• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

Finale
    Spanje - ???

The WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Muller schreef:
    (...)

Pech.. Dat is het denk ik..
    Als Spanje de finale straks verliest van italie dan word ik echt gek.

Rafael is geen pech. Geen lelijk woord over die man. Hij is de beste tennisser ooit.(cat) Hij was er voor Cris en ik hou nog steeds van hem. Hij is belangrijk voor mij en heeft me deels gevormd. Dat is geen pech.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik weet niet, ik gun het Spanje ook niet, ik zit dus echt in een dilemma nu

Ik zeg Spanje is winnaar. Italië gun ik het helemaal niet meer. Ik gun jullie plezier dus ik zeg Spanje. Al is het omdat ik Rafa dan nog een beetje blij maak & Cris.

Boutella schreef:
    (...)

Rafael is geen pech. Geen lelijk woord over die man. Hij is de beste tennisser ooit.(cat) Hij was er voor Cris en ik hou nog steeds van hem. Hij is belangrijk voor mij en heeft me deels gevormd. Dat is geen pech.

Sorry ;$ Maar was meer bedoeld als pech met de wedstrijd duitsland niet pech met de spelers of rafeal ik ken hem eerlijk gezegd niet:$
    Maar dat hij dat voor jou is, is zeker geen pech dat is juist heel veel geluk! (:

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 22:32 ]

Hope is the only thing stronger then fear.

Duitsland heeft gewoon fucking ongeluk. Die bal wil er gewoon niet in.

The odds are néver in our favor.

Ik ben voor niemand zondag :Y)
    Ik hoor wel wie er wint

Muller schreef:
    (...)

Sorry ;$ Maar was meer bedoeld als pech met de wedstrijd duitsland niet pech met de spelers of rafeal ik ken hem eerlijk gezegd niet:$
    Maar dat hij dat voor jou is, is zeker geen pech dat is juist heel veel geluk! (:

Rafael heeft mij echt als mens gevormd. Sinds vorig jaar aan het denken gezet en me daar niet meer vanaf geholpen. Door hem kijk ik optimistischer naar de wereld, denk meer na over mijn leven en geniet van mijn kansen. Het klinkt overdreven maar die man heeft iets groots gedaan met mij en ik steun hem; door dik en dun, heel dun.

Duitsland is ook geen pech.

Pentaly! Oh dear.

PENALTY!

Penalty, maar het heeft geen zin meer :(

1 doelpuntje voor de eer.

The odds are néver in our favor.

YESSSSS!!!!! (yeah)

Mesutie (H)

Özil, my hero, my dear, I love you, I wanna kiss you, I gonna kiss you, I gonna love you. Oh dear.

Nog eentje heel snel, please

Boutella schreef:
    Özil, my hero, my dear, I love you, I wanna kiss you, I gonna kiss you, I gonna love you. Oh dear.

Back off, he's mine haha