• Je hebt een story op in-actief staan en je schrijft er regelmatig aan verder maar dan zie je ook zo'n story met dezelfde titel en het gaat over hetzelfde. Mehhh, ik zag het dus net en las het eens om te zien of het ook over hetzelfde ging en ja hoor. (no_chears)

    Nog iemand die dit eens heeft meegemaakt?

    Edit: Het verhaal heeft nooit actief gestaan, omdat ik eerst wat hoofdstukken wou schrijven en dan pas activeren. Het is gebaseerd op een liedje, wat nog niet zo lang bestaat en die zin komt nogal vaak voor in het liedje waardoor dat kan. Ook is het helemaal geen plagiaat, die user kon het niet weten.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:08 ]

    Nope, niet meegemaakt, maar wel 's gehoord van users die ermee te kampen hadden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee, want ik schrijf niet
    maar dat is inderdaad lullig dat je idee gepikt wordt

    Ik heb 't wel meegemaakt. Da's echt zwaar balen, want dan heb ik ook geen zin meer om verder te schrijven.

    Nooit meegemaakt. Ik heb wel meegemaakt dat sommige stories van andere users werd gekopieerd en precies het zelfde uitzag o.O


    Shoganai i ne~

    Da's wel kut.
    Maar nee, nog nooit meegemaakt.


    Life is all about having a good time.

    Neenie schreef:
    Ik heb 't wel meegemaakt. Da's echt zwaar balen, want dan heb ik ook geen zin meer om verder te schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beverly schreef:
    Da's wel kut.
    Maar nee, nog nooit meegemaakt.


    Stiekem heb je dan misschien geen originele ideeën?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    VanDerVaart schreef:
    Nee, want ik schrijf niet
    maar dat is inderdaad lullig dat je idee gepikt wordt


    Die user kan er natuurlijk niks aan doen, want ik had de story op in-actief staan. Maar ik vind het wel echt lullig, vooral omdat ik nu geen zin meer heb om verder te schrijven. But yeah... :S

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Stiekem heb je dan misschien geen originele ideeën?


    Ik heb het idee ander nog nooit voorbij zien komen en ik lees redelijk veel stories.

    Ja, maar dat was niet zo erg, omdat ik alleen een basisidee had en nog geen verhaallijn, dus het was niet zo dat er veel werk verloren ging.
    Is inderdaad wel kut D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ook precies dezelfde titel? ._. Zo toevallig, haha.
    Maar nee, nog nooit meegemaakt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nee, maar als ik het zou meemaken zou ik het melden bij een mod omdat het plagiaat is en dat verboden is bij zowel de wet als ook in de huisregels.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    VanDerVaart schreef:
    Nee, want ik schrijf niet
    maar dat is inderdaad lullig dat je idee gepikt wordt


    -

    Nu maak je me nieuwsgierig over welk verhaal het gaat n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    DarkSavior schreef:
    Nee, maar als ik het zou meemaken zou ik het melden bij een mod omdat het plagiaat is en dat verboden is bij zowel de wet als ook in de huisregels.

    Als die van haar op inactief stond, kon het moeilijk plagiaat zijn geweest, hè. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''