• Ik heb sinds maandag ruzie met een vriendin van mij. Het was namelijk zo; we zouden op kamp gaan met een hele groep en dat leek ons leuk. We hadden het echt al weken geleden gepland. En door ons verleden (vorig jaar een hevige ruzie gehad) was ik blij dat we weer leuke dingen samen deden. Maar toen kwam ze maandag opeens via whatsapp dat ze niet meer ging, terwijl we morgen op kamp zouden gaan. Toen gaf ze me een reden wat later totaal niet waar was. Haar moeder belde namelijk mijn moeder omdat ze het raar vond dat ik kwaad werd. Dinsdag heb ik haar voor het laatst gezien en toen fluisterde ze mijn beste vriendin in dat ze het raar vond dat ik niks tegen haar zei. Ik heb sinds toen niks meer gehoord van haar. Ben ik wel redelijk bezig? Ik weet dat het eigenlijk om niks gaat maar ze heeft me al zoveel pijn gedaan. Is het eigenlijk wel redelijk wat zij gedaan heeft? ...


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Welke reden gaf ze precies?
    Het ligt er aan hoe ernstig haar leugen is, vind ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je hebt alle recht om boos te zijn. Althans, ik zou dat ook echt niet pikken.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    @Aragog ze zei tegen mij dat ze ongesteld ging worden en daarom heel chagrijnig ging worden en mij dat niet wou aandoen. Terwijl haar moeder zij dat iedereen tegen haar zeurde (we gaan op een harmoniekamp, onze laatste keer want we gaan stoppen. Maar de harmonie doet er alles aan om ons erbij te hebben) en dat er vanalles op school gebeurd was. Maar ik weet niet wat nu waar is, ze kan tegen haar moeder liegen of tegen mij. Dat heeft ze al eerder gedaan namelijk.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Winslet schreef:
    @Aragog ze zei tegen mij dat ze ongesteld ging worden en daarom heel chagrijnig ging worden en mij dat niet wou aandoen. Terwijl haar moeder zij dat iedereen tegen haar zeurde (we gaan op een harmoniekamp, onze laatste keer want we gaan stoppen. Maar de harmonie doet er alles aan om ons erbij te hebben) en dat er vanalles op school gebeurd was. Maar ik weet niet wat nu waar is, ze kan tegen haar moeder liegen of tegen mij. Dat heeft ze al eerder gedaan namelijk.

    Ik vind wel dat je recht hebt om boos te zijn, in het geval dat ze tegen jou heeft gelogen. Aangezien het kamp best speciaal is omdat het de laatste keer is, is het best wel.. naaiend tegenover jou. :'D

    Ik zal haar alleen niet negeren of ontlopen, probeer er gewoon even over te praten. Vraag oa. waarom ze daadwerkelijk niet mee wou..

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Smalth schreef:
    Je hebt alle recht om boos te zijn. Althans, ik zou dat ook echt niet pikken.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Smalth schreef:
    Je hebt alle recht om boos te zijn. Althans, ik zou dat ook echt niet pikken.


    26 - 02 - '16

    Smalth schreef:
    Je hebt alle recht om boos te zijn. Althans, ik zou dat ook echt niet pikken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Smalth schreef:
    Je hebt alle recht om boos te zijn. Althans, ik zou dat ook echt niet pikken.

    Smalth schreef:
    Je hebt alle recht om boos te zijn. Althans, ik zou dat ook echt niet pikken.


    Agree, ze moet eerlijk zijn. Gewoon je poot stijf houden, niet toegeven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Smalth schreef:
    Je hebt alle recht om boos te zijn. Althans, ik zou dat ook echt niet pikken.

    This. En probeer met haar hierover te praten. Leg uit waarom je boos bent en vraag waarom ze zo deed. ;d


    I solemny swear I'm up to no good.

    @iedereen ik heb gepraat met haar, enkele dagen lang. Ik heb ook mijn poot stijf gehouden, en zij heeft toegegeven dat ze fout zat. Ze heeft ook zitten te huilen en gesmeekt voor me. Dat was wat ik wou, dat ze eens liet merken dat ze om me gaf. Het gaat nu al stukken beten (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Smalth schreef:
    Je hebt alle recht om boos te zijn. Althans, ik zou dat ook echt niet pikken.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.