• Haaii kidz<3
    Jah ik heb mijn Quizjes verwijderd en iederen die ze deden, altans de kleine groepjes het gezegd maar ik heb alweer een nieuw idee. Hierover gaat het.

    Jillian is een meisje van 6 jaar dat de dochter is van Georg Listing. Georg die ondertussen al 26 is is getrouwd met een pracht van een vrouw. Alles begint als een simpele streling of een kusje op de wang maar dat draait uit to veel meer. Jillian, die nog geen besef heeft van wat haar vader haar aandoet doet heel normaal mee. Als ze eenmaal 15 word en haar vader dat nog steeds achter de rug van z'n vrouw doet wet ze wat er aan de hand is. Jillian word aangerand door haar vader! Ze hoopt dat alles zo snel mogelijk voorbij gaat want ze kan zich niet tegen hem verweren. Altans, dat is maar voor een tijdje. Ze leert mensen kennen waar ze alles kan aan zeggen en die helpen haar eruit. Hoe loopt dat af...

    Ik had 2 titels bedacht maar ik weet niet welke ik moet kiezen! Helpen jullie ff? Hier zijn de titels;

    -Raped By Georg Listing.
    -Verkracht door mijn eigen vader!


    DANKJE<3

    Ik zie geen topic?


    Bored.

    Ah, nu wel :Y)


    Bored.


    -Raped By Georg Listing.


    Gilles (ll)

    De tweede :Y)


    Bored.

    allebei zijn goed;
    alleen dan neig ik toch meer naar 2... dat zegt meer over het verhaal:Y)


    I am an idiot, I move.

    2e


    We can only learn to love by loving.

    XD hoezo die gayork?
    neem gusti. daar hoor je NOOIT iets van XD

    Maar, doe maar 1.


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Wahah EMuziek xD
    Scheisse, hier de stand ff

    -Raped By Georg Listing.; 3
    -Verkracht door mijn eigen vader!; 3

    2


    Fanta rules

    Nu weet ik het nog steeds niet, mensen welke zou JIJ wel lezen en welke titel zou je niet aanstaan?

    Uitleg al gegeven aan User.
    [/slotje]


    Bored.