedankt iedereen voor de massale steun.
    Met dit filmpje was het de bedoeling om een actie TEGEN pesten te voeren en niet om nog meer pesterijen te veroorzaken !

    — at station roeselare.


    dit stond er dus op het facebook pagina van haar moeder.
    wie hebben deze video toch al allemaal gezien?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 2:11 ]


    -

    Authors schreef:
    (...)

    Ze kunnen haar niet voor eeuwig opsluiten hé :') Ooit zal ze wel buiten moeten komen en ik hoop voor haar dat dit niet al te grote gevolgen zal hebben. Natuurlijk is het erg wat ze heeft gedaan, maar de gepeste pesten is belachelijk. Dat is zoals bomen omhakken, papier maken en erop schrijven dat we bomen moeten redden.


    Als zij nu gewoon haar handen had thuisgehouden, was deze hele ophef er nooit geweest. Wat een bullshit door dat kind, man.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Als zij nu gewoon haar handen had thuisgehouden, was deze hele ophef er nooit geweest. Wat een bullshit door dat kind, man.


    Er worden wel vaker kinderen geslagen door pestkoppen, maar daar kraait niemand naar.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:26 ]


    Olive

    Ik vind het wel erg dat er gebeurd is,maar de reacties van sommige mensen tegenover het meisje dat haar sloeg zijn er echt over. Ze wordt door massaal veel mensen gebeld en uitgescholden op facebook en haar adres en nummer worden gewoon openbaar gemaakt. Ja,ze heeft een fout gemaakt,maar met 1 pester zelfmoord toe te wensen los je het probleem niet op. Dagelijks zijn er veel meer mensen die pesten en ook op manieren die niet zo duidelijk zijn als in het filmpje. Heel dit verhaal is gewoon zwaar overdreven doordat het abnormaal snel verspreidde op facebook.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik heb het gisteren ook gezien... maar mensen zitten dus Kacey's gsm-nummer en adres naar elkaar door te sturen, dat vind ik niet meer normaal.
    Het gedoe met Kacey moet echt stoppen. Persoonlijke informatie over haar verspreiden gaat toch écht wel te ver, hoor. Door dergelijke dingen te doen, doe je eigenlijk juist hetzelfde als wat zij Kayleigh heeft aangedaan. Cyberpesten is minstens even erg als fysiek pesten, dus ben je geen haar beter. Houd op met haar persoonlijke informatie te verspreiden, want het is gewoon pure tijds- en energieverspilling. Ik denk dat ze ondertussen wel begrijpt dat wat ze heeft gedaan, fout is... so let it go!

    Mensen gaan hun mening verkondigen, zeggen dat pesten niet kan en mag, maar dan gaan ze wel doodsbedreigingen naar Kacey sturen. Fuck logic?


    Je hebt helemaal gelijk.
    Ik kan er wel inkomen dat mensen het filmpje hebben laten rond gaan, heb ik zelf ook gedaan, om te laten zien dat het niet kan. Maar (!) Persoonlijke gegevens van iemand doorgeven vind ik zelf ook wel te ver gaan...


    --

    Ik heb het filmpje gevonden


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik heb het filmpje gevonden


    I would love to slap her in the face and kick her ass.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.