• Je hebt een story op in-actief staan en je schrijft er regelmatig aan verder maar dan zie je ook zo'n story met dezelfde titel en het gaat over hetzelfde. Mehhh, ik zag het dus net en las het eens om te zien of het ook over hetzelfde ging en ja hoor. (no_chears)

Nog iemand die dit eens heeft meegemaakt?

Edit: Het verhaal heeft nooit actief gestaan, omdat ik eerst wat hoofdstukken wou schrijven en dan pas activeren. Het is gebaseerd op een liedje, wat nog niet zo lang bestaat en die zin komt nogal vaak voor in het liedje waardoor dat kan. Ook is het helemaal geen plagiaat, die user kon het niet weten.

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:08 ]

DarkSavior schreef:
    Nee, maar als ik het zou meemaken zou ik het melden bij een mod omdat het plagiaat is en dat verboden is bij zowel de wet als ook in de huisregels.

Nou, als de story op inactief staat kan je er ook weinig aan doen als je per ongeluk hetzelfde idee hebt.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Aragog schreef:
    (...)
    Als die van haar op inactief stond, kon het moeilijk plagiaat zijn geweest, hè. :3

Het is plagiaat omdat het haar verhaal is, inactief of actief. Het stond online en toen heeft diegene het overgenomen. Dat valt onder plagiaat. Ik ga er tenminste van uit dat die storie online stond, zo niet dan valt het niet onder plagiaat.

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:21 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Samhain schreef:
    (...)
    Nou, als de story op inactief staat kan je er ook weinig aan doen als je per ongeluk hetzelfde idee hebt.

Het is wel heel verdacht dat die story precies dezelfde titel heeft en over precies hetzelfde gaat.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is plagiaat omdat het haar verhaal is, inactief of actief. Het stond online en toen heeft diegene het overgenomen. Dat valt onder plagiaat. Ik ga er tenminste van uit dat die storie online stond, zo niet dan valt het niet onder plagiaat.

Maar hoe kan diegene haar titel en verhaallijn dan precies weten? Als die van haar op inactief stond..
    Ik snap je punt hoor, ik vind 't zelf ook vreemd, haha. :')

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:23 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:
    (...)
    Maar hoe kan diegene haar titel en verhaallijn dan precies weten? Als die van haar op inactief stond..
    Ik snap je punt hoor, ik vind 't zelf ook vreemd, haha. :')

Ik bedoeld dat als het verhaal eens actief is geweest op Quizlet het wel plagiaat is.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik bedoeld dat als het verhaal eens actief is geweest op Quizlet het wel plagiaat is.

Ze heeft het toen kunnen lezen.

Maar nee, ik heb dat nog nooit meegemaakt. Wel gehoord. En nu dus weer.

Food.