• Hoii,
    Ik heb een hele goede vriend, (gewoon vrienden)
    maar sinds kort begon ik meer en meer voor hem te voelen, en dat merkte hij ook op, dus biechtte ik het hem op, en hij reageerde heel raar, hij zei; ' het is beter dat we gewoon vrienden blijven, ik heb een reden, maar die vertel ik liever niet, het ligt niet aan jou'. Sinds dat ik mijn gevoelens heb opgebiecht doet hij heel droog tegen mij, en elke keer als ik vraag of er iets is, zegt hij 'neen' zo heel kortaf. Hebben jullie misschien tips hoe het weer zoals vroeger zou kunnen worden?


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    gewoon negeren? dan komt hij misschien vanzelf naar jou terug?


    -

    Even negeren, en dan weer rustig opbouwen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Denk niet dat het ooit weer helemáál het zelfde kan worden.. maar je kan er met hem over praten. Niet negeren.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    SmileLullaby schreef:
    gewoon negeren? dan komt hij misschien vanzelf naar jou terug?

    Als je wilt dat het weer word als vroeger moet je hem juist niet gaan negeren. Het beste is gewoon om te doen alsof er nooit iets aan de hand was en gewoon doen zoals jullie vroeger deden. Op een gegeven moment komt het wel weer goed ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je wilt dat het weer word als vroeger moet je hem juist niet gaan negeren. Het beste is gewoon om te doen alsof er nooit iets aan de hand was en gewoon doen zoals jullie vroeger deden. Op een gegeven moment komt het wel weer goed ^^

    Dat dus.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je wilt dat het weer word als vroeger moet je hem juist niet gaan negeren. Het beste is gewoon om te doen alsof er nooit iets aan de hand was en gewoon doen zoals jullie vroeger deden. Op een gegeven moment komt het wel weer goed ^^

    Dat, of het contact verslechterd en jullie praten niet meer met elkaar. Oke, let niet op mij, misschien is het bij jou niet zo :')

    Off, is he gay? Want, 'hij had zo zijn redenen' oke, ik overdrijf..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Off, is he gay? Want, 'hij had zo zijn redenen' oke, ik overdrijf..

    Of hij valt op een ander.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Of hij valt op een ander.

    Ahja kan ook, maaarr dat zou hij toch kunnen zeggen als ze beste vrienden zijn?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik zou 'm niet negeren, dan ga je afstand creëren. Ik zou gewoon zoals normaal verder doen, het is normaal dat hij wat anders reageert. Het is gewoon heel moeilijk om te weten dat een goeie vriend(in) verliefd op je is, het verandert je gehele relatie tot elkaar. Gewoon doen zoals normaal.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben hier ook enorm bang voor geweest, maar het liep een beetje anders af...
    Ga hem zeker niet negeren, misschien kan je hem vertellen dat je er wel overheen raakt. Je moet er niet te veel over praten, dat maakt het alleen erger voor hem, maar misschien is één keertje, voor de duidelijkheid, wel nodig?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Zeker niet negeren! Dat heeft een averechts effect. Schrijf hem een brief, over wat je o.a in dit topic schreef, en geef hem die. Good luck C:


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Zeker niet negeren! Dat heeft een averechts effect. Schrijf hem een brief, over wat je o.a in dit topic schreef, en geef hem die. Good luck C:


    Bedankt, ik zal zeker allemaal jullie tips gebruiken ;3


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged