• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Rachel

    wat je wilt.
    ik sluit even mijn ogen. Ik had het zo gehad met het leven, ik verpurtste het toch alleen maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik wist niet hoelang ik sliep, maar keunde vermoeid. Ik voelde dat er iemand naast me lig en ik schrik op, waarnaar ik Kurt zag met mijn mobiel in zijn handen. Ik kijk hem aan een wreef even in mijn ogen. Waarnaar ik fronste, had hij mijn mobiel nou in zijn handen. Waarom had hij het in zijn handen? 'Kurt, je bent terug' zeg ik, terwijl ik mijn mobiel van hem afpak en hem aankijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    [IEDETREEN WEER WAKKER WORDEN ghehehh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik schrok me rot en zag dat hij me aan keek en ik ontweek zijn blik. Had ik het nou maar niet gedaan.. Hij zou vast heel erg boos op me zijn, ik haatte het ook om zo te doen. Ik werd gewoon gek van de hele tijd zo in onzekerheid te zitten.. De hele tijd als Blaine maar een seconden zijn mobiel of zo niet opneemt schiet ik in de stress. 'Sorry..' mompelde ik terwijl ik van hem weg keek.

    Finn

    Ik keek naar Rachel en zag dat ze hier echt mee zat. 'Lieverd, bel Blaine.' zei ik streng waarna ik mijn mobiel in haar handen drukte. 'Als je dat niet doet, blijf je er maar mee zitten.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Abo trouwens, want dat vergeet ik de hele tijd. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht "wat moet ik zeggen dan" ik geef de telefoon terug aan hem.
    No way dat ik ging bellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik druk de telefoon weer in haar handen en kijk haar streng aan. 'In ieder geval dat het je spijt en dat je graag nog een keer met ze wil praten.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht "waarschijnlijk worden ze alleen maar bozer Finn, ze wouden geen contact meer met me"

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte vermoeid en sluit even mijn ogen. Waarnaar ik recht ga zitten. 'Kurt, waarom had je mijn mobiel in je handen?' vraag ik vermoeid aan hem en kijk hem aan. Ik begrijp het wel, dat hij me nu niet geloofd, maar dan hoeft hij niet in mijn mobiel te kijken, wat ik aan het doen ben. Dan zou hij me toch gewoon vragen, wat ik aan het doen ben.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik ga ook rechtop zitten en sla mijn ogen neer. 'Ik was bang dat je..' ik kon mijn zin niet afmaken en keek hem nog altijd niet aan. 'Ik wilde gewoon checken of je niemand anders had.. Voor de zekerheid..' zeg ik eerlijk. Een traan rolt over mijn wang en ik veeg het ruw weg. Waarom kon ik hem niet gewoon vertrouwen??

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [the phone is ringing blainetje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ben aan het bellen met mijn beste vriendinnetje. Ik mis haar enorm en heb haar nu aan de telfeoon, dus ik reageer ff niet! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [kan anders ff kurt de telefoon pakken zodat we door kunnen ofdat iemand blaine mag besturen????


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Abo+ waar is iedereen? Was even wat aan het vieren, lol]

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:27 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [wtf is fieren????? finchel bij rach. Klaine bij blaine sebana in ziekenhuis]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan